Van buiten gewoon.. wil gewoon kijken of het wel bij de rest van mijn spullen past..quote:Op zondag 24 juni 2007 01:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
foto's van de buitenkant kan ik zo fixen, zn interne gestelte wordt lastiger
maar dan wel morgen tis nu donker en flits is evil :-)
wit / beige towetje iigquote:Op zondag 24 juni 2007 01:51 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Van buiten gewoon.. wil gewoon kijken of het wel bij de rest van mijn spullen past..
de kast + voeding heeft iig ruimte voor 8 devices..quote:Op zondag 24 juni 2007 02:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: de kast heeft capaciteit voor 8 schijven, maar de controllerboard voor 4.
Is dat uit te breiden naar 8?
edit: er staat dat het uit te breiden is, maar wat ik bedoel is: moet daarvoor een extra controller geplaatst worden, of moet de huidige dan vervangen worden voor een met 8 IDE aansluitingen.
Joure ( of bezorging op NS station binnen 2h reizen vanaf hier )quote:Op zondag 24 juni 2007 13:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar af te halen?
uiteraard! ( op dit moment hangt die nog aan mn linux router als netwerk diskquote:Op zondag 24 juni 2007 14:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Draaiend te zien?
Maxtors, Dmax 8 / Fireball 3 oid, ieder 40GBquote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor schijven (Merk) en type hangen er nu in?
Yepquote:Op zondag 24 juni 2007 14:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Maarhet zijn IDE schijven neem ik aan
Het is een USB ding hoe zou ik deze kunnen koppelen aan mijn ehernet router?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
eh ja leuk? maar wat kan ik er mee
aan je PC hangen.. of aan je servertje, je router, leuk voor opslag
sommige routers hebben een usb poort voor een usb hddquote:Op zondag 24 juni 2007 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is een USB ding hoe zou ik deze kunnen koppelen aan mijn ehernet router?
Die luxe heb ik niet. Maar wil wel binnenkort mijn router vervangen voor een draadloze. Toch even naar kijken dan wat dat kost eentje met USB er bij.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
sommige routers hebben een usb poort voor een usb hddin this case kan je er 4 aan hangen op 1 poort ;-)
http://tweakers.net/price(...)bps-2x-USB-2.0).htmlquote:Op zondag 24 juni 2007 15:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet. Maar wil wel binnenkort mijn router vervangen voor een draadloze. Toch even naar kijken dan wat dat kost eentje met USB er bij.
Kom er op terug.
dat kan ookquote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef Thrackan het volgende:
anders neem je hem mee naar CZ en verkoop je hem daar!
[KoF]BioHazard dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |