Die zijn tenminste aardig, Frollo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:10 schreef Frollo het volgende:
Want die weten alles van Friese dichters/saxofonisten?

Ja, dan ga jij Lapsen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Je weet wat er gebeurt als wij discussiëren, Gellius.

Dat was niet aardig tegenover dat aardige meisje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vet man, dan kun je d'r huis leegroven!

Ja, en jij bent de enige die weet wat dat is.quote:

Ja, en je verloofde?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef JAM het volgende:
Tjebbe Hettinga heeft het de hele tijd over het eilandergevoel, Lien, vandaar..
In ieder geval; het meisje is zelf geen kraakster. Moge dat duidelijk zijn. Nee, het is een RESPECTABEL lief, mooi, onbaatzuchtig, rank meisje met twee part-time baantjes en een klein flatje in het centrum. Betty Boop II, zeg maar..

Nou, daar ga ik twee augustus naartoe.quote:

Nee, tenminste, ik weet niet of je dat wonen kan noemen. In de twee maanden dat ik daar blijf slaap ik wel bij haar ja, maar daarna ga ik weer terug naar het Haagse.quote:

En dan komt je vrouw mee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, tenminste, ik weet niet of je dat wonen kan noemen. In de twee maanden dat ik daar blijf slaap ik wel bij haar ja, maar daarna ga ik weer terug naar het Haagse.

Niet gelijk. Ik moet dan eerst zelf weer een huis zoeken (daar heb ik dan geen geld voor dus ik moet dan ook weer even wat werken) een hoop papieren regelen en etc. etc. Waarschijnlijk (hoe het er nu allemaal uitziet) komt ze rond mei 2008.quote:

Omdat we van elkaar houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom jullie dan dit jaar al trouwen, maar dat is misschien wel te privé.

Ja, en het jaar daarop ook nog wel. En het jaar daarop ook. Nee, het moest er maar gewoon eens van komen. 't Is een mooie tijd om te trouwen, dachten we zo.quote:

De jeugd wordt ook steeds ouder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Volle aardappelkisten kun je ook best met de hand stapelen eigenlijk, maar ja, dŕt is de hedendaagse jeugd: zuipen en dan ook nog gemotoriseerde katers willen hebben. Tsk.
Lamstralen.

Omdat JAM weer even weg is, ja, hij gaat trouwen in Japan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Z het volgende:
Ga je in Japan trouwen? Of was dat al gevraagd/duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |