Sorry, maar ze hebben toch dat shirt al aan en het volkslied gezongen? En naast die Surinaamse vlaggen liepen ze óók met oranje elandmutsen en vikinghelmen op te hossen, nicht?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat is allemaal ok maar zeg dan als speler ook eens dat je het voor Nederland hebt gedaan, en niet alleen voor jezelf of voor het land waar je ouders en die van je matties vandaan komen.
De staat bestaat een paar honderd jaar maar het land zelf en daar doelde ik, foutief, op héél wat langer, 1-0 voor jouquote:
Noormannen zijn het!quote:Op zondag 24 juni 2007 15:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, maar ze hebben toch dat shirt al aan en het volkslied gezongen? En naast die Surinaamse vlaggen liepen ze óók met oranje elandmutsen en vikinghelmen op te hossen, nicht?
Dat shirt moeten ze wel aan. Het volkslied wordt amper meegezongen. En die elandmutsen en vikinghelmen vind ik weinig met de Nederlandse identiteit te maken. Blijft weinig over. Ik volg het allemaal goed, en de eerste die zegt dat ie het voor zn land heeft gedaan moet nog gevonden worden. Dat in combinatie met het dragen van de Surinaamse vlag vind ik zeer storend.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, maar ze hebben toch dat shirt al aan en het volkslied gezongen? En naast die Surinaamse vlaggen liepen ze óók met oranje elandmutsen en vikinghelmen op te hossen, nicht?
Ik zag een hoop chocoladebruine lippen prima meemimen hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:59 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dat shirt moeten ze wel aan. Het volkslied wordt amper meegezongen.
Pfff, alsof Kruiswijk wél dat veld afmarcheert met een patriottistische speech in zijn achterhoofd.quote:En die elandmutsen en vikinghelmen vind ik weinig met de Nederlandse identiteit te maken. Blijft weinig over. Ik volg het allemaal goed, en de eerste die zegt dat ie het voor zn land heeft gedaan moet nog gevonden worden.
Dat zegt dan meer over jou dan over die onze Suri'squote:Dat in combinatie met het dragen van de Surinaamse vlag vind ik zeer storend.
Sterker nog, als je dan een Zuid-Koreaan tegenkwam, dan waren ze al gelijk fan van je, puur en alleen omdat je uit Nederland kwam.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:30 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Zat het jou ook zo dwars toen met Hiddink en Zuid Korea, toen we in Nederland zo blij waren dat een Nederlandse trainer een niet zo'n grote voetbal land zo ver had gebracht in een WK?![]()
Gisteren in de stad heb ik niemand er over gehoordquote:Op zondag 24 juni 2007 16:06 schreef Skic. het volgende:
Ik snap niet dat de Fokker niet van zichzelf moe wordt. Constant maar zeiken over helemaal niks.
Hier wil ik me helemaal bij aansluiten. De meeste allochtonen zingen helemaal niet mee en anderen doen volgens mij alsof ze de tekst kennen, zoals Drenthequote:Op zondag 24 juni 2007 15:59 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dat shirt moeten ze wel aan. Het volkslied wordt amper meegezongen. En die elandmutsen en vikinghelmen vind ik weinig met de Nederlandse identiteit te maken. Blijft weinig over. Ik volg het allemaal goed, en de eerste die zegt dat ie het voor zn land heeft gedaan moet nog gevonden worden. Dat in combinatie met het dragen van de Surinaamse vlag vind ik zeer storend.
Zoals Nederland profiteerde van gastarbeiders.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hier wil ik me helemaal bij aansluiten. De meeste allochtonen zingen helemaal niet mee en anderen doen volgens mij alsof ze de tekst kennen, zoals Drenthe. Verder kiest een Marokkaan zoals Affelay voor Nederland omdat hij dan meer in de picture staat. Ze profiteren van Nederland om zo snel mogelijk een transfer te krijgen.
Gelukkig.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gisteren in de stad heb ik niemand er over gehoord.
Goeie.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Skic. het volgende:
[..]
Zoals Nederland profiteerde van gastarbeiders.
ach elke eikel die bijv. maar 1% italiaan is en 99% NL zal alsnog zeggen dat ie uit Italie komt.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OH JA WANT ALS JE MET EEN VLAG ZWAAIT VOEL JE JE OPEENS MEER SURINAMER DAN NEDERLANDER
WAT WIL DAT DAN WEL NIET ZEGGEN DAT ZE AL DIE TIJD IN EEN ORANJE SHIRT HEBBEN GELOPEN???
VInd je het gek als je je ziet hoe een Nederlander over een buitenlander praat tegenwoordig ..quote:Op zondag 24 juni 2007 17:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ach elke eikel die bijv. maar 1% italiaan is en 99% NL zal alsnog zeggen dat ie uit Italie komt.
Zij worden toch ook niet gedwongen?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
en de gastarbeiders hebben zelf de keuze gemaakt om hier te werken.
Nouja werken, een paar jaartjes ja maar vooral om van een uitkering te genieten.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
en de gastarbeiders hebben zelf de keuze gemaakt om hier te werken.
eenschquote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nouja werken, een paar jaartjes ja maar vooral om van een uitkering te genieten.
Als zij die paar jaartjes niet hebben gewerkt zaten wij nu nog in een economische crisis.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nouja werken, een paar jaartjes ja maar vooral om van een uitkering te genieten.
Die jongens waar we het over hebben -ot enzo- werken prima, niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Pff ik zit al jaren in een economische crisis, ik betaal me nl scheel aan belastingen en ziektekosten dus het had mij niet uitgemaakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als zij die paar jaartjes niet hebben gewerkt zaten wij nu nog in een economische crisis.
Ja prima ja heel goedquote:Op zondag 24 juni 2007 18:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die jongens waar we het over hebben -ot enzo- werken prima, niet?
Misschien ligt dat toch echt aan jezelf.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Pff ik zit al jaren in een economische crisis, ik betaal me nl scheel aan belastingen en ziektekosten dus het had mij niet uitgemaakt.
sarcasme?quote:
Want ze spelen ook voor het Surinaamse elftal?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:12 schreef Sjakie01 het volgende:
Slaat echt helemaal nergens op die vlag. Laat ze dan lekker voor Suriname uitkomen. Die hebben ook een nationaal elftal, alleen staan die 268e op de wereldranglijst ofzo. Beetje van 2 walletjes eten dit.
Nee ze profiteren van de Nederlandse voordelen, maar lopen wel met de Surinaamse vlag te pronken.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Want ze spelen ook voor het Surinaamse elftal?
Nounou, die zullen blij zijn dat ze die vlaggen mochten dragen, echt 2 voordelen zeg!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee ze profiteren van de Nederlandse voordelen, maar lopen wel met de Surinaamse vlag te pronken.
Ja die waren zeker blij, want ze hadden die vlag van het begin van de ceremonie tot aan het eind vast.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nounou, die zullen blij zijn dat ze die vlaggen mochten dragen, echt 2 voordelen zeg!
Ja klopt heb je wel een klein beetje gelijk in, ik had eerst mn school af moeten maken en niet eerst gaan werken.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Misschien ligt dat toch echt aan jezelf.
SINDS WANNEER HEB IK SURINAME BEZET? IK HEB HELEMAAL NIET DE BEHOEFTE OM VERRE ZANDLANDEN TE BEZETTEN! ZIT JE CAPSLOCK TROUWENS VAST! IS HEEL IRRITANT LEZEN EN GEEFT OOK EEN BEETJE HET NIVEAU VAN JE POST AAN.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:26 schreef Skic. het volgende:
DAN MOET JE GODVERDOMME MAAR GEEN KOLONIES NEMEN
Lekker excuses.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:26 schreef Skic. het volgende:
Waarom zou God jou willen verdommen? Je valt best mee in deze discussiequote:Op zondag 24 juni 2007 18:26 schreef Skic. het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom zou God jou willen verdommen? Je valt best mee in deze discussie![]()
je hebt me ooit stinksnol genoemd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |