quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want iedereen die het ongepast vindt om met een suri vlag te zwaaien tijdens nl wedstrijd is een xenofoob
damn hee die kan de boeken in als meest domme opmerking van deze avond
Dat bedoel ik dus. En dan beticht hij anderen van domheid, omdat hij een universitaire studie doet. Waarschijnlijk doet hij bedrijfskunde ofzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want iedereen die het ongepast vindt om met een suri vlag te zwaaien tijdens nl wedstrijd is een xenofoob
damn hee die kan de boeken in als meest domme opmerking van deze avond
Veel blablaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ook.... gefrustreerde, zielige xenofoben kunnen hier verder discussieren (HBO-niveau) Noem me cultuur relativist maar ik ga lekker met onze medelanders feestvieren.
Lange leve de multiculturele samenleving, lang leve chauvenisme en lang leve het land dat onze Europese titel mogelijk heeft gemaakt:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Gast, ga jij nou maar stoer doen op je universiteit. Het is in Nederland dus én slecht gesteld met het trots zijn op het land waar je bent geboren, en als jij op de universiteit zit vrees ik ook voor de opleidingen van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ook.... gefrustreerde, zielige xenofoben kunnen hier verder discussieren (HBO-niveau)
http://www.voorpaginanieu(...)ranje/Nazi-Duitslandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef DarkShine het volgende:
http://www.voorpaginanieu(...)ng%20Oranje/Suriname
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gast, ga jij nou maar stoer doen op je universiteit. Het is in Nederland dus én slecht gesteld met het trots zijn op het land waar je bent geboren, en als jij op de universiteit zit vrees ik ook voor de opleidingen van tegenwoordig.
Je weet niet wat een xenofoob is, volgens mij had je dat best op school kunnen leren. Met xenofoob bedoel je dat ik een angst heb voor vreemdelingen, wat helemaal niet waar is. Geloof het of niet, ik heb zelfs Surinaamse vrienden. Ik ga alleen niet met een Nederlandse vlag staan juichen, laat staan een Surinaamse. Neem Foppe op je schouders, maar nee, dat doen de Nederlanders. De Surinamers gaan met elkaar lekker met de Surinaamse vlag spelen: 'Kom jongens, we doen weer het Che Guevara rollenspel!'.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.voorpaginanieu(...)ranje/Nazi-Duitsland
Deze website is een fopsite en gemaakt om je vrienden,collega's, vijanden enz... te laten geloven dat ze op de hoofdpagina van de krant staan . Vul gewoon hieronder de gegevens in van de persoon die je wil foppen en de site creëert automatisch een link naar een vals nieuwsbericht van jouw keuze . Je kan zelfs een eigen verhaal verzinnen en een foto van de te foppen persoon uploaden en plaatsen .Wat hoef je te doen ? Kopieer de volledige link , plak hem in een email en stuur hem door naar diegene die je wil foppen of naar al je vrienden.Deze link naar het vals nieuwsverhaal lijkt 100 % authentiek op dat van een "echt" nieuwsbericht van een krant .quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.voorpaginanieu(...)ranje/Nazi-Duitsland
Kerel, ik noem nu even Ajax en Feyenoord. Het mag wat mij betreft ook Helmond Sport zijn, Heerenveen, enz. Clubs waarvan de supporters (waar ik het niet eens over heb, ik heb het namelijk over de spelers, maar jij begint er nu al een aantal keer over) het prima met elkaar kunnen vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, ik zal het even uitleggen.
Ajax en Feyenoord zijn rivalen omdat de supporters een enorme hekel aan elkaar en elkaars club hebben. Daarom telt het ZEKER mee dat er zelfs een dode is gevallen, want die dode is gevallen omdat supporters van beide clubs met elkaar op de vuist gingen, omdat er zoveel rivaliteit is. Dit is nog nooit gebeurd tussen Surinamers en Nederlanders vanwege een wedstrijd.
En kom alsjeblieft niet aan met het argument dat dit geen echte supporters zijn, want dan ga ik pas echt huilen.
Je hebt me overtuigd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gast, ga jij nou maar stoer doen op je universiteit. Het is in Nederland dus én slecht gesteld met het trots zijn op het land waar je bent geboren, en als jij op de universiteit zit vrees ik ook voor de opleidingen van tegenwoordig.
Je weet niet wat een xenofoob is, volgens mij had je dat best op school kunnen leren. Met xenofoob bedoel je dat ik een angst heb voor vreemdelingen, wat helemaal niet waar is. Geloof het of niet, ik heb zelfs Surinaamse vrienden. Ik ga alleen niet met een Nederlandse vlag staan juichen, laat staan een Surinaamse. Neem Foppe op je schouders, maar nee, dat doen de Nederlanders. De Surinamers gaan met elkaar lekker met de Surinaamse vlag spelen: 'Kom jongens, we doen weer het Che Guevara rollenspel!'.
Haha, natuurlijk. Ik ben trouwens ook WO'er, dus echt iets kwalijknemen doe ik je niet. We moeten nog samen door éen deur omdat WO-forum er door te krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:49 schreef HAL9000S het volgende:
Oke ik overdrijf wel een beetje....Nouja het was een lekkere flame toch?
Op de foto zie ik een Surinaamse vlag. Waarom? A: Zij hebben helemaal niet gewonnen. B: Nederland heeft gewonnen. Of zijn zij er nu trots op dat er 5 generaties ooit een vage achterneef naar Nederland is geemigreerd?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef DarkShine het volgende:
http://www.voorpaginanieu(...)ng%20Oranje/Suriname
Als je had gelezen had je gezien dat ik het helemaal met deze post eens ben. Ik vond alleen je vergelijking met clubvoetbal te debiel voor woorden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Kerel, ik noem nu even Ajax en Feyenoord. Het mag wat mij betreft ook Helmond Sport zijn, Heerenveen, enz. Clubs waarvan de supporters (waar ik het niet eens over heb, ik heb het namelijk over de spelers, maar jij begint er nu al een aantal keer over) het prima met elkaar kunnen vinden.
De vraag is: waarom moet je zo nodig meteen weer laten zien dat je Surinamer bent? PRIMA dat je van Surinaamse afkomst bent, maar kun je niet voor 1 avondje je Nederlandse kant even de boventoon laten voeren? Is dat nu echt te veel gevraagd? Je bent toch als Nederlander in het shirt van het Nederlands elftal kampioen geworden?
Het zal me verder worst zijn, maar ik kan me de irritatie wel indenken. Ik vind het gewoon treurig om te zien dat je meteen weer als een idioot wordt afgeschilderd als je je stoort aan zoiets.
Ja, nou, gelukkig maar, daar doen we het uiteindelijk allemaal voor he, jou overtuigenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Op de foto zie ik een Surinaamse vlag. Waarom? A: Zij hebben helemaal niet gewonnen. B: Nederland heeft gewonnen. Of zijn zij er nu trots op dat er 5 generaties ooit een vage achterneef naar Nederland is geemigreerd?
quote:Deze website is een fopsite en gemaakt om je vrienden,collega's, vijanden enz... te laten geloven dat ze op de hoofdpagina van de krant staan . Vul gewoon hieronder de gegevens in van de persoon die je wil foppen en de site creëert automatisch een link naar een vals nieuwsbericht van jouw keuze . Je kan zelfs een eigen verhaal verzinnen en een foto van de te foppen persoon uploaden en plaatsen .Wat hoef je te doen ? Kopieer de volledige link , plak hem in een email en stuur hem door naar diegene die je wil foppen of naar al je vrienden.Deze link naar het vals nieuwsverhaal lijkt 100 % authentiek op dat van een "echt" nieuwsbericht van een krant .
Het is gewoon een manier om te zeggen; "Ïk heb schijt aan Nederland, eigenlijk ben ik hier alleen maar voor het geld. Ik ben liever Surinamer dan Nederlander." Daar ergeren Nederlanders zich aan. Raar?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Kerel, ik noem nu even Ajax en Feyenoord. Het mag wat mij betreft ook Helmond Sport zijn, Heerenveen, enz. Clubs waarvan de supporters (waar ik het niet eens over heb, ik heb het namelijk over de spelers, maar jij begint er nu al een aantal keer over) het prima met elkaar kunnen vinden.
De vraag is: waarom moet je zo nodig meteen weer laten zien dat je Surinamer bent? PRIMA dat je van Surinaamse afkomst bent, maar kun je niet voor 1 avondje je Nederlandse kant even de boventoon laten voeren? Is dat nu echt te veel gevraagd? Je bent toch als Nederlander in het shirt van het Nederlands elftal kampioen geworden?
Het zal me verder worst zijn, maar ik kan me de irritatie wel indenken. Ik vind het gewoon treurig om te zien dat je meteen weer als een idioot wordt afgeschilderd als je je stoort aan zoiets.
Is die poging serieus ja? Lijkt me een goede zaakquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk. Ik ben trouwens ook WO'er, dus echt iets kwalijknemen doe ik je niet. We moeten nog samen door éen deur omdat WO-forum er door te krijgen. [afbeelding]
Ja en maak vooral geen spelfoutje anders zal je het te horen krijgen, hij vergeet alleen dat de volgens hem dommere mensen veel eerder werken dan hij en dus meebetalen aan zijn studiefinanciering.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. En dan beticht hij anderen van domheid, omdat hij een universitaire studie doet. Waarschijnlijk doet hij bedrijfskunde ofzo. [afbeelding]
ORLY? Joh, die site is al net zo oud als de onafhankelijk van Suriname.quote:
Ik heb het ook gelezen. Jij begon op mijn posts te reageren. Jouw reden om mijn vergelijking debiel te vinden is overigens een drogreden. Jij begint een heel verhaal over supporters, terwijl het daar geen fuck mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je had gelezen had je gezien dat ik het helemaal met deze post eens ben. Ik vond alleen je vergelijking met clubvoetbal te debiel voor woorden.
Deze redenering klopt niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja en maak vooral geen spelfoutje anders zal je het te horen krijgen, hij vergeet alleen dat de volgens hem dommere mensen veel eerder werken dan hij en dus meebetalen aan zijn studiefinanciering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |