quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef Nachtdier het volgende:Maar het ding ligt dus in Amsterdam=ZuidOost (schiphol wellicht). Dan zou het best bij de douane ofzo kunnen liggen totdat het vrijgegeven wordt.
Hij is door de douane heengekomen, TNT post heeft 'm ook proberen te bezorgen, maar op 't verkeerde adres.
quote:
In dat geval vind ik het eerlijk gezegd een beetje vaag om een negatieve feedback te geven.
In hindsight gezien had ik feedback geven beter uit kunnen stellen. Aan de andere kant, de verkoper communiceerde totaal *niet* per e-mail (heb zelf de verzendkosten mogen bepalen aan de hand van de USPS website en zijn S&H kosten), hij verzond de boel pas na een week, en toen ik mailde dat er gedoe was met de post kreeg ik ook geen sjoege.
In het traject daarna was de verkoper zo gefrustreerd door 't feit dat ik negatieve feedback had gegeven en een paypal-dispuut had geopend (hoe durf ik, met mijn armzalige feedback
![]()
), dat het een week duurde voor-ie contact opnam met USPS. Hij vond 't ook niet nodig om de resultaten daarvan aan mij over te brengen. Dus ik zou zeggen dat die negatieve feedback wel verdiend is.
quote:
En aanbieden om uiteraard de paypalclaim en feedback terug te draaien al;s het pakket alsnog bezorgd wordt.
Heb ik ook aangeboden, de verkoper maakte ervan dat ik eerst om positieve feedback vroeg, die gekregen had, en dat ik nu de boel loop te besodemieteren. Terwijl er niets meer is gebeurd dan dat er een pakketje is kwijtgeraakt (wat ik 'm ook verschillende keren heb gemaild).
Ik heb 't ondertussen wel een beetje gehad met die meneer.
quote:
Waar in Adam ZO ligt het, is dat wel te herleiden? Bij een bedrijf, in een depot?
TNT post, ik vermoed 'afdeling onbestelbare shit'. Overigens, USPS schijnt onbestelbare spullen per veilingen te verkopen. Geen idee of TNT dat ook doet.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.