quote:Benieuwd of die de Kuip wel vol krijgt na de Millenium / ArenA flop!
Marco Borsato staat op 14 juni in de Rotterdamse Kuip. De zanger neemt voor de gelegenheid zijn muzikale vrienden mee. De kaartverkoop start 16 februari.
[Dit bericht is gewijzigd door Jarno op 08-02-2002 17:43]
quote:Dat maak ik zelf wel uit
Hallo allemaal!De afgelopen jaren heb ik in de meest prachtige zalen gestaan.
Het is altijd fijn spelen in b.v. Vredenburg, de Vereeniging, 013 of Ahoy.
De nog niet zo lang geleden geopende Heineken Music Hall is een geweldige zaal.
En zoals laatst met Sita in de Arena was ook helemaal te gek.Maar er was een plek die nog altijd op mijn verlanglijstje stond...
De Kuip in Rotterdam!
Dit voetbalstadion van Feyenoord stamt al uit 1937 en is uitgegroeid tot een fenomeen!
Naast de voetbalwedstrijden kun je er genieten van sporten als turnen, motorcross, atletiek...
Maar ook kun je er je bruiloft vieren of naar een muziekspektakel gaan.En dat laatste zou je kunnen doen op 14 juni!
Want op die dag start onze 'Onderweg' tournee in Nederland!
Ja jongens, op 14 juni gaan we de Kuip op zijn grondvesten laten schudden!
We zijn nu al bezig met de 'stageplannen', dus we bespreken het decor, de lichtshow etc.
Het podium in De Kuip is werkelijk groots, we kunnen dus geweldig uitpakken met een decor wat zal knallen!
Ik sta te trappelen om daar alle nummer 1 hits, de liedjes die me nauw aan het hart liggen en natuurlijk de songs die jullie allemaal kunnen meezingen, ten gehore te brengen!De Kuip is bijzonder. De Kuip is the place to be!
Ik kan het dan ook niet laten een klein tipje van de sluier op te lichten en jullie te vertellen dat je een Best of... concert zoals 'Onderweg' zal zijn, niet kan geven zonder de aanwezigheid van Trijntje Oosterhuis en Sita.
Twee dames die zoals jullie allemaal weten, de sterren van de hemel kunnen zingen.
Vanzelfsprekend zijn er nog meer gasten op deze spectaculaire avond, maar die hou ik nog heel even geheim!De meeste bezoekers van mijn site zijn enthousiaste mensen, trouwe surfers en echte liefhebbers van Nederlandse pop.
En jongens, ik kan jullie vertellen dat dit iets is wat jij, als muziekliefhebber, beslist niet wilt missen!
Hier wil jij bij zijn!
quote:Billy Vera - At this moment
Op zondag 17 februari 2002 09:06 schreef Sjimmie het volgende:
Heb een vraag:Met welk nummer won Marco Borsato in 1990 de soundmixshow?
quote:Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik hoorde dat ie in de Kuip kwam spelen.
Op vrijdag 08 februari 2002 17:36 schreef calvobbes het volgende:
Van Vara Hittekst:Benieuwd of die de Kuip wel vol krijgt na de Millenium / ArenA flop!
Maar ik zie dat de prijzen nu wel te doen zijn t.o.v. toen.
Niet dat ik er heen ga
quote:Ja dus.... Hij geeft een extra concert in de kuip op de 15e
Op vrijdag 08 februari 2002 17:36 schreef ik o.a. het volgende:Benieuwd of die de Kuip wel vol krijgt na de Millenium / ArenA flop!
Maar goed, ieder z'n meug. Veel plezier voor de genen die er naar toe gaan.
Misschien bij een volgende tournee?
quote:huh? In de stadschouwburg in Leiden zong die onwijs goed live....
Op donderdag 23 mei 2002 09:22 schreef Els_saai het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo beroerd live horen zingen als Marco Borsato.
Tuurlijk, het is heel simpel om hem af te zeiken, en als je zijn muziek niks vindt..prima, maar die gozer kan gewoon goed zingen.
quote:Ik vind zijn muziek juist wel leuk, het lijkt alleen of hij bv. in een groot stadion (Arena) niet helemaal uit de verf komt.
Op donderdag 23 mei 2002 10:32 schreef Antarcticas het volgende:
Ik heb hem heel vaak live gehoord en ik moet gewoon eerlijk zeggen dat ie dat gewoon erg goed doet.Tuurlijk, het is heel simpel om hem af te zeiken, en als je zijn muziek niks vindt..prima, maar die gozer kan gewoon goed zingen.
Op dit moment tourt Marco in Antwerpen.
Het Sportpaleis is 5 x vol. Toch 5 x 16.000 mensen.
De reacties waren heel, heel erg goed.
Ook de recensies in de kranten waren allemaal louter positief. Ook Vlaanderen is nu voor Marco gevallen.
De show zelf staat als een huis. Marco weet je toch keer op keer weer te verrassen. De mensen die naar De Kuip gaan, maak je borst maar nat! Want dat wordt een super-show.
quote:Maar met veel geknip erin
Op dinsdag 18 februari 2003 20:54 schreef SunChaser het volgende:
Nu op TV. RTL4.
quote:Ja tuurlijk, anders koopt niemand meer die DVD
Op dinsdag 18 februari 2003 21:43 schreef Schumi01 het volgende:Maar met veel geknip erin
Ziet er wel erg gaaf uit! Zeker nu het donker is, dergelijke concerten in het daglicht zien er niet uit...
quote:Vanavond kwam het Arena optreden op TV. Ik heb nix slechts kunnen herkennen, die band van hem bestaat gewoon uit topmuzikanten.
Op vrijdag 24 mei 2002 12:52 schreef Els_saai het volgende:[..]
Ik vind zijn muziek juist wel leuk, het lijkt alleen of hij bv. in een groot stadion (Arena) niet helemaal uit de verf komt.
quote:Had bijna hetzelfde. Trouwens wel vaker bij live optredens, ook bij die cd van Iron Maiden. Een goed live optreden komt 10x overweldigender over dan een nummer op het album
Wat een gave show, zit soms met tranen mee te blerhen.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-02-2003 22:49]
quote:Je kan het ook gewoon niet mooi vinden.
Op dinsdag 18 februari 2003 22:45 schreef Yokozuna het volgende:
Had bijna hetzelfde. Die muziek is volgens mij gewoon voor iedereen geschikt, alleen ja, stel je voor dat je van pop houdt. Dan ben je echt niet true meer!
Hokjes en kortzichtigheid ten top, waar gaat het heen...
Ook erg indrukwerkend als het hele publiek mee ging zingen, normaal versta je er dan geen hol van, maar hier klonk het echt superb.
10 en 12 juni 2004 staat ie wederom in de kuip. Kaartverkoop begint 17 januari bij de bekende voorverkoopadressen. 9 juni staat ie er ook, maar dat is dan voor die belcompanyacties
quote:
Marco Borsato is zon grote ster in Nederland, dat je bijna zou vergeten dat het ooit allemaal begonnen is met Italiaanse covers. Inmiddels maakt hij Nederlandstalige nummers, die stuk voor stuk hits opleveren. Dromen zijn bedrog, Waarom nou jij en Binnen stonden weken op nummer een in de lijsten.Dat hij nieuwe dingen aandurft, blijkt niet alleen uit zijn overstap van Italiaanse covers naar Nederlands repertoire. Onlangs haalde hij het nieuws met het bericht dat zijn volgende album Zien geen nieuwe cd, maar een meteen een complete dvd zal worden. Hij is nu al druk met de opnamen van de videoclips en laat door verschillende Nederlandse filmregisseurs zijn liedjes verbeelden.
Live heeft Borsato een uitstekende reputatie. Van kleine podia en intieme theaterzalen tot grote stadions, hij draait nergens zijn hand voor om. En nu dan weer de Kuip, met oud en natuurlijk nieuw materiaal van Zien.
Donderdag 10 juni 2004
De Kuip, Rotterdam
Aanvang: 19.30 uur
Entree: 52,50 €, 48 €, 45 €, 42 €, 39 €, 32,50 €Kaartverkoop begint a.s. zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVVs en GWKs, 0900-3001250(45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
quote:Vooralsnog alleen voor de 10de. En als die snel uitverkoopt zal het concert van de 12de ook in de uitverkoop gaan.
Op woensdag 14 januari 2004 21:50 schreef DJ_Fritz het volgende:
He, ik snap ff iets niet. Die kaartverkoop a.s. zaterdag is dat nu alleen voor 10 juni of ook voor de 12e?
quote:Mooi!
Op woensdag 14 januari 2004 21:56 schreef calvobbes het volgende:[..]
Vooralsnog alleen voor de 10de. En als die snel uitverkoopt zal het concert van de 12de ook in de uitverkoop gaan.
Overigens is de verwachting dat de 10e erg snel uitverkocht is dus de verkoop voor de 12e kan zaterdag om 11 uur wel eens gaan beginnen
Belooft een hele mooie show te worden!
quote:Zou ik je niet durven zeggen, is altijd heel erg moeilijk inschatten. Maar die kans is er wel.
Op donderdag 15 januari 2004 20:32 schreef Koen het volgende:
Dus als je niet gelijk zaterdag je kaartje haalt is de kans dat het al uitverkocht is? Of is dat wat te radicaal gedacht?
Maar als het zo snel gaat zullen ze vast nog wel een concert geven.
quote:Ok, bedankt.
Op donderdag 15 januari 2004 20:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zou ik je niet durven zeggen, is altijd heel erg moeilijk inschatten. Maar die kans is er wel.
Maar als het zo snel gaat zullen ze vast nog wel een concert geven.
Daarom geeft die op 14 juni nog een concert, vvk daarvan start dinsdag om 10.00.
Sorry, calvobbes.
Daar verder, duidelijker met de openingspost e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |