quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Vandaag heb ik deze gekocht:
[afbeelding]
![]()
Handmadebeadsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:03 schreef -ladybird- het volgende:
Ziet er gaaf uit allemaal! Maar wat zijn de goedkopere versies van dit soort systemen, ik zag dat Pandora een stuk goedkoper is maar Chamilia (ofzoiets) is weer vergelijkbaar?
Thanx voor de info, ga meteen even kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef LaFemmeObscur het volgende:
[..]
Handmadebeads
Blikvangers
Chamilia
Bacio
Biagi
Pasha
Tedora
Imenso
Amora
Facet Design
Chiaro
Luccicare
Ik weet niet of ze goedkoper zijn, maar dit zijn andere bedeltjesmerken, er zullen er vast nog veel meer zijn.
Let er wel op dat als je bijv. allerlei merken wilt gaan sparen je geen Pandora armband koopt omdat op deze armband niet alle merken bedeltjes passen.
Op Trollbeads armbandjes past alles en je hebt nog keuze uit veel slotjes![]()
Succes![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:50 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Thanx voor de info, ga meteen even kijken![]()
drievoudige parel witquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef LaFemmeObscur het volgende:
De nieuwe collectie staat op trollbeads.nl en trollbeads.com
Zooo mooi!!!![]()
dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:57 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Oeh MipsieLeuk zeg!
Veel plezier ermee!
![]()
ja en hun service is echt goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:07 schreef Mipsie het volgende:
[..]
dat gaat wel lukken
als ik een beetje zuinig aan doe deze maand met geld,
dan bestel ik aan het eind van de maand nog een paar zilveren beads in amerika
scheelt echt zoveel...
ik wil dat lieveheersbeestje graag hebben en die kost hier in nederland 29 euro
en in amerika 23 dollard ( dat is nog geen 17 euro!)
scheelt toch even 12 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |