abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:31:55 #1
137949 Disana
pi_50760137
Het begint duidelijk te worden dat Dennis en Jaap het aardig met elkaar kunnen vinden. In kantoor hadden ze een gesprek over de te volgen lijn door Dennis, waarin vooral Huub veel te sprake kwam. Jaap legt de psyche van Huub uit om Dennis te helpen. Zo vertelt hij dat je Huub niet de kans moet geven zich een winnaar te voelen, want dan wordt hij sterk.

Dennis gaat het Huub niet gemakkelijk maken. Hij ziet niet in waarom hij voor de populairste miljonair moet buigen - een fout die Jaap wel heeft gemaakt, zegt Jaap. Zo wil hij Huub laten struikelen door hem bijvoorbeeld het gevoel te geven dat hij Huub of Lieke meeneemt naar Rotterdam, zodat Huub zich geweldig voelt en vervolgens op zijn bek gaat.

Ik heb slechts het laatste deel van dit gesprek gehoord, maar duidelijk is dat Huub niet op veel sympathie, vertrouwen of steun van Dennis hoeft te rekenen.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 99% gewijzigd door Disana op 23-06-2007 15:38:30 ]
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:32:59 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_50760154
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:29 schreef demins het volgende:
Leuk dat Natasja ons weer een beetje bijpraat...
Snap het sowieso niet, Dennis weet toch alles via de streams?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50760155
fipo
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_50760161
Asociaal hypcriet wijf....... nou weer zeuren over gooien met eten, maar met koppen thee en servies kan dan weer wel?
pi_50760169
quote:
Ik wou eerst even zeggen dat je echt een geweldige persoonlijkheid hebt! Ik ben een echte fan van je! Ik kom zelf uit Rotterdam en heb ook bij Marconiplein gewoond bij het Sparta stadion in de Spiegelstraat. Ik woon op dit moment Rotterdam-Alexander en moet ook elke dag met de bus naar Kralingse Zoom om daar de metro naar Dijkzicht te nemen. Ik zeg tegen iedereen dat ze naar de Gouden Kooi moeten kijken en dan vooral naar jou moeten kijken...

Iedereen die ik persoonlijk ken kijkt dus nu ook naar de Gouden Kooi. Ik heb al veel op jou gestemd kan ik zeggen naar 1010. Dus moet je over mij niet meer zeuren, want ik las je bericht op kingjaap.nl over "oproep aan Rotterdam".

Ik verwacht bij deze en ik eis dan ook dat ik een brief terug krijg met een bedankje om jou nog populairder te maken. Ik bedoel kijk eens wat ik allemaal voor je doe. Ik hoop nog veel geterror van je te zien en ik hoop dat je al je vijanden tart en dan ook via de computer. Het is erg om te horen dat ze je hebben afgewezen op je gewicht!!! Maar ik ga je boek wel kopen als het uitkomt!!! Ik vond je optreden bij Jensen geweldig zeker het moment dat je Amanda wegduwde. Jaapie, ga zo door vent, want je bent een komiek en je bent gewoon geweldig!!

Met vriendelijk groet,

Suzanne.

----------

Hmzzz je eist een brief terug mijn lieve Suzanne? Oke, hier komt ie dan!

Lieve Suzanne,

Nieuwe bewoner Dennis heeft mij gekozen om mee te gaan naar Rotterdam vanavond. Hij maakt een belangrijk statement naar mij, wat ik erg waardeer en waar jij Dennis heel erg dankbaar voor mag zijn. We gaan meerdere superluxe clubs bezoeken om totaal uit onze plaat te gaan.

Om je te bedanken voor je marketing inspanningen omtrent mijn persoon en het uitdragen van de show, geef ik jou de mogelijkheid mij vanavond oraal te bevredigen.

Als je echt een 'die hard' Gouden Kooi fan bent, dan weet je welke tenten de Plasma Boy heeft genoemd tijdens de eerste Rotterdamstemming. (die van Dennis is de tweede Rotterdamstemming) Bewijs jezelf door het uit te zoeken en mij op te zoeken.

Als jij me weet te bereiken dan krijg je een meet & greet met mij en mijn penis. Na wat liters sterke drank op mijn kosten, neem ik je even mee naar het toilet zonder camera's.

Kan je stofzuigen? Dan kan je mij ook zuigen! Je kan het!

xxxxxxx

Jouw Jaapje.
Kingjaap.nl , die gast is gek!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:34:22 #6
130054 demins
We weten niks
pi_50760179
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
fipo
Je mag gewoon Demins blijven zeggen, hoor!

Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:34:53 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_50760191
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:33 schreef mootie het volgende:
Asociaal hypcriet wijf....... nou weer zeuren over gooien met eten, maar met koppen thee en servies kan dan weer wel?
Dat geldt voor BAN in het algemeen, totaal geen zelfreflectie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50760215
Dennis kan paintballen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:36:22 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_50760222
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:33 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Kingjaap.nl , die gast is gek!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50760225
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:34 schreef demins het volgende:

[..]

Je mag gewoon Demins blijven zeggen, hoor!

ok
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_50760266
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
v
He slak, schiet eens op

Edit: mooie OP, lekker snel ook
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  Moderator zaterdag 23 juni 2007 @ 15:38:31 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50760269
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:33 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Kingjaap.nl , die gast is gek!
Hoezo? Een vriendelijk bedankbriefj toch?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:39:08 #13
137949 Disana
pi_50760286
OP staat, over het gesprek is niets te vinden in de vorige COS.
pi_50760322
Hey Mitch komt vanavond
Dan kan Dennis beter Brain meenemen, en niet amanda
pi_50760326
Wat een lieve meid die Suzanne
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_50760330
lache als ie brian meeneemt

mithc alleen met mandel hihihi
pi_50760336
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoezo? Een vriendelijk bedankbriefj toch?
Klopt
pi_50760338
Hoezo gaat Huub het moeilijk krijgen? Dennis gaat het moeilijk krijgen als hij niet snel stelling neemt. Ik zie hem nu met Natasia en wat ik duidelijk zie is dat het niet klikt tussen die twee...Natasia denkt hem in te kunnen palmen en Dennis is allang blij dat hij iemand heeft om mee te praten...ik denk niet dat hij haar mag...

Waar zijn de anderen? Ik zie verder alleen Jaap....jawel, achter de pc..waar anders..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:43:13 #19
137949 Disana
pi_50760369
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef Katewalker het volgende:
Hoezo gaat Huub het moeilijk krijgen? Dennis gaat het moeilijk krijgen als hij niet snel stelling neemt. Ik zie hem nu met Natasia en wat ik duidelijk zie is dat het niet klikt tussen die twee...Natasia denkt hem in te kunnen palmen en Dennis is allang blij dat hij iemand heeft om mee te praten...ik denk niet dat hij haar mag...

Waar zijn de anderen? Ik zie verder alleen Jaap....jawel, achter de pc..waar anders..
De uitleg van de TT staat in de OP Dennis lijkt niet bepaald geneigd zich bij Huub aan te sluiten.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:44:34 #20
130054 demins
We weten niks
pi_50760398
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoezo? Een vriendelijk bedankbriefj toch?
Standaard! Had van Jaap wel meer verwacht...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_50760406
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef farscapevr6 het volgende:
lache als ie brian meeneemt

mithc alleen met mandel hihihi
Dan staat Natasja er steeds met haar neus bovenop, die geilt ook op Mitch.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:45:04 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_50760409
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef Katewalker het volgende:


Waar zijn de anderen? Ik zie verder alleen Jaap....jawel, achter de pc..waar anders..
Op bed. Nogal dom van Huub, Dennis kan zo behoorlijk TV maken op zijn 2e dag en zich inlikken bij Natasja en Japio.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50760423
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef Katewalker het volgende:
Hoezo gaat Huub het moeilijk krijgen? Dennis gaat het moeilijk krijgen als hij niet snel stelling neemt. Ik zie hem nu met Natasia en wat ik duidelijk zie is dat het niet klikt tussen die twee...Natasia denkt hem in te kunnen palmen en Dennis is allang blij dat hij iemand heeft om mee te praten...ik denk niet dat hij haar mag...

Waar zijn de anderen? Ik zie verder alleen Jaap....jawel, achter de pc..waar anders..
dennis het lulletje zie ik nog wel een "gevalletje Evelien" worden eigenlijk
pi_50760441
Hahahha,

N: Jaap is psychofreen
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 15:46:40 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_50760447
Japio is nog steeds siegofreen volgens Natasja.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')