abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:30:42 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50849817
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:28 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ja omdat Gudjohnsen toen speelde
Ze hebben alles pas verkloot toen Eto'o mee kwam doen, vanaf april ofzo.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_50849828
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef jojomen4 het volgende:
terwijl de falende heren (Eto'o, Ronaldinho) lekker mogen blijven en niemand iets zegt over hun falen.
Hebben nooit gefaald.
quote:
Goed bezig bij Barca.


Gaat uitstekend de laatste jaren idd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:35:30 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50849963
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hebben nooit gefaald.
[..]



Gaat uitstekend de laatste jaren idd.
Niet gefaald Jij bent lekker realistisch zeg, bij Liverpool kon niemand een pot breken en moest Gudjohnsson erin komen om het nog spannend te maken.

Mallorca, Espanol, Betis, en nog meer wedstrijden hebben de grote heren het verschil niet kunnen afmaken terwijl Barca stukken beter was.

Laatste jaren ging het iid prima maar de weg die nu wordt ingeslagen is denk ik niet de beste. Het maakt mij niet uit, ik zie de toekomst van Real op Spaans terrein alleen maar beter worden. Als we ze in een overgangsjaar met slecht spel al kunnen verslaan rollen we er volgend jaar overheen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_50850393
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:35 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Niet gefaald Jij bent lekker realistisch zeg, bij Liverpool kon niemand een pot breken en moest Gudjohnsson erin komen om het nog spannend te maken.

Mallorca, Espanol, Betis, en nog meer wedstrijden hebben de grote heren het verschil niet kunnen afmaken terwijl Barca stukken beter was.
Eto'o kwam terug van een blessure, niet zo gek dat hij niet meteen top is. Ronaldinho heeft gewoon een prima seizoen gedraaid en is vaak op beslissende momenten doorslaggevend geweest, Of meet een assist, of met een goal. Dat het geen topseizoen was is duidelijk, maar de schuld daarvan ligt niet alleen bij hen.
Niet gelijk zo dramatisch doen.
quote:
Laatste jaren ging het iid prima maar de weg die nu wordt ingeslagen is denk ik niet de beste. Het maakt mij niet uit, ik zie de toekomst van Real op Spaans terrein alleen maar beter worden. Als we ze in een overgangsjaar met slecht spel al kunnen verslaan rollen we er volgend jaar overheen.
Jij zal de weg die Barcelona bewandelt nooi de beste vinden Jojo, dat geeft verder ook niets.
Verder kan je wel horen dat je uit Amsterdam komt: ''rollen we er volgend jaar overheen''
Zeggen ze bij Ajax ook ieder jaar.

Barcelona doet het imo uitstekend. Zowel sportief als finacieel.
Ik ben wel tevreden met de aankopen tot nu toe, een man als Touré hebben we nodig.
Henry is niet alleen een fantastische spits, maar ook iemand die buiten het veld van waarde kan zijn voor de jonge jongens. Henry laat jonge spelers beter spelen. Dat komt goed uit, Kirkic en Dos Santos komen bij de selectie en zullen tegen hem op kijken. Zelde geld ook een beetje voor Messi en Iniesta.

Jojo, soms klink je een beetje als een (Madrileense) AS journalist die weer wat negatiefs moet schrijven. en problemen gaat zoeken die er niet zijn.
Henry zei daar hetvolgende over gister. Ging over de zogenaamde strijd tussen Henry en Eto'o
quote:
'He came to see me at my house when I got injured a few months ago and I came to see him when he he had an operation (in the early part of last season).

'I know you guys (the media) would not like us not to be friends but we are friends.'
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50850566
Ik zie het probleem ook niet zo.
Teams zoals Chelsea en Madrid doen al jaren hun best om veel sterrenspelers op de bank en in het veld te hebben en deze afwisselend te laten spelen. Barca zit nu idd riant in de voorhoede met een aantal zeer goede spelers.

Maar het seizoen is lang en zwaar dat is vorig jaar weer gebleken.
Ik snap heel goed dat ze het zeker voor het onzekere nemen en liever ruim in slaan (als je het kan betalen waarom niet).

Het risico dat bepaalde mensen niet op de bank willen zitten dat loop je inderdaad, maar Henry weet bijvoorbeeld heel goed waar hij aan moet beginnen om in de basis te komen. De geruchten dat Eto's zou vertrekken nemen naar mijn idee ook flink af sinds de komst van Henry. Eta'o heeft volgens mij zelfs al een week lopen roepen dat hij volgend jaar met Henry gaat spelen.

Laat ze maar presteren en may the best man win.
pi_50850809
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef Godlike02 het volgende:


Maar het seizoen is lang en zwaar dat is vorig jaar weer gebleken.
Ik snap heel goed dat ze het zeker voor het onzekere nemen en liever ruim in slaan (als je het kan betalen waarom niet).
Bovendien vertrekt Eto'o ook een poosje naar Afrika voor de Africa cup volgend seizoen..
Ben dan wel erg blij met een speler als Heny moet ik je eerlijk zeggen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:26:32 #82
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50851511
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eto'o kwam terug van een blessure, niet zo gek dat hij niet meteen top is. Ronaldinho heeft gewoon een prima seizoen gedraaid en is vaak op beslissende momenten doorslaggevend geweest, Of meet een assist, of met een goal. Dat het geen topseizoen was is duidelijk, maar de schuld daarvan ligt niet alleen bij hen.
Niet gelijk zo dramatisch doen.
[..]
Als ie niet top is moet die aangeven dat je niet klaar bent en moet Rijkaard de ballen hebben en het verstand om hem ernaast te zetten. Ronaldinho is niet beslissend geweest, ja, in de potjes tegen Gimnastic deed die het aardig maar je moet er staan als de prijzen verdeeld worden en in de toppers.

Barcelona heeft bijna alle wedstrijden tegen topteams verloren of gelijk gespeeld. Ronaldinho heeft tegen Liverpool geen potten kunnen breken en ook tegen Getafe niet. Een omhaal is leuk en aardig maar daar win je geen titel mee.

Ik zeg niet dat de schuld alleen bij hem ligt, ik zeg dat het bij de meeste sterren ligt en vooral niet bij de mensen die op de bank hebben gezeten.

Ik doe niet dramatisch.
quote:
Jij zal de weg die Barcelona bewandelt nooi de beste vinden Jojo, dat geeft verder ook niets.
Verder kan je wel horen dat je uit Amsterdam komt: ''rollen we er volgend jaar overheen''
Zeggen ze bij Ajax ook ieder jaar.
Als er 1 Real fan is die objectief kan oordelen over Barcelona ben en doe ik dat wel. Toen Laporta begon vond ik z'n strategie prima en goed maar hoe ze het nu gaan aanpakken lijkt me minder. Dat ik de weg die Barcelona bewandeld nooit goed zal vinden slaat dan ook nergens op.
quote:
Barcelona doet het imo uitstekend. Zowel sportief als finacieel.
Ik ben wel tevreden met de aankopen tot nu toe, een man als Touré hebben we nodig.
Henry is niet alleen een fantastische spits, maar ook iemand die buiten het veld van waarde kan zijn voor de jonge jongens. Henry laat jonge spelers beter spelen. Dat komt goed uit, Kirkic en Dos Santos komen bij de selectie en zullen tegen hem op kijken. Zelde geld ook een beetje voor Messi en Iniesta.
Wat een ouwemannen verhaal zeg. Spelers die tegen Henry opkijken en Henry laat andere beter voetballen. Kirkic en Dos Santos kijken niet op tegen Ronaldinho, Eto'o en Puyol? Je hoeft niet perse de leeftijd van 30 te hebben bereikt om anderen iets te kunnen leren hoor. Als je Kirkic en Dos Santos nu nog bij de selectie voegt zullen ze helemaal geen minuut pakken. Ja, in de Copa del Rey misschien maar dan kunnen ze net zo goed met Barca B spelen. Ervaring moet je opdoen in de laatste minunten van CL wedstrijden en andere toppers, niet tegen Tenerife.
quote:
Jojo, soms klink je een beetje als een (Madrileense) AS journalist die weer wat negatiefs moet schrijven. en problemen gaat zoeken die er niet zijn.
Henry zei daar hetvolgende over gister. Ging over de zogenaamde strijd tussen Henry en Eto'o
[..]
Ik schrijf niks negatiefs, ik vind de aankopen die tot nu toe gedaan zijn alleen nergens op slaan, je hebt al prima spelers op die posities en als je dan 25miljoen uitgeeft aan een 30jarige speler die ook nog eens 6 miljoen netto per jaar moet krijgen (4 jaar lang ) begrijp ik er niks van. Daar hoef je geen Madrileen voor te zijn hoor. Wat ik zelfs onbegrijpelijk vind ik dat geen Barca aanhanger ziet dat dit aankopen zijn om de fans hoop te geven voor volgend seizoen. Ik kan me geen seizoen herrineren dat Barca 1 week na het aflopen van het seizoen al 2 aankopen had gedaan.

Wat Henry zegt ie leuk en aardig maar daar maak je zoiezo geen vrienden mee, in heel Spanje niet. Waarom zouden journalisten graag willen dat Eto'o en Henry geen vrienden zijn, dat maakt ze toch geen fuck uit. Dat er straks rommel in de selectie komt is voor iedereen (behalve Barca fans) wel duidelijk, Eto'o of Henry zijn geen spelers die op de bank willen zitten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_50852584
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Als ie niet top is moet die aangeven dat je niet klaar bent en moet Rijkaard de ballen hebben en het verstand om hem ernaast te zetten. Ronaldinho is niet beslissend geweest, ja, in de potjes tegen Gimnastic deed die het aardig maar je moet er staan als de prijzen verdeeld worden en in de toppers.

Barcelona heeft bijna alle wedstrijden tegen topteams verloren of gelijk gespeeld. Ronaldinho heeft tegen Liverpool geen potten kunnen breken en ook tegen Getafe niet. Een omhaal is leuk en aardig maar daar win je geen titel mee.

Ik zeg niet dat de schuld alleen bij hem ligt, ik zeg dat het bij de meeste sterren ligt en vooral niet bij de mensen die op de bank hebben gezeten.
Zelfs een Eto'o diie niet topfit is is beter dan Gudjohnsen imo.
En zoals ik al vaker heb gezegd, Ronaldinho heeft niet zo'n topseizoen als vorig jaar gedraaid, maar is nog altijd van onschatbare waarde.
Ik snap niet dat je dat niet ziet, heb je alle wedstrijden van Barcelona wel gezien? Of alleen de CL wedstrijden.?

De wedstrijden tegen Liverpool heb je gelijk in, daar speelde vrijwel iedereen ondermaats, ook Ronaldinho. Maar daar moet ik Liverpool ook een compliment geven, die stonden verdedigend gewoon erg goed.
quote:
Ik doe niet dramatisch.
Nou, soms wel een beetje..
quote:
Als er 1 Real fan is die objectief kan oordelen over Barcelona ben en doe ik dat wel. Toen Laporta begon vond ik z'n strategie prima en goed maar hoe ze het nu gaan aanpakken lijkt me minder. Dat ik de weg die Barcelona bewandeld nooit goed zal vinden slaat dan ook nergens op.
Ok. ik geloof je direct.
Vind alleen dat je vaak een hoop negativiteit in ons mooie topicje plaatst. Maar dat zal wel door mij blaugrana bril komen dan.
quote:
Wat een ouwemannen verhaal zeg. Spelers die tegen Henry opkijken en Henry laat andere beter voetballen. Kirkic en Dos Santos kijken niet op tegen Ronaldinho, Eto'o en Puyol? Je hoeft niet perse de leeftijd van 30 te hebben bereikt om anderen iets te kunnen leren hoor. Als je Kirkic en Dos Santos nu nog bij de selectie voegt zullen ze helemaal geen minuut pakken. Ja, in de Copa del Rey misschien maar dan kunnen ze net zo goed met Barca B spelen. Ervaring moet je opdoen in de laatste minunten van CL wedstrijden en andere toppers, niet tegen Tenerife.
Hoezo is dat een oudemannen verhaal? Ik verzin dat zelf niet hoor.
Wat maakt die leeftijd van Henry nu uit? Feit is gewoon dat hij een van de meest gerespecteerde aanvallers is van de wereld. Vraag het maar aan oa v Persie en Cesc.
Als je de verhalen moet geloven hebben die gasten een hoop van hem geleerd, en zet Henry zich daar ook voor in.

Ronaldinho en eto'o hebben hier even niets mee te maken.

Over Kirkic en Dos Santos.. Ik denk dat ze af en toe (als de situatie het toelaat) wat speeltijd zullen krijgen zo nu en dan. Saviola vertrekt en waarschijnlijk vertrekken ook Guily, en Gudjohnsen. Al is vooral de laatsgenoemde nog niet zeker.
quote:
Ik schrijf niks negatiefs, ik vind de aankopen die tot nu toe gedaan zijn alleen nergens op slaan, je hebt al prima spelers op die posities en als je dan 25miljoen uitgeeft aan een 30jarige speler die ook nog eens 6 miljoen netto per jaar moet krijgen (4 jaar lang ) begrijp ik er niks van. Daar hoef je geen Madrileen voor te zijn hoor.
Zullen we het wel nooit over eens worden.
Saviola en Gudjohnsen vertrekken waarschijnlijk.
quote:
Wat ik zelfs onbegrijpelijk vind ik dat geen Barca aanhanger ziet dat dit aankopen zijn om de fans hoop te geven voor volgend seizoen
Tuurlijk, ze gaan 25 miljoen uitgeven om mij wat hoop te geven
Ze zitten al jaren achter Henry aan..
quote:
Wat Henry zegt ie leuk en aardig maar daar maak je zoiezo geen vrienden mee, in heel Spanje niet. Waarom zouden journalisten graag willen dat Eto'o en Henry geen vrienden zijn, dat maakt ze toch geen fuck uit
Henry reageert gewoon op een negatieve vraag van een journalist die blijkbaar van mening was dat ze geen vrienden waren en dat er daarom conflicten zouden gaan onstaan tussen de twee.




[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 26-06-2007 12:00:46 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50854191
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ja en dan haal je Henry als bankzitter om eventueel Eto'o te vervangen. Makes sense
Lekker kort door de bocht. Wie zegt dat ze straks niet met die twee gaan spelen.. waarbij Henry toch altijd vanauit het middenveld komt.
pi_50857110
YoYoMan en Noobl zitten vaker in hier dan in het Real topic latente Barca supporters lijkt mij

ontopic:
Nu gaat het puzzelen worden voor Rijkaard om de perfecte balans te vinden. Die Toure gaat heus niet meteen een basisplaats kunnen opeisen en zal blij zijn met elke minuut gespeeld. Hoe het met Henry gaat lopen weet ik niet. Ik hoop dat de 4 spelers goed met elkaar kunnen omgaan en zo bereid zijn opofferingen voor elkaar en het teambelang te maken.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50857448
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Flashwin het volgende:


ontopic:
Nu gaat het puzzelen worden voor Rijkaard om de perfecte balans te vinden. Die Toure gaat heus niet meteen een basisplaats kunnen opeisen en zal blij zijn met elke minuut gespeeld. Hoe het met Henry gaat lopen weet ik niet. Ik hoop dat de 4 spelers goed met elkaar kunnen omgaan en zo bereid zijn opofferingen voor elkaar en het teambelang te maken.
Ik vind het alleen maar interessant. Rijkaard zal ongetwijfeld een idee hebben hoe er volgend jaar gespeeld gaat worden, ik geloof er helemaal niets van dat ze zomaar een speler aantrekken om mensen hoop te geven zoals JoJo zegt. Ook valt de vastberadenheid om Eto'o te behouden mij op.
Het is trouwens hard nodig want zoals Godlike02 al zei gaat het weer een zwaar seizoen worden, sommige spelers (ronaldinho) liepen op hun tandvlees aan het einde van het seizoen.



Touré heeft trouwens net getekend.
quote:
Barcelona Present Yaya Toure

The club had already confirmed that they had sealed the deal last evening, immediately after Thierry Henry's presentation.

The final formalities have been completed this morning, with the Ivory Coast international completing his medical and being presented to the press.

The club's medical team were very impressed with his physical state, promising that he would offer "a very high level of performance" becase "the injuries have been kind to him."

"He is very strong physically," added club doctor Ricard Pruna. "We have verified that he does not have anything from his old injury (a broken meniscus five years ago)."

He signs a four year contract, and will wear the number 17 shirt.

Sporting director Txiki Begiristain also confirmed, during the player's presentation, that this could imply that Thiago Motta will leave the club.

Clubs in Italy, including Milan and Roma, have shown a willingness to sign him.
Motta gaat Barcelona dus waarschijnlijk verlaten..


De uitshirts voor volgend seizoen zijn trouwens afschuwelijk. (kwa kleur dan)
Wie verzint dat, lijken wel regenhoesjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 26-06-2007 14:58:27 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50861772
Yaya Touré in zijn nieuwe shirt.









"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50862907
Zou wel mooi zijn als hij kan uitgroeien tot een Vieira achtige speler..een wereldklasse DM is precies wat Barca nodig heeft.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:44:28 #89
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50875425
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:15 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hij zegt toch ook niet dat die daar bang voor is. Hij zegt dat die het alvast wil plannen met een vriend van hem die een weekend langs komt.
Ik moet leren lezen

Trouwens, wat een volk bij die presentatie Best geinig. Volgend seizoen maar weer richting Barcelona vliegen om een pot mee te pikken.

[ Bericht 19% gewijzigd door xJapser op 26-06-2007 21:50:08 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_50877019
Van Bronkhorst gaat naar Feyenoord.
En ik vind dat jammer.

Van Bronkhorst is geen geweldige goede speler, maar wel iemand die altijd 100% inzet toont, een goede mentaliteit heeft, rust brengt en constant is. Bovendien hoor je hem nooit klagen als hij op de bank moet beginnen.
Maar zijn hart ligt in Rotterdam dus ik heb er vrede mee dat hij terug gaat naar zijn oude nest.
Ik heb ergens wel een zwak voor hem.

Giovanni, veel succes in Rotterdam en bedankt..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:32:41 #91
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50877812
Barça is druk in de weer de selectie om te gooien. Ze laten er in ieder geval geen gras over groeien.

En dat terwijl wij Cassano nog altijd onder contract hebben
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_50878530
Hoe staat het met het gerucht dat ze met Chivu bezig zijn?
pi_50878634
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Hoe staat het met het gerucht dat ze met Chivu bezig zijn?
Volgens de laatste berichten zou er vanavond een delegatie uit Rome in barcelona aangekomen zijn om over een eventuele transfer te onderhandelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50878943
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Volgens de laatste berichten zou er vanavond een delegatie uit Rome in barcelona aangekomen zijn om over een eventuele transfer te onderhandelen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:00:07 #95
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50879171
Chivu zullen jullie ook vast binnen slepen. Al kan het zijn dat het geld van Morratti nog wat roet in het eten gooit. Nog een transfer die ik met goeie ogen aanzie. 1 omdat Real hem dan niet meer kan kopen en 2 omdat ik me nog goed z'n blunders bij Ajax herriner. Heb hem de laatste jaren niet gezien maar een geboren verdediger was het iig niet.

Iedereen dus blij.

En dan te bedenken dat je voor dat bedrag Alex kan halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_50879391
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef jojomen4 het volgende:


En dan te bedenken dat je voor dat bedrag Alex kan halen.
Die zou ik graag bij Barcelona zien zeg, want die gaat volgens mij bankzitten bij Chelsea.
Wat voor prijskaartje zou er trouwens aan Alex hangen? onder de 15m?

Maargoed, met Chivu ben ik ook tevreden.
Als hij komt tenminste
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:22:26 #97
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50880072
Chivu komt denk ik wel Als ik hem bij een bookie zou zien zou ik er 150 euro op leggen. Chivu is opbouwend sterk en schuift heel erg goed in vind ik (heb wel enkele wedstrijdjes gezien), dat zijn dan natuurlijk wel weer grote pluspunten, al denk ik niet dat Barca z'n prioriteit ligt. Beste kun je gewoon 4 Puyol's hebben die aan het poetsen zijn.

Alex denk ik rond de 15 miljoen, misschien ietjes minder. Een verdediger van PSV kan niet veel meer zijn, ok, hijs misschien van Chelsea maar hij heeft nog niet in een topcompetitie gespeeld of bij een echte topclub.

Ik denk dat hij liever naar een andere club kan waar die meer kan spelen, Barcelona zou uitstekend voor hem zijn omdat alleen Puyol echt heel sterk is centraal, van de rest kan die het wel winnen. Of die naar Real wil komen weet ik niet, we hebben natuurlijk al Ramos, Metzelder en Cannavaro, misschien dat die daar iets teveel concurrentie in ziet. Al ben ik ervan overtuigd dat die beter is dan die laatste 2 (Cannavaro in afgelopen seizoen vorm dan).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_50880414
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die zou ik graag bij Barcelona zien zeg, want die gaat volgens mij bankzitten bij Chelsea.
Wat voor prijskaartje zou er trouwens aan Alex hangen? onder de 15m?

Maargoed, met Chivu ben ik ook tevreden.
Als hij komt tenminste
Alex komt gewoon naar Chelsea hoor. Die spelen 60+ wedstrijden per jaar. Iedereen komt aan de bak.

Chivu is verder ook niets om te schamen hoor. Tot nu toe toch een fikse verbetering van de selectie bij Barcelona.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:48:19 #99
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50881120
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Alex komt gewoon naar Chelsea hoor. Die spelen 60+ wedstrijden per jaar. Iedereen komt aan de bak.
Heb je hier een bron van?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_50881700
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Heb je hier een bron van?
Ik heb een quote van Mourinho:
quote:
"Also maybe we have a couple of new South American players and because the South American Cup is played in June and we have a Brazilian like probably we will have in Alex, he cannot start this pre-season."
Uit de Daily Mail
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')