ik ken echt een meisje die dat niet mocht. 2 zelfs. geloof enzoquote:op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef henkievdv het volgende:
[..]
nee jij wel?
maar hoe zit het met jou?![]()
![]()
quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:30 schreef barachem het volgende:
wat heb ik een hebkel aan al dat gezever over dat okselhaar nou niet mag, omdat het zogenaamd smerig zou zijn.
ik vind het wel een beetje opwindend als een vrouw een goeie portie okselhaar heeft, het groeit er niet voor niks.
man, ik haal het er toch ook niet af, waarom een vrouw dan wel?
net alsof haar ergens anders dan op je kop verboden is.
och je, de maatschappij haat niet-hoofdhaar, scheer het eraf!
wat haat ik deze oppervlakkige maatschappij.
ja maar niet iedereen mag er iets aan doen hoor.quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:38 schreef edie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat is er in godsnaam lekker aan okselhaareen meisje moet gewoon fris zijn enzo
![]()
tsjah goed, dat is dan jammer... dan maar even verbergen tot je 18'de ofzo, of als je uit huis bent...quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ja maar niet iedereen mag er iets aan doen hoor.
met schoolzwemmen of gymnastiek zekerquote:op zaterdag 28 juli 2007 20:41 schreef edie86 het volgende:
[..]
tsjah goed, dat is dan jammer... dan maar even verbergen tot je 18'de ofzo, of als je uit huis bent...
kut geloof![]()
nou, hup, eraf ermee dan... of gewoon doen wat je ouders zeggen...quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
met schoolzwemmen of gymnastiek zeker![]()
'jaa, ik zwem altijd in een shirt met lange mouwen, droogt ook lekker snel weer op'
mijn zusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
viespeuk...quote:op zaterdag 28 juli 2007 20:30 schreef barachem het volgende:
wat heb ik een hebkel aan al dat gezever over dat okselhaar nou niet mag, omdat het zogenaamd smerig zou zijn.
ik vind het wel een beetje opwindend als een vrouw een goeie portie okselhaar heeft, het groeit er niet voor niks.
man, ik haal het er toch ook niet af, waarom een vrouw dan wel?
ook zo moeilijk om even iedere dag in de douche met je scheermes eronderdoor te gaanquote:op zondag 29 juli 2007 02:01 schreef gekke_sandra het volgende:
ik vind vrouwen die hun okselhaar al eens geschoren hebben en dus zwarte sheg onder hun oksels hebben veel ranziger.
precies..quote:op zondag 29 juli 2007 02:12 schreef edie86 het volgende:
ook zo moeilijk om even iedere dag in de douche met je scheermes eronderdoor te gaan![]()
maarja, bij oudere vrouwen kan ik het nog begrijpen...
en als ze het nou niet mógen? wat een oppervlakkige mensen hier zeg.quote:op zondag 29 juli 2007 03:47 schreef r3gi3boy het volgende:
tiffusranzige kutsletten. pak dat klotemes en rag die haren weg onder de oksels want 't' kom om op slaat gergens op om die shizzle te laten plakken daaro. geen enkel zelfrespecterend meisje zal okselharen laten groeien ffs.
waarom zou je van god nou weer je okselhaar niet mogen scheren?quote:op zondag 29 juli 2007 10:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
en als ze het nou niet mógen? wat een oppervlakkige mensen hier zeg.![]()
omdat sommige ouders scheren niet willen aansporen omdat ze dan voordat je het weet alles willen gaan scheren ofzo.quote:op zondag 29 juli 2007 11:15 schreef mouzurx het volgende:
[..]
waarom zou je van god nou weer je okselhaar niet mogen scheren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |