quote:op zondag 29 juli 2007 17:41 schreef barachem het volgende:
[..]
met okselhaar kan men ook fris zijn, ooit van douchen gehoord?
wat een lemmingreactie.
ik walg van die groepsdruk op dit soort dingen.![]()
[..]
zeik zeik, zeur zeur.
echt waar, door zulk soort lemming-gedrag is het dat we een rotmaatschappij hebben.
je moet dit want bla, je moet zo want hebbeldehebbel...
ik ga zeker weten mijn okselhaar niet scheren, ben ik lekker gek zou ik dat doen, ik wil niet eraan denken aan de tijd, de moeite en de irritatie die je ervan gaat krijgen en dan ook nog de sneden van het scheren.
het is mij goed zo.
het is jullie lichaam niet, als je graag geschoren wilt hebben, beperk je tot jezelf, steuners van "1984" en "big brother".
[..]
klopt, lemmings zijn lemmings.
de een vindt dit goed, de ander het andere.
raar dat velen niet tolerant zijn wat andermans mening en overtuiging betreft en dan sociale druk gebruiken om hun gelijk te krijgen.
en als iemand een anderem ening heeft, wordt die ook nog eens als achterlijk, vies, onverstandig, conservatief, etc. bestempeld.
vrijheid, blijheid alom, alleen zolang de ander ook maar het zelfde denkt en doet.
de mensen en vooral de meeste jongeren zijn geindoctrineerd genoeg dat men strak elke diktator die het met de massa eens is gaat volgen, "1984" en "big brother" zijn nu.
grappig is dat men dezelfde soort intolerante reacties op dit soort topics heeft en welke die met geloof te maken hebben.
zouden de lemmings toch maar alleen hersenloos gebral voortbrengen of is er iemand die echt over alles kritisch nadenkt?
weet je wat lemmings, toedeloe, ik heb het gehad met jullie stomme gedrag.
goedzoquote:op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef -strawberry- het volgende:
okselhaar scheren kost ook nog eens geen moeite of pijn. bij mij althans.
en ik voel me prettiger bij kale oksels.
nu je het zegt, volgens mij wel.quote:op woensdag 1 augustus 2007 14:07 schreef bonjovi het volgende:
sjesus is je vriendin een gorilla ofzo dat je hier hele verhalen gaat lopen zetten.
me too. maar ja, andere mensen niet, so what. niet mijn probleem.quote:op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef -strawberry- het volgende:
okselhaar scheren kost ook nog eens geen moeite of pijn. bij mij althans.
en ik voel me prettiger bij kale oksels.
quote:op woensdag 1 augustus 2007 19:41 schreef barachem het volgende:
[..]
nu je het zegt, volgens mij wel.
a. ze woont in het oerwoud in afrika, ergens te zimbabwe.
b. we hebben daardoor een l.a.t.-relatie.
c. ze weet van niks.
d. totdat ik je post las wist ik ook van niks.
e. ik dank je dat je me vertelde dat ik een gorilla als vriendin heb.![]()
wanneer was je van plan om daadwerkelijk niet meer in dit topic terug te komen? je neemt het nogal zwaar op dat er blijkbaar heel veel mensen zijn die dezelfde mening hebben.quote:op zondag 29 juli 2007 17:41 schreef barachem het volgende:weet je wat lemmings, toedeloe, ik heb het gehad met jullie stomme gedrag.
bij jou groeit er nog niets om te kunnen scheren.quote:op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef mrhoodigan het volgende:
meisjes moeten het zeker weghalen!!!
ik heb zelf nog wel okselhaar, maar ik hou het wel heel kort. ik heb nooit ook echt de behoefte gehad om het weg te halen. me ballen enzo scheer ik wel gewoon kaal, maar oksels niet. zal ik mijn oksels ook maar kaal scheren ?
je emo-smiley helpt niet genoeg.quote:op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef superharregarre het volgende:
[..]
[..]
wanneer was je van plan om daadwerkelijk niet meer in dit topic terug te komen? je neemt het nogal zwaar op dat er blijkbaar heel veel mensen zijn die dezelfde mening hebben.
[afbeelding]
quote:op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef edie86 het volgende:
[..]
bij jou groeit er nog niets om te kunnen scheren.
jezus, zit er eentje ff hard te trippenquote:op woensdag 1 augustus 2007 14:01 schreef barachem het volgende:
wtf
of ik mijn testikels wel of niet scheer of iets anders wel of niet scheer zou ik niet op fok! zetten, fok! is voor mij toch wel een sort nederlandse 4chan, maar dan met minder plaatjes en minder anonieme mensen.quote:op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef superharregarre het volgende:
hahaha, barachem.we weten nu allemaal dat je heel harig bent. hou het voor de rest maar voor jezelf.
![]()
he joh, wat heb jij een dikke lag, is je internetsnelheid beneden de 8bps?quote:op donderdag 2 augustus 2007 11:25 schreef flashwin het volgende:
[..]
jezus, zit er eentje ff hard te trippen
hoe ad rem!quote:op donderdag 2 augustus 2007 19:12 schreef barachem het volgende:
[..]
of ik mijn testikels wel of niet scheer of iets anders wel of niet scheer zou ik niet op fok! zetten, fok! is voor mij toch wel een sort nederlandse 4chan, maar dan met minder plaatjes en minder anonieme mensen.
dus ik hou het dan ook lekker voor mezelf.
[..]
he joh, wat heb jij een dikke lag, is je internetsnelheid beneden de 8bps?![]()
![]()
zwaktebod.quote:op donderdag 2 augustus 2007 19:12 schreef barachem het volgende:
[..]
of ik mijn testikels wel of niet scheer of iets anders wel of niet scheer zou ik niet op fok! zetten, fok! is voor mij toch wel een sort nederlandse 4chan, maar dan met minder plaatjes en minder anonieme mensen.
dus ik hou het dan ook lekker voor mezelf.
waar blijft die emo-smiley, geef mij de emo-smiley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
wat is daaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt?????????????????????quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=zwaktebodquote:op vrijdag 3 augustus 2007 01:31 schreef barachem het volgende:
[..]
waar blijft die emo-smiley, geef mij de emo-smiley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
wat is daaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt?????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog steeds in die trip?quote:op vrijdag 3 augustus 2007 01:31 schreef barachem het volgende:
[..]
waar blijft die emo-smiley, geef mij de emo-smiley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
wat is daaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt?????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()