nee, je kan wel blijven schermen met "big brother" en dergelijke, maar jij veroordeelt ons voor het vies vinden van okselhaar en het liever zien van geschoren oksels. dat je niet inziet dat je daarmee hetzelfde doet als waarvan jij ons beschuldigt, is jouw probleem.quote:op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef barachem het volgende:
ik ga tegen deze mening in en zeg dat men zelf moet weten wat men doet.
niks hypocriets aan dus.
je hebt me nooit horen zeggen dat vrouwen zich niet horen te scheren, of wel.
ik zeg alleen dat vrouwen de vrijheid hebben om het gewoon te laten groeien of het te laten scheren.
dat laatste vergat je maar voor het gemak, he?
kijk eens goed in de spiegel, "big brother"!
gadverdamme! nou weet ik zeker dat ik nooit een vrouw met okselhaar 'neem'quote:op dinsdag 31 juli 2007 11:17 schreef guapo het volgende:
vrouwen met okselhaar slikken niet.
kijk, er is een verschil tussen seggen "ik hou niet van behaarde oksels en dat vind ik vies en walgelijk en ik wou dat elke vrouw haar oksels scheerde!" en "ongeschoren oksels bij vrouwen?! dat moeten vrouwen scheren want dat is vies!".quote:op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef superharregarre het volgende:
[..]
nee, je kan wel blijven schermen met "big brother" en dergelijke, maar jij veroordeelt ons voor het vies vinden van okselhaar en het liever zien van geschoren oksels. dat je niet inziet dat je daarmee hetzelfde doet als waarvan jij ons beschuldigt, is jouw probleem.
wij zeggen namelijk nergens dat ze die vrijheid niet mogen hebben, we geven alleen ons waardeoordeel over behaarde oksels. maar dat vergat jij voor het gemak even, he? kijk eens goed in de spiegel, "moraalridder".
er is ook ee nverschil tussen seggen en zeggenquote:op dinsdag 31 juli 2007 16:36 schreef barachem het volgende:
[..]
kijk, er is een verschil tussen seggen "ik hou niet van behaarde oksels en dat vind ik vies en walgelijk en ik wou dat elke vrouw haar oksels scheerde!" en "ongeschoren oksels bij vrouwen?! dat moeten vrouwen scheren want dat is vies!".
het eerste is je mening weergeven, het laatste is je mening als een feit verpakken en mensen hun strot doordouwen en hun bek dichthouden zodat ze het toch slikken.
tussen d'r oksel nemen.quote:op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef rickokun het volgende:
[..]
gadverdamme! nou weet ik zeker dat ik nooit een vrouw met okselhaar 'neem'
is het ooit in je armzalige hoofd opgekomen dat de meeste mannen het gewoon ranzig vinden? jij mag het lekker vinden en dan wens ik je veel harige jaren met de liefde van je leven, maar de rest van de wereld mag het gewoon vies vinden. jij bent geïndoctrineerd dat de meeste andere mensen geïndoctrineerd zijn. niemand ontkomt daaraan. alle mensen die zeggen dat ze zo onbevooroordeeld zijn, zijn helemaal niet onbevooroordeeld. ze zijn bevooroordeeld t.o.v. van de algehele, "populaire" mening. en dan is het makkelijk om jezelf op de borst te kloppen en te zeggen dat jij zo'n verstandige man van de wereld bent, die niet luistert naar heersende etiquettes en alles mooi vindt. ik vind het gewoon neigen naar een zielig soort narcissisme.quote:op dinsdag 31 juli 2007 16:36 schreef barachem het volgende:
[..]
kijk, er is een verschil tussen seggen "ik hou niet van behaarde oksels en dat vind ik vies en walgelijk en ik wou dat elke vrouw haar oksels scheerde!" en "ongeschoren oksels bij vrouwen?! dat moeten vrouwen scheren want dat is vies!".
het eerste is je mening weergeven, het laatste is je mening als een feit verpakken en mensen hun strot doordouwen en hun bek dichthouden zodat ze het toch slikken.
het is maar hoe je het brengt, plus dat het maatschappelijk geaccepteerd is geraakt om vrouwen met okselhaar als minderwaardig te zien, dat heeft wel een behoorlijk "big brother" gehalte.
en dan kun je 5409086517925496518971589061469134617034745954745894275890258712307509 keer zeggen dat ik hypocriet ben, ik zeg er wat van omdat de meeste mannen hier geindoctrineerd lijken te zijn dat vrouwen zich moeten scheren.
maar ja, als het maar je mening is dat je liever hebt dat vrouwen zich scheren en dat je verder niemand iets oplegt kwa sociale druk, is het mij wel goed.
je ownde jezelf rofllsssquote:op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef barachem het volgende:
narcissist!!!
gast. je bent zelf een anime/japan-fanboy dus vertel ons nou maar niet over geïndoctrineerde shit.quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef barachem het volgende:
dat is wat ik bedoel met indoctrinatie, precies dat.
de media leggen een ideaalbeeld voor en hoppakee, de domme en iets minder domme en zelfs wat intelligente massa slikt het als zoete koek en vind het op een gegeven moment normaal, goed en maatgevend.
ik bedoel, je mag best je mening hebben, geen probleem mee, maar doe dan alsjeblieft niet alsof je nooit door je omgeving beinvloedt bent, want dat merk ik duidelijk.
ik geef toe, ik ben ook door mijn omgeving beinvloedt, maar ik ben voor mezelf gaan nadenken wat ik wil en waarom ik het zo wil.
daarom heb ik mijn rug toegekeerd naar een maatschappij die je met sociale druk probeert te verplichten om dingen te doen die jezelf wellicht niet zo goed of leuk vindt, maar wel als goed, leuk, spannend en gaaf worden gepresenteerd.
contradictio in terminis.quote:nog een laatste vraag, aan iedere scheervoorstander gericht.
als je een best mooie vrouw ziet op het strand die met natuurlijke oksel (dus ongeschoren) in bikini op het strand rondloopt, stap je erop af om haar te vertellen dat je haar harige oksels geen gezicht en vies vindt en dat ze ze maar beter moet scheren of hou je je klep en gruw je van binnen ervan?
en vergeet niet dat het heel erg mooi is om die bossen met rughaar ook te laten staan!quote:op woensdag 1 augustus 2007 13:06 schreef devlinsect het volgende:
en alle mannen:
het is toch heerlijk om met het haar te lopen onder je armen wat je hebt gekregen in de puberteit? das toch mannelijk jeweets. en trots zijn op je borsthaar? ook heel tof. borsthaar.
[/sarcasm]
leuk om op de man te spelen, maar eerlijk gezegd heb ik dat tot nu to nog niet gedaan.quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef superharregarre het volgende:
[..]
gast. je bent zelf een anime/japan-fanboy dus vertel ons nou maar niet over geïndoctrineerde shit.wij leven gewoon in de werkelijkheid, in het nu. dat jij je daar zo nodig aan wil onttrekken moet je zelf weten. [afbeelding]
mening als feit verkondigen helpt niet, ik prik er doorheen.quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef superharregarre het volgende:vroeger was het ook normaal om ziektes te bestrijden met behulp van bloedzuigers. tijden veranderen, mensen worden slimmer en mensen scheren zich lekker.
oh, wat bijdehand!!!quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef superharregarre het volgende:[..]
contradictio in terminis.
b....quote:a. je zegt er wat van, want zo'n lelijke bos okselhaar, dat kan echt niet.
b. je loopt slecht gehumeurd weg.
c. okselhaar? who gives a damn.
d. je loopt stiekum te watertanden.
e. je stelt je voor en probeert een date met haar te regelen.
f. wat, is het een vrouw?! je dacht stellig dat het een man was met apart gebouwde borstspieren en mooi haar. [toch maar die bril/lenzen aanschaffen waar iedereen om gezeurd had?]
g. je saved het punt, want ja, dit is wel een flag in je laatste eroge uit japan.
dan graag kleren met lange mauwen aandoen.quote:op zondag 29 juli 2007 10:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
en als ze het nou niet mógen? wat een oppervlakkige mensen hier zeg.![]()
whaha ja is wel ben benieuwd wat hij te zeggen heeftquote:op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef superharregarre het volgende:
haha, ik moet wel lachen.volgens mij heb je gelijk bonjovi. [afbeelding]
![]()
en wat verzorgen inhoudt is voor ieder mens net effe iets anders.quote:op woensdag 1 augustus 2007 14:33 schreef slimshady het volgende:
een fatsoenlijk mens verzorgt zichzelf.
^^quote:op woensdag 1 augustus 2007 14:32 schreef -strawberry- het volgende:
barachem plaatst wel erg lange lappen teskt.
sommige mensen hebben geen probleem met okselhaar, anderen wel.
en dat zal nooit veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |