quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
Deze was uiteindelijk toch te laat en kan dus dicht: [COS # 1849] Stemronde voorbij, weer niets veranderd
Hetzelfde geldt voor deze: [COS#1850] handen in je zak aub
Ja dat ging echt te ver hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
zo, SC opgeruimd en netjes.
Kut!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat ging echt te ver he![]()
![]()
Had het op zijn minst ff laten staan zodat jappie het had kunnen lezen![]()
Ik wou net zeggen, paultjhus nummer klopt nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Deze: DGK [DGK SC # 170] Waarin paultjuhhh terrort
En deze: [DGK SC # 170] een ei kookt niet vanzelf
Mogen dicht....
Omdat deze "good old # 37" net eerder was[DGK / SC # 37]Waar Soury tegen het beeldscherm plakt.
Moet dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Geluids fragmenten jaap ?
Aaaaaah!
Kom oooooop!![]()
Dit gaat over korte geluidsfragmenten, niet over filmpjes!
Wie weet wat voor creatieve meesterwerkjes er ontstaan als we een topic hebben met geluidsbestanden van bekende uitspraken van de bewoners!
Niets moetquote:
Wat is dit ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat ging echt te ver he![]()
![]()
Had het op zijn minst ff laten staan zodat jappie het had kunnen lezen![]()
Je valt door de mand....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dit ???
![]()
Controlemechanisme om te zien of ik de feedback nog wel dagelijks bij hou ?![]()
Jij liet oude tijden herleven, ik had de traditie een paar keer voortgezet....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dit ???
![]()
Controlemechanisme om te zien of ik de feedback nog wel dagelijks bij hou ?![]()
Prosiequote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
Is het een idee om een fototopic te openen, waar juist de allermooiste, scherpste(let+fig), de meest bijzondere momenten zijn vastgelegd?
In mijn verzameling staan een paar echt mooie toevaltreffers en ik weet dat BSOL er ook hele mooie heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |