Ruzie makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus het probleem is nu duidelijk onder woorden gebracht.
Nu de oplossing nog.
Maar jij lijdt niet aan slapeloosheid en post daarom 3 of 4 keer per week in dit topic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het helemaal geen probleem.
Bier uitdelen aan mensen buiten de kliek danquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat experiment hebben we ooit al eens eerder gehad. Dat werkt helaas niet.
Niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ik leg me ook bij I.R. neer WA, niet letterlijk uiteraard.
quote:En ik haat chinezen
Als je het ergens moet posten, kan je het het best hier doen, ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef Marble het volgende:
Tot zover dit ongevraagd stuk proza. Het leek me oorspronkelijk wel iets voor SBT..
Hoho! Het ging me niet om goede muziek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef Marble het volgende:
Ik draai de laatste maanden eigenlijk alleen nog maar de sountracks van Wicked en Avenue Q. Keer op keer op keer. Zo briljant en essentie-van-het-leven-omvattend dat je eigenlijk weinig andere muziek meer nodig hebt.
Hmm... ik moet het geluid 's morgens toch eens wat harder zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef Marble het volgende:
En ik loop 's ochtends ook met mijn themesong rond op mijn ipod om als het ware een nieuwe aflevering te beginnen, en ervaar events regelmatig met cliffhangers en onheilspellende paukenslagen en plottwists en dramatische vioolriedeltjes en vrolijke jongles en tracking shots en dramatische zoom-ins en -outs en ga zo maar door. Gekjes he? Ik zie nog net geen opening credits (starring, written and directed by, etc.) voor m'n ogen langsflitsen als ik opsta. Hoop dat dat nog komt, want dat zou helemaal tof zijn.
Ben je nog geweest, Ole?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:10 schreef Ole het volgende:
En daarna in mijn rockkroegje nog eenoldbie fokdame tegengekomen
ach ja, de B&W schijnt ermee op te houden
ga zaterdag even langs daar![]()
ik was er niet. was niet mijn kroeg,,, Kwam, wel veel mensen later op de avond tegenquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:52 schreef svann het volgende:
[..]
Ben je nog geweest, Ole?
Heb je het topic met film- en fotolinkjes gezien?
Sopje.quote:
Bier.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef Vork het volgende:
Hallo iedereen. Tijd om te bikkelen. En tijd voor nog meer bier uiteraard.
Alles okay met Arcee?quote:
Das ergquote:
HJ is okayquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef Vork het volgende:
Zeker.quote:
Je moet niet teveel geheimtaal gaan roepen, dan snapt een gemiddelde bikkel er niets meer van.quote:
Semi-bikkelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef Vork het volgende:
Dommelschquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Uiteraard HJ. Na een hele avond Dommelsch ben ik wel toe aan kwaliteit
RIP Sopjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Sopje.Of 't hij of zij was heb ik nooit kunnen ontdekken maar het was wel dol op 't fitness spul in de kooi.
Mooi zoquote:
Ja, vroeger postten wij veel samen in een SC-reeks, Vork.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef Vork het volgende:
Zeg Arcee, wist je dat je mijn nummer 3 userbuddie bent? Althans dat schijnt zo te zijn.
Je kiest je momenten uit.quote:
Dan was het een zij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Sopje.Of 't hij of zij was heb ik nooit kunnen ontdekken maar het was wel dol op 't fitness spul in de kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |