Ik had het wel gelezen maar was me nu even niet meer bewust dat het over deze band ging.quote:
Dat klinkt wel wat als dit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:11 schreef Lamon het volgende:
Ik kan zoveel leuke dingen opnoemen die ik de afgelopen week gedaan/meegemaakt heb, maar het zwaartepunt ligt wat mij betreft weer bij het wat voor derden als het meest saai zal worden ervaren, namelijk dat ik het album "An end has a start" van de Editors GEWELDIG vind.
Dat is over het algemeen juist mijn streven. Iedere dag verrassend, voor mezelf en voor anderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach kom. Jij vindt het toch ook prettig dat jouw vrienden een beetje weten hoe je in elkaar zit en dat ze niet bij alles wat je doet voor verrassingen komen te staan?
Nou ja, dit is ongeveer hetzelfde. Ik vind het juist fijn dat ik weet wat ik aan de users in S-B heb.
Nee, in het geheel niet. Ik ken de Editors niet en zocht even op YouTube en het eerste wat ik hoorde deed me direct aan dat nummer denken.quote:
Ja, volgens jou...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:54 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het album niet gehoord, maar alles wat ik qua clips en live heb gezien van The Editors vond ik behoorlijk saai eigenlijk. Er zijn volgens mij veel leukere bandjes in dat genre.
Een logische associatie dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Arcee het volgende:
Nee, in het geheel niet. Ik ken de Editors niet en zocht even op YouTube en het eerste wat ik hoorde deed me direct aan dat nummer denken.
The Killers wil ik je geven. Kaiser Chiefs is een randgevalletje, en Arctic Monkeys en Franz Ferdinand zijn hele nare hype-bandjes wat mij betreft, maar dat is heel relatief natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:06 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik zit er verder niet zo in, hoor. Ik bedoel gewoon dat hele populaire New New Wave gitaarbandjes genreDingen als Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Killers en Franz Ferdinand vind ik leuker dan wat ik tot zover van The Editors heb gehoord.
Maar goed, het nieuwe album van Interpol moet ook nog een beetje rijpen bij mij, dus misschien ben ik gewoon traag van begrip.
Christus, ben je niet zolangzamerhand 80 ofzo? Ik heb je al een eeuw hier zien posten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Tijn het volgende:
Oh trouwens, ik heb per 1 september een baan.
Op voorwaarde dat ik afstudeer, maar toch niet verkeerd
Dat lijkt me een betere vraag ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:13 schreef broer het volgende:
O, dan bedoelde ik waarschijnlijk: zit je nog stééds in je manische periode?
Jazeker. Altijd. Alleen met hier en daar een uitzondering. Best of both worlds.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:19 schreef Lamon het volgende:
Zit jij nog steeds in je rustige, wegende en bedachtzame periode eigenlijk?
Ik ga werken bij Stichting Accessibility, wat hoort bij Bartiméus. Ze zetten zich in voor het toegankelijker maken van internet en multimedia voor gehandicapten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Gefeliciteerd, Tijn. Wat ga je doen?
Ja, maar toen ik begon met posten, was ik nog niet met deze studie begonnen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Christus, ben je niet zolangzamerhand 80 ofzo? Ik heb je al een eeuw hier zien posten.
De tijd gaat dan toch langzamer dan ik denk, wat ik van harte toejuich overigens.
Klinkt goed, zeg. Mooi ook dat je voor nobel werk kiest en niet zozeer voor Het Grote Geld gaat. Ik hou daar wel van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:26 schreef Tijn het volgende:
Ik ga werken bij Stichting Accessibility, wat hoort bij Bartiméus. Ze zetten zich in voor het toegankelijker maken van internet en multimedia voor gehandicapten.
Ze hebben een hele hoop projecten die te maken hebben met o.a. computergames en internetsites en ik mag geloof ik gaan helpen waar ik kan. Lekker gevarieerd, nobel en nog leuk ook. Dat is althans wat ik hoop
Kijk uit wat je zegt, straks gaan andere FOK! users nog klagen over het feit dat dit topic zich als een links bolwerk lijkt te profileren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:31 schreef broer het volgende:
Klinkt goed, zeg. Mooi ook dat je voor nobel werk kiest en niet zozeer voor Het Grote Geld gaat. Ik hou daar wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |