Van mij hoeft het ook niet. Maar het punt was dat 'men' leiderschap zocht en dat niet vond.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van mij hoeft het niet. Ik zie al veel te veel vers bloed.
Waarom leiderschap? Het anarchisme in dit topic is juist de charme.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Maar het punt was dat 'men' leiderschap zocht en dat niet vond.
Wie is men? En waar?quote:Op zondag 8 juli 2007 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Maar het punt was dat 'men' leiderschap zocht en dat niet vond.
Dit topic is toch voor degene die het echte bikkelen net niet redden?quote:Op zondag 8 juli 2007 03:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb het indruk dat men deze reeks niet zo snapt.
Ja, weet ik veel. Lees de boel maar terug als je het echt wilt weten.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie is men? En waar?
Ik heb het indruk dat men deze reeks niet zo snapt.
Gelukkig weet ik je nieuwe vraag niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow sorry broer, nou moest je nog een topic openen ook
Niks mis met oude lullen!! Sentimentele wel hoor. Daar wordt je erg moe van!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 04:02 schreef tong80 het volgende:
Trusten ERMoet ik nu een vraag stellen in Baboons topic
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond.
Het nieuwe album van Editors is tof (en wel Lamonesque), en verder leef ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |