quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Dé reeks over kaalheid, twijfel, wanhoop en liefde. Probeer niet te veel te baggeren.
Kusjes, IR.
Erg, erg leuk. Ik ben maar van dinsdagmiddag tot donderdagmiddag geweest, maar als ik volgend jaar in hetzelfde tentje mag slapen ga ik weer, en dan een hele week. Als je al die fietsers die niet uit hun doppen kijken niet meetelt, heb je een prachtig festival.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Vertel, hoe was het daar?
Ja, sorry. Dat hoorde ik ook, twee minuten nadat ik het gepost had.quote:
Morgen en overmorgen vast meerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef broer het volgende:
Ja, sorry. Dat hoorde ik ook, twee minuten nadat ik het gepost had.
Je hebt in een tentje geslapen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef broer het volgende:
Erg, erg leuk. Ik ben maar van dinsdagmiddag tot donderdagmiddag geweest, maar als ik volgend jaar in hetzelfde tentje mag slapen ga ik weer, en dan een hele week. Als je al die fietsers die niet uit hun doppen kijken niet meetelt, heb je een prachtig festival.
Heb je Bonnie gezien vanavond/vannacht?quote:
quote:
ik doe m'n bestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met zo'n post ga je nog ver komen in je virtuele leven.
Is dat zo erg? Oké, het is niets voor mij, maar echt erg is het toch ook niet? Ik vond het wel leuk, zelfs.quote:
Voldoende pret. Dat zeker. Ik heb Coparck en Meindert Talma gezien, en Julius Caesar door een jongerentheatergroep (dat was heel goed) en een voorstelling waarin iemand een 'seance' hield waarbij hij dode schrijvers interviewde op grappige maar soms ook erg flauwe wijze. O, en ik heb één voorstelling gemist omdat we op het laatste moment verkeerd fietsten en we dus drie minuten te laat kwamen.quote:Als je maar pret hebt gehadWat heb je zoal gezien?
Ja, tenten zijn héél erg. Never mind.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Is dat zo erg? Oké, het is niets voor mij, maar echt erg is het toch ook niet? Ik vond het wel leuk, zelfs.
Klinkt goed, waarom ben je dan niet langer geblevenquote:Voldoende pret. Dat zeker. Ik heb Coparck en Meindert Talma gezien, en Julius Caesar door een jongerentheatergroep (dat was heel goed) en een voorstelling waarin iemand een 'seance' hield waarbij hij dode schrijvers interviewde op grappige maar soms ook erg flauwe wijze. O, en ik heb één voorstelling gemist omdat we op het laatste moment verkeerd fietsten en we dus drie minuten te laat kwamen.
Klinkt leuk. Ga ik dit weekend eens bekijken. We hebben hier in die periode ook De Affaire. Die wil ik niet missen. Maar ik neem het toch even in overweging.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Bwoew! We hebben in Juli twee weken lang Galway arts festival!! Zin om te komen????
Heb je ook wel gelijk in. Dat zijn ze ook. Maar denk je eens in hoe het zou zijn om in een huisje op Terschelling te zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, tenten zijn héél erg. Never mind.
Ik had alleen deze drie dagen tijd. Helaas, helaas.quote:Klinkt goed, waarom ben je dan niet langer gebleven
Dat kan ik me héél goed voorstellenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:33 schreef broer het volgende:
Heb je ook wel gelijk in. Dat zijn ze ook. Maar denk je eens in hoe het zou zijn om in een huisje op Terschelling te zitten.
Je gaat binnenkort toch ook naar jeweetwelwaar? (Weet niet of ik dat mag posten)quote:Ik had alleen deze drie dagen tijd. Helaas, helaas.
Okéquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:31 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ga ik dit weekend eens bekijken. We hebben hier in die periode ook De Affaire. Die wil ik niet missen. Maar ik neem het toch even in overweging.
Volgens mij zijn alle huisjes op Terschelling van hout.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dat kan ik me héél goed voorstellenNiet dat ik daar ooit ben geweest. Maar ik heb liever muren van steen om me heen.
Ja, volgende week vrijdag. Tot en met de dinsdag daarop. Ik zou toch verdorie zomaar in vakantiestemming komen.quote:Je gaat binnenkort toch ook naar jeweetwelwaar? (Weet niet of ik dat mag posten)
Ook goed. Alles beter dan dingen die zomaar kunnen wegwaaienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:40 schreef broer het volgende:
Volgens mij zijn alle huisjes op Terschelling van hout.
Is dat zo moeilijk voor je? Lijkt me goed voor je, even er helemaal tussenuit.quote:Ja, volgende week vrijdag. Tot en met de dinsdag daarop. Ik zou toch verdorie zomaar in vakantiestemming komen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
Na een hele lange dag vol huwelijkstradities en huwelijksverketteringen, kan ik wel stellen dat ik zelden zo dronken ben geweest als ik nu ben.
Altijd leuk de grenzen van alcoholgebruik opzoeken, zeker bij dergelijke gelegenheden.
Ons tentje kon niet wegwaaien omdat we er zelf in lagen en de wc's en douches waren bijzonder schoon. Nee, echt, het valt heel erg mee. (Mijn hemel, dat ik ooit nog eens het kampeergevoel zou delen, zeg...)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ook goed. Alles beter dan dingen die zomaar kunnen wegwaaienWaar wc en douche buitengaats zijn
![]()
Ja, dat is wel goed. Dat klopt wel. Maar ik moet in juli ook alweer naar Ierland. Komt er dan geen einde aan?quote:Is dat zo moeilijk voor je? Lijkt me goed voor je, even er helemaal tussenuit.
Ik geloof er geen jota van!! Je zult best een pietsie aangeschoten zijn, maar het lijkt mij godsonmogelijk om nog zulk begrijpelijk Nederlands zonder spelfouten te typen als je zo dronken als een lor bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
Na een hele lange dag vol huwelijkstradities en huwelijksverketteringen, kan ik wel stellen dat ik zelden zo dronken ben geweest als ik nu ben.
Altijd leuk de grenzen van alcoholgebruik opzoeken, zeker bij dergelijke gelegenheden.
Ja, vakantie is wel een opgave, hèquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef broer het volgende:
Maar ik moet in juli ook alweer naar Ierland. Komt er dan geen einde aan?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is wel goed. Dat klopt wel. Maar ik moet in juli ook alweer naar Ierland. Komt er dan geen einde aan?
Man had een kilt aan en was heiden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nou vertel, hoe was de ceremonie, wat had de bruid aan, waren er vechtpartijen, etc. etc.
Bruiloften![]()
Persoonlijk? Liever nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
Kent iemand hier Paul de Leeuw??
quote:
O, ja, zó zat het. Dat is waar ook. Wat ik even vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:54 schreef ElizabethR het volgende:
Gewoon genieten!!
Ow, ik ken hem al heel wat jaartjes persoonlijk en het is echt een schatje!!quote:
Biertje 26 gaat zojuist open (zonder te overdrijven). Dictie is geenszins verwant met mijn staat van dronkenschap, ik heb dat bij andere mensen eigenlijk nooit begrepen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik geloof er geen jota van!! Je zult best een pietsie aangeschoten zijn, maar het lijkt mij godsonmogelijk om nog zulk begrijpelijk Nederlands zonder spelfouten te typen als je zo dronken als een lor bent.
Wat een filmquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:56 schreef Lamon het volgende:
Man had een kilt aan en was heiden.
Vrouw in trouwjurk (wel modern en niet wit) en kwam uit zwaar gelovige familie.
In het stadshuis hebben de getuigen een echt poppenkastspel, met poppen en een blik Guinness opgevoerd, waarbij het idee was om de bruidegom met Guinness te lokken.
In de kerk waren het niet knielen en de getatoueerde trouwring van de bruidegom de knelpunten.
Bij het eten was de schoonmoeder van de bruidegom in haar speech iets te voorvarend met het zeggen dat de bruidegom eindelijk bekeerd was, want niets is minder waar. Ze begreep zijn offer dus voor geen meter, de trut.
En ik ben samen met de bruid en bruidegom en nog 6 andere gasten als laatste de disco/karaokezaal uitgeveegd.
Mijn staat is dus nog mild als je mijn ervaring van de dag er tegenover stelt.
En ik vind het onbegrijpelijk dat jij wars blijft van alles wat een 'normaal' mens met teveel drank op doet qua dictie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Biertje 26 gaat zojuist open (zonder te overdrijven). Dictie is geenszins verwant met mijn staat van dronkenschap, ik heb dat bij andere mensen eigenlijk nooit begrepen.
Je geeft ons een hint?!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ik bedoel eigenlijk meer in het kader van dit
Dat je ze überhaupt nog kúnt tellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Lamon het volgende:
Biertje 26 gaat zojuist open
quote:
Jezus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Lamon het volgende:
Biertje 26 gaat zojuist open (zonder te overdrijven).
Dat niet, maar de getuige (een van mijn beste vrienden) die orgel speelde in de kerk (dat was de voorwaarde van de bruidegom, dat hij orgel speelde, anders zou hij het niet trekken), heeft wel aan het eind "Question of lust" op het kerkorgel gespeeld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een filmGeweldig
![]()
Je bent een held dat je bij al die flauwekul bent gebléven, Lamon.
KaraokeHeb je nog iets van Depeche Mode gezongen?
![]()
Een heiden en een streng gelovige... dat moet wel lust zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:04 schreef Lamon het volgende:
Dat niet, maar de getuige (een van mijn beste vrienden) die orgel speelde in de kerk (dat was de voorwaarde van de bruidegom, dat hij orgel speelde, anders zou hij het niet trekken), heeft wel aan het eind "Question of lust" op het kerkorgel gespeeld.
Gelukkig heeft geen van de gelovige stakkers het uberhaupt doorgehad, de volgzame schapen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
Een heiden en een streng gelovige... dat moet wel lust zijn.
Volgens mij heeft iedereen hier daar last van waardoor het 1 grote chaos word somsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef sig000 het volgende:
Ik kan dit topic soms echt niet volgen maar dat komt vast en zeker door mijn beperkte belevingswereld.
Vind je 't erg als ik er niets aan vind?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze is tof gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw
Eerste 50 sec zijn gaar de rest is tof
Het interesseerd me eigenlijk geen zakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vind je 't erg als ik er niets aan vind?
Dan zitten we op gelijk niveau.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het interesseerd me eigenlijk geen zak![]()
Of dat mogelijk is, weet ik niet. Ik weet wel dat ik altijd dacht dat het bij mij zo was. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Omstandigheden kunnen je altijd weer verrassen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:26 schreef Lamon het volgende:
-Is het mogelijk of ooit voorgekomen, dat iemand geen lichaamsstof meer aanmaakt die zorgt dat je verliefd kunt worden, en dus nooit meer verliefd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |