abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:14:40 #1
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_50750271
Wat een klote verbinding! Altijd traag! Al ruim een jaar lang... En dan betaal je ook nog es 3x meer dan normale ADSL.

300 mensen die op 1 kutlijntje zitten! Natuurlijk vraagt dat om problemen!
En je bent er ook nog es aan gebonden! Loopt geen normale telefoonverbinding door dat kut gevangenis complex!

Maar nee... Uitstellen uitstellen uitstellen!! En als er tig klachten binnenkomen ondernemen ze pas actie....

www.hertzinger.nl

En altijd diezelfde stomme doos die ik aan de telefoon krijg om me klacht voor de zoveelste keer te dumpen!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:22:57 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50750454
Zit jij in het gevang?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_50750471
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:22 schreef SpecialK het volgende:
Zit jij in het gevang?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:24:43 #4
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_50750494
jawohl...

Open up 40! :|
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:31:54 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_50750627
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef incognitoomuch het volgende:
jawohl...

Open up 40! :|
Waar zit je voor? Flamewarring in KLB of een frontpage FiPo rampage?
Hoeveel jaar krijg je voor zoiets?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:54:53 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_50751207
Satelliet is toch altijd langzamer dan adsl/kabel? Net als dat je draadloos online gaat ipv met een kabel naar je router/modem? =/

En hij zal waarschijnlijk in een P.I. werken, niet vast zitten
pi_50753492
Woon jij soms in zo'n boerendorp waar ze geen Kabel hebben ofzo?

RuttieQ zijn Opi en Omi wonen ook in boerendorp met Sataliet TV en Inbelinternet
Ik ben Q en jij lekker niet!
pi_50753517
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:16 schreef RuttieQ het volgende:
Woon jij soms in zo'n boerendorp waar ze geen Kabel hebben ofzo?

RuttieQ zijn Opi en Omi wonen ook in boerendorp met Sataliet TV en Inbelinternet
'RuttieQ' 'sataliet'
Het oerwoud zong zijn eeuwig lied, zong zijn eeuwig veranderende verhalen waarvan elk opnieuw begon met de laatste zin van het zojuist beëindigde.
pi_51787894
Woon je ook in Zaandam toevallig? Wat een kutprovider en je kunt niet eens switchen hier. Ik belde die gasten op en vroeg of het uit zou maken als ik een duurder abonnement met meer snelheid zou nemen, hij kon me niet eens garanderen dat ik dan sneller inet zou krijgen... Waarom bied je het dan aan?! Ze teren lekker op hun monopoliepositie en er is niks wat je eraan kunt doen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_51788308
Je liegt TS, dit staat op de site:

"De wensen en eisen van onze klanten staan centraal.."
pi_51788407
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:17 schreef The_Terminator het volgende:
Je liegt TS, dit staat op de site:

"De wensen en eisen van onze klanten staan centraal.."
In deze post staat: 'wij voeren geen reet uit aan onderhoud en service' © Hertzinger.

Er kan zoveel staan :[.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_51788600
En online gamen gaat ook niet, omdat je ping veel te hoog is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')