Sorry, we zijn geen connaisseurs. Sjongejonge, bier is voor mij bier, en met mij velen, me dunkt.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:13 schreef Gutz het volgende:
Whehe wankers.
Allemaal stoer doen met jullie bier-gebruik en de enigste voorbeelden die jullie geven op een enkele na zijn Pilsen....
So Sad...
Als het toch maar zuipen om te zuipen is, dan koop je toch gewoon bier uit de aldi? Veel goedkoper, evenveel alcohol.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:20 schreef dubidub het volgende:
Sorry, we zijn geen connaisseurs. Sjongejonge, bier is voor mij bier, en met mij velen, me dunkt.
Buh, zeg ik zuipen om het zuipen? Voor mij is er geen verschil tussen pils en bier, omdat dat mij niet boeit. Mij boeit t wel of een biertje lekker is, daarvoor drink ik 'm namelijk, om z'n smaak. Ik drink geen aldibier, aangezien ik dat niet lekker vind, ik drink ook geen Bavaria omdat ik 't niet lekker vind en ik eet ook geen broccoli omdat ik 't niet lekker vind. Duidelijk zo? En plastic bekertjes of niet, als het biertje lekker is, dan drink ik 'm. Als ze smerig oranjeboom tappen, dan drink ik wel wat anders.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als het toch maar zuipen om te zuipen is, dan koop je toch gewoon bier uit de aldi? Veel goedkoper, evenveel alcohol.
Bier moet je met smaak drinken, en daar hoort dus ook een glas bij (wat niet weg neemt dat het op een avond best wat glazen kunnen worden). Als ik die jonge gasten op een fuif uit plastic bekertjes bier zie drinken vraag ik me altijd af of die het nog wel lekker vinden, of dat ze het gewoon zuipen om er zat van te worden. Geen glazen = geen bier, plastic bekertjes in een discotheek = andere discotheek.
Bier uit bekertjes![]()
Je zei bier = bier, dus ik ging er vanuit dat je aldibier hetzelfde vond of echt bier...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef dubidub het volgende:
Buh, zeg ik zuipen om het zuipen?
Het ging mij erom dat ik geen onderscheid maak tussen bier, pils, dat soort termen. Een biertje is een biertje, het gaat erom of 'ie lekker is.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:47 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Je zei bier = bier, dus ik ging er vanuit dat je aldibier hetzelfde vond of echt bier...
Plastic bekertjes geeft je bier gewoon een andere smaak vind ik (juist zoals je bier NIET uit een blikje drinkt, daar heeft het een koffie-bijsmaak). Bier komt ofwel uit glazen flesjes, ofwel uit een vat en wordt ofwel uit een glas ofwel uit het flesje (enkel pils, andere biersoorten moet je de geur ook tot zijn recht laten komen).
's Avonds op een terrasje aan de graslei met een goede Duvel zitten relaxen met zo wat negers die een eindje verder op hun djembé aan het roffelen zijn... bijna het beste wat er is.
Bier is geen bier bier is een verzamel naam, Vraag in Duitsland maar is om bierquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Bier is bier!! Kan er hooguit wat noemen die niet lekker zijn, maar dan zou ik offtopic reageren!![]()
Ik kom net een week uit Duitsland wel... veel bier gehad... en mijn bestelling ging ongeveer zo:quote:Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier is geen bier bier is een verzamel naam, Vraag in Duitsland maar is om bier![]()
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik kom net een week uit Duitsland wel... veel bier gehad... en mijn bestelling ging ongeveer zo:
ein/zwei Bier, bitte... Geloof me of niet ik kreeg geen fanta!![]()
Aldi bier is smerigquote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als het toch maar zuipen om te zuipen is, dan koop je toch gewoon bier uit de aldi? Veel goedkoper, evenveel alcohol.
Bier moet je met smaak drinken, en daar hoort dus ook een glas bij (wat niet weg neemt dat het op een avond best wat glazen kunnen worden). Als ik die jonge gasten op een fuif uit plastic bekertjes bier zie drinken vraag ik me altijd af of die het nog wel lekker vinden, of dat ze het gewoon zuipen om er zat van te worden. Geen glazen = geen bier, plastic bekertjes in een discotheek = andere discotheek.
Bier uit bekertjes![]()
Grolsch moet uit de fles, ze hebben em niet voor niets zo subliem mooi gemaaktquote:Op zondag 24 juni 2007 21:51 schreef Geerd het volgende:
Doe mij maar een grolschje, hertogjan, jupiler of een lekker donker biertje.
UIteraad in een dun(fluitje) glas zonder rand.
Dat bier is helemaal niet lekker.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:08 schreef Ringo het volgende:
Pils uit Tsjechië natuurlijk.
[afbeelding]
Lokaal Duits bier (vooral het lager) is ook niet te versmaden.
En niet te vergeten het speciaalbier uit België.
Mensen die zo'n topic openen en dan Bavaria roepen:.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |