SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Ja dat zeg jij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:34 schreef Kikker_kermit het volgende:
Nee, schuren is niet vreemdgaan gekk
dat is gewoon dansen![]()
Zodat ze lekker samen verder kunnen schurenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:48 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zou het zeker niet leuk vinden als m'n vriendin dat met iemand anders zou doen, dan ben ik weg.
Als ze heel geil aan het schuren is wel ja dan mag ze van mij zo lang door gaan als ze wil. Maar zo'n iemand zal toch nooit mijn vriendin worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Zodat ze lekker samen verder kunnen schuren.
het is toch juist de bedoeling dat je er geil van wordt? nouja, als een leuk meisje d'r mooi gevormde bips tegen mijn vleesstaaf drukt, reken er maar op dat 'ie keihard wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef lauwert het volgende:
njaa, het is niet iets dat ik snel zou doen als ik een vriend heb.
Maar ag, zolang je er niet geil van wordt mag het nog.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:36 schreef Demius het volgende:
Dude als je iets met iemand hebt doe je dat gewoon niet :/ en als je vrijgezel bent schuur er op los
Wat een bs argument. Dan kun je in feite ook iemand orale seks geven zonder dat je er geil van wordt..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef lauwert het volgende:
njaa, het is niet iets dat ik snel zou doen als ik een vriend heb.
Maar ag, zolang je er niet geil van wordt mag het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |