Ja, alleen heb ik het idee dat het niet echt super werkt.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef appelsjap het volgende:
Heeft iemand de nieuwe grabit al uitgeprobeerd? 1.7.1, downloaden en hij doet parren en rarren, echt super fijn!
hier kan ik dingen van 70 dagen gewoon downloaden 100% compleetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Tweaknews en 100 dagen retentie? Merk er weinig van, alles na 50 dagen kan ik al niet meer binnen halen
Ik heb nu gewoon een beetje lopen kloten in VCL player, en als je dan bij instellingen op extenden GUI klikte en dan bij video filters op Image clone activeerd doet tie het ook goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goede vraag. Ten eerste de uninstaller van codec packs gebruiken, bij configuratiescherm > software kijken of je nog wat overige codecs vindt.
Daarnaast kan je als laatste redmiddel Radlight Filter Manager gebruiken om je codecs op te sporen en te verwijderen.
Met een tooltje als GraphEdit kan je verder kijken of ffdshow nou werkelijk wordt gebruikt of niet (File > Render Media File in GraphEdit). Als dat niet het geval is, eerst even rebooten om uitsluitsel te bieden. Als dat wel het geval is, dan ben je klaar.
Ik hoop dat je unparren en unrarren bedoelt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef appelsjap het volgende:
Heeft iemand de nieuwe grabit al uitgeprobeerd? 1.7.1, downloaden en hij doet parren en rarren, echt super fijn!
jaa, je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop dat je unparren en unrarren bedoelt.
nee zo kan je gelijk weer sharenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop dat je unparren en unrarren bedoelt.
Doet Newsleecher 3.9b5 ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef appelsjap het volgende:
Daarom gebruik ik hem niet meer, 3 kwart van de bestanden kreeg ik altijd foutmeldingen van GrabIt. Dat heb ik met NewsLeecher dan weer niet. Die haalt me zo goed als alles gewoon binnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik het idee dat het niet echt super werkt.....
3.9 beta 5quote:Maar het is wel fijn!
Ja, maar het is wel erg goedkoop. Ben benieuwd wie die reseller is dan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Het is een partner, een extra schakel in de verkoop. Kan naar mijn weten niet beter zijn dan direct de dienst bij zijn reseller aan te schaffen
Wel handig. Maarja, zie dan nog maar iets te vinden van 200 dagen geleden. Yabse en binsearch ondersteunen dat nog niet. (En om nou van 200 dagen headers te gaan binnenhalen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef thedude0 het volgende:
http://www.giganews.com/n(...)tention-200days.html
200 dagen retentie. ziekelijk....nutteloos.
Kan dat met GrabIt dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:59 schreef thedude0 het volgende:
effe een snelheids limiet instellen 20 KB/s onder je max ofzoiets dergelijks, dan is je internet gewoon stabiel
Er staat minimaal nu 88dagen lokaal op de servers van Tweaknews/TweakDSL/Cambriumquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
hier kan ik dingen van 70 dagen gewoon downloaden 100% compleet![]()
edit:
om je ongelijk te bewijzen. net een bestand van 108 MB gedownload, 75 dagen oud, helemaal compleet. bestand van 42 MB uit een andere groep, 76 dagen oud, ook compleet. houd je onzin dus aub voor je, bedankt [afbeelding]
Zal niet werken; momenteel hebben zij 120 dagen retentie, waarschijnlijk gaan ze dit ook opschroevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:14 schreef Merkie het volgende:
Gewoon in de url de age aanpassen bij binsearch.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:35 schreef hardstylesage het volgende:
iemand bekend met http://www.hitnews.eu/ ?
ze zijn vrij goedkoop snel en een hoge retentie... ik denk dat ik daar wel lid van wil worden maar wil graag weten of er ervaringen zijn
Ik zag het nadat ik gepost had. Maar het schijnt dat niemand er echt ervaring mee heeft?quote:
hahah omdat je zelf zeker 30 dagen hebt ofzo...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef thedude0 het volgende:
De teller qua retentie van mijn provider ligt nu op 105 en op de ander rond de 90. Meer dan genoeg als je het mij vraagt, maar goed, giganews vraagt ook gewoon veel te veel geld voor z'n overhypte producten dus het is niet meer dan logisch dat ze iets terug doen voor mensen die zich scheel betalen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef kodama het volgende:
[..]
hahah omdat je zelf zeker 30 dagen hebt ofzo...
200 dagen = relax, 500 = nog beter.
Maar niet in jouw wereld![]()
Ik vind Giganews altijd prijzig, maar 200 dagen is op zich niet zo verkeerd en nutteloos mits bijv. de supersearch van Newsleecher het ook gaat ondersteunen wat ik wel verwacht aangezien zij zich tot nu toe richten op de retentie van Giganews.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef thedude0 het volgende:
Binsearch ondersteunt zelfs 250 dagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel handig. Maarja, zie dan nog maar iets te vinden van 200 dagen geleden. Yabse en binsearch ondersteunen dat nog niet. (En om nou van 200 dagen headers te gaan binnenhalen.)
Zie het nu staan inderdaad. 200 dagen dan. Weet niet waar je die 250 vandaan haalt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Binsearch ondersteunt zelfs 250 dagen.
250 is het maximale aantal resultaten per pagina (overigens kan het nog veel hoger als je de url aanpast)quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie het nu staan inderdaad. 200 dagen dan. Weet niet waar je die 250 vandaan haalt.
En dat heeft dus niks met aantal dagen te maken. Daar ging 't mij om. Tijdje geleden (week?) was het nog 90 dagen op binsearch.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef thedude0 het volgende:
[..]
250 is het maximale aantal resultaten per pagina (overigens kan het nog veel hoger als je de url aanpast)
ik leg alleen maar uit waar hij die 250 vandaan haalt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat heeft dus niks met aantal dagen te maken. Daar ging 't mij om. Tijdje geleden (week?) was het nog 90 dagen op binsearch.
Het is al heel lang 120 dagen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat heeft dus niks met aantal dagen te maken. Daar ging 't mij om. Tijdje geleden (week?) was het nog 90 dagen op binsearch.
Ik vind het wel prima hoor, zo lange retentie. Een jaar zou natuurlijk ook prima zijn, maar tegen die tijd is het meeste allang outdated...quote:
Denk dat dat het is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:06 schreef Geqxon het volgende:
Misschien kan je hardeschijf de rap rondvliegende bits niet aan.
Threads=draadjes=verbindingquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat 'threads' zijn?
juist, 8 is hier dan de maximum aantal verbindingen. Het zegt echter niets over je snelheid. Je kan 8x 1 Mb hebben of 8 x 2 Mb hebben of of of....quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:06 schreef super-muffin het volgende:
Is dat het maximum aantal gelijktijdige downloads?
Want bij TweakNews staat een max van 8 threads, en ik kan maar 8 dingen tegelijk downloaden.
Volgens mij stamt dat nog uit de tijd dat er vooral kleine bestanden gedeeld werden. Dan loont het zich nog om met meedere threads te werken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
juist, 8 is hier dan de maximum aantal verbindingen. Het zegt echter niets over je snelheid. Je kan 8x 1 Mb hebben of 8 x 2 Mb hebben of of of....
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef super-muffin het volgende:
Hoe moet ik iets uploaden in een bepaalde groep? Heb de bestanden nu al omgezet naar PAR en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |