abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:48:46 #76
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50763936
er hangt ook altijd zo'n penetrante strontlucht in de stad nadat de gayparade is gehouden.. ik dacht eerst dat ik het me verbeelde, maar anderen ruiken het ook,vreemd...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:12:30 #77
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50764650
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:48 schreef TeenWolf het volgende:
er hangt ook altijd zo'n penetrante strontlucht in de stad nadat de gayparade is gehouden.. ik dacht eerst dat ik het me verbeelde, maar anderen ruiken het ook,vreemd...
tijd dus om je reet es af te vegen nadat je gescheten hebt
put
your
clothes
on!
pi_50860299
Slotje.
alias Capriccio Dieu Donné
pi_52521629
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een paar blote borsten vind ik wat anders dan blote konten-en piemels.
pi_52521830
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef klark het volgende:

[..]

Goede kick met een uitgebreide reactie.

pi_52524702
gayparade
je mag best homo zijn maar doe normaal dan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:38:24 #82
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52525225
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef MWP het volgende:
*Eens met TS
Ik ben zelf homo en ik vind die hele gayparade een walgelijke vertoning, het is echt nergens voor nodig om je als een stel nichten op te tutten en in een string op een bootje te gaan staan Doe dat thuis als je het leuk vind...

Daarnaast is het ook nog een ontzettend stereotype beeld wat je krijgt van homo's... waarom kunnen we niet gewoon iets 'normaals' doen/organiseren
Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik ben zelf ook homo en heb ook een bloedhekel aan dat overdreven gedoe. Wat je in je priveleven of thuis doet moet je helemaal zelf weten, maar dat gedoe op een boot hoeft van mij niet.
Aan de ene kant klagen dat we onderdrukt en gediscrimineerd worden en dat we vooral normaal zijn, maar aan de andere kant hard je best doen om niet normaal te doen.

Homo, hetero, lesbisch of wat dan ook, doe gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52526092
De gayparde is er omdat homo's bij de "Dance Parade"(om maar een voorbeeld te noemen) weggepest zouden worden. Omdat het "walgelijk" is. Zo hypocriet zijn we wel met zijn allen. Als wij het geil vinden is het goed, anders is het walgelijk.

De Gay Parade zal verdwijnen op het moment dat mensen als TS de gay parade niet meer walgelijk noemen en dat de Gay Parade en alle andere parades bevolkt worden door hetero's en homo's.
pi_52526115
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef MouzurX het volgende:
gayparade
je mag best homo zijn maar doe normaal dan.
Wat vind jij van de Dance Parade in Rotterdam? Doen zij normaal?

Of is normaal doen volgens jou je gedragen als een hetero en genieten van schaars geklede dames?
pi_52526168
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat vindt jij van de Dance Parade in Rotterdam?
Leuke muziek?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52526183
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:15 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Leuke muziek?
pi_52526357
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef IHVK het volgende:
De gayparde is er omdat homo's bij de "Dance Parade"(om maar een voorbeeld te noemen) weggepest zouden worden. Omdat het "walgelijk" is. Zo hypocriet zijn we wel met zijn allen. Als wij het geil vinden is het goed, anders is het walgelijk.

De Gay Parade zal verdwijnen op het moment dat mensen als TS de gay parade niet meer walgelijk noemen en dat de Gay Parade en alle andere parades bevolkt worden door hetero's en homo's.
Ja klopt, mensen zoals ik zijn ervoor om alle homo's gewoon met een tattoo op hun voorhoofd te verplichten zodat wij normale mensen niet met die zieken worden verward

Wat denk je nou man, ik weet alleen dat veel homo's het zelf nieteens leuk vinden en dat het voor de minder intelligente van de samenleving (wilders-fanaten, nazis, boeren etc.) alleen maar weer een herinnering is van: "Oh daar heb je die vieze flikkers weer".

Daarbij gaan ze ook meteen zo gigantisch hoerig doen dat het hele image dat homo's geen vieze dieren zijn ook weer weg is.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_52526481
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ja klopt, mensen zoals ik zijn ervoor om alle homo's gewoon met een tattoo op hun voorhoofd te verplichten zodat wij normale mensen niet met die zieken worden verward
Dat zei ik niet. Je zei dat het walgelijk was en daarmee heb je zelf onopzettelijk duidelijk gemaakt waar het over gaat.
quote:
Wat denk je nou man, ik weet alleen dat veel homo's het zelf nieteens leuk vinden en dat het voor de minder intelligente van de samenleving (wilders-fanaten, nazis, boeren etc.) alleen maar weer een herinnering is van: "Oh daar heb je die vieze flikkers weer".
Klopt. Maar als die mensen nou een andere denkwijze zouden hebben zouden homo's er ook niet zoveel last van hebben.
quote:
Daarbij gaan ze ook meteen zo gigantisch hoerig doen dat het hele image dat homo's geen vieze dieren zijn ook weer weg is.
Even hoerig als de dames bij de danceparade?
pi_52526571
Ik denk dat het probleem is dat de Gay Parade door sommigen als het enige homo-"dingetje" wordt gezien.

Terwijl het voor de meeste mensen gewoon een dans parade is alleen dan voor homo's. En dat er veelhomo's zijn die helemaal niet van dat soort dingen houden.
Net als je hetero's hebt die niet van parades houden.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:06:40 #90
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52528993
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat vind jij van de Dance Parade in Rotterdam? Doen zij normaal?

Of is normaal doen volgens jou je gedragen als een hetero en genieten van schaars geklede dames?
Dance Parade of dat soort feesten vind ik ook niet normaal. Wat is er normaal aan een halfontklede vrouw die met haar tietenschuddend op een praalwagen staat. Sorry hoor, maar ook dat vind ik overdreven en niet nodig.

Waarom moeten we van dit soort feesten hebben om te laten zien wat we in huis hebben?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')