abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50737996
Nee, voordat jullie beginnen met doodsverwensingen, ik heb niks tegen homo's. Maar de gayparade is walgelijk. Ik bedoel, homoseksualiteit prima. Als er mannen zijn die elkaar graag hardhandig in de poepert willen nemen, moeten ze vooral hun gang gaan. Maar om een stelletje kakraggers op een boot te zetten en het te gaan promoten, wat de FAK.

Kijk, homo's worden over het algemeen geaccepteerd. Dat is dat. Er is wel eens gezeik over een groepje reetridders dat gediscrimineerd wordt, of een stelletje dat niet door een pastoor getrouwd wilt worden. So fucking what. Allochtonen hebben toch echt meer last van racisme. En is er een marrokanenparade? Nee. En dat is niet alleen maar omdat marrokanen de boot waarschijnlijk zouden stelen en er mee terug naar marrokko varen, het ding verpatsen en van de winst met een stapel drugs per dag gaan rentenieren (grapje ).

Wat ik dus probeer te zeggen, het is niet alsof het iets positiefs is. Ik heb ook geen lintje gekregen omdat ik hetero ben. Het is eigenlijk gewoon geworden, en als ze nou die gayparade af zouden schaffen zou het nog normaler worden omdat het nu weer als iets "speciaals" wordt gezien.

De ballen.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:01:35 #2
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_50738056
punt
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:02:28 #3
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_50738082
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Dribbel_ het volgende:
punt
.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:07:04 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50738209
*Eensch
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_50738273
*Eens met TS
Ik ben zelf homo en ik vind die hele gayparade een walgelijke vertoning, het is echt nergens voor nodig om je als een stel nichten op te tutten en in een string op een bootje te gaan staan Doe dat thuis als je het leuk vind...

Daarnaast is het ook nog een ontzettend stereotype beeld wat je krijgt van homo's... waarom kunnen we niet gewoon iets 'normaals' doen/organiseren
pi_50738347
Eens.

Die gayparade, staan ze allemaal in hun blote reet en piemel en er zaten afgelopen jaar zelfs minderjarigen tussen.

We hebben toch ook geen heteroparade?

Waarom moet dat dan allemaal weer wel mogen?
pi_50738409
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef MWP het volgende:
*Eens met TS
Ik ben zelf homo en ik vind die hele gayparade een walgelijke vertoning, het is echt nergens voor nodig om je als een stel nichten op te tutten en in een string op een bootje te gaan staan Doe dat thuis als je het leuk vind...

Daarnaast is het ook nog een ontzettend stereotype beeld wat je krijgt van homo's... waarom kunnen we niet gewoon iets 'normaals' doen/organiseren
Kijk, dat wou ik horen Het instemmen van een homo met mijn denkbeelden.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:14:19 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50738451
Dit soort dingen zeggen alleen mensen die er nooit heen zijn geweest. Altijd zo jammer...

Overigens, is carnaval (en dan vooral het Rotterdams zomercarnaval) niet precies hetzelfde? Alleen hoeft niemand erbij te zeggen dat het hetero is, want dat weet iedereen al.

Van alle boten op de pride zijn er twee of drie "expliciet". En die zie je dan natuurlijk op tv. De boten van amnesty, sportclubs, aidsfonds enzo, die zie je niet, en daar zitten heel gewone mensen op lol te hebben hoor. Ook hetero's.

En waarom zou je niet trots mogen zijn op jezelf als je homo bent? Trots dat je alle tegenslag hebt verwerkt, dat je hebt gedurfd ervoor uit te komen (want zo makkelijk is dat echt niet hoor, ook niet in Nederland)?

En TS, je zegt wel zo mooi dat je niks tegen homo's hebt, maar in dezelfde post scheld je ze wel uit voor reetridder. Wat is daar het nu nou weer van?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_50738475
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eens.

Die gayparade, staan ze allemaal in hun blote reet en piemel en er zaten afgelopen jaar zelfs minderjarigen tussen.
Was dat dan nog maar zo, dan hadden we nog iets om naar te kijken
Maar zonder dollen, het slaat natuurlijk nergens op, die minderjarigen komen trouwens pas dit jaar
quote:

Het komt natuurlijk weer omdat homo's in de minderheid zijn en graag aandacht willen vragen voor hun situatie (en het feit dat we nog niet in elk land (dezelfde) rechten hebben als hetero's). Los van die discussie - of we die rechten wel of niet verdienen - is het natuurlijk van de zotte om op deze manier aandacht te vragen... als hetero's ergens over willen klagen gaan ze ook niet halfnaakt op een paar bootjes staan dansen
pi_50738579
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Syheriat het volgende:
...ik heb niks tegen homo's...stelletje kakraggers...
pi_50738593
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:18 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Foute woordkeuze wellicht Ik vind koosnaampjes altijd wel leuk.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:18:36 #12
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_50738597
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eens.

ja we moeten volgend jaar een 'normale mensen' parade organiseren eignelijk, om te laten zien hoe het WEL hoort
pi_50738602
He-le-maal mee eens. Overdreven gedoe en jezelf WILLEN onderscheiden van de rest. En na de gayparade weer sociaal geaccepteerd worden zeker.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:21:14 #14
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738666
het is weer de tijd van het jaar hoor.... .

"ik heb niks tegen homo's hoor dit, vieze piemels en blote konten dat, schunnigheid ten top..."

ik heb het vorig jaar wel naar mijn zin gehad.

en laat die heteroparade maar komen! kijken of het net zo flamboyant en feestelijk kan... ow wacht... rotterdams carnaval...powerzone...hollywood... .
put
your
clothes
on!
pi_50738681
Ik meen me toch te herinneren dat het vorig jaar in het nieuws was dat er minderjarige jongeren op die boten stonden, ook uitdagend gekleed! In mijn ogen kan zoiets dus echt niet, het zijn nog kinderen, of ze nu homo of hetero zijn.

Verder begrijp ik niet dat je trots kunt zijn op het feit dat je homo bent. Je bent trots op iets wat je zelf hebt gedaan of bereikt in het leven, niet op iets waar je geen invloed op hebt zoals homoseksualiteit. Nee, het is geen taboe meer en je kunt als homo zeker ook een gelukkig leven leiden, maar trots? Je bent er toch ook niet trots op als je hetero bent, of bi?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:24:51 #16
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738797
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik meen me toch te herinneren dat het vorig jaar in het nieuws was dat er minderjarige jongeren op die boten stonden, ook uitdagend gekleed! In mijn ogen kan zoiets dus echt niet, het zijn nog kinderen, of ze nu homo of hetero zijn.

Verder begrijp ik niet dat je trots kunt zijn op het feit dat je homo bent. Je bent trots op iets wat je zelf hebt gedaan of bereikt in het leven, niet op iets waar je geen invloed op hebt zoals homoseksualiteit. Nee, het is geen taboe meer en je kunt als homo zeker ook een gelukkig leven leiden, maar trots? Je bent er toch ook niet trots op als je hetero bent, of bi?
er worden een aantal fouten gemaakt hier:

1) het gaat er om dat er een uiting wordt gegeven aan het feit dat men trots is dat men in nederland wel gewoon jezelf kan zijn als homo en uitbundig kan doen. en om even je likkenverhaaltje te ontdekken: vorig jaar was de enige pik die te zien was een opblaasbare gigant van 2 meter hoog...
2) het gros van de bezoekers is hetero
3) die 16- boot is dit jaar en niet eens uitdagend gekleed, geef maar een bron waar jij die nonsens vandaan hebt.
4) het is 1 middag in een jaar, waar maak je je druk om!? die hele parade duurt nauwelijks 3 uur en schijnbaar vinden mensen die 3 uur genoeg om meteen op homo's te kotsen of er een oordeel over te vertellen dat ze door die drie uur per jaar hun trots aan het uiten zijn

nou boeh .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:26:29 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738846
in feite is het gewoon een love parade zoals in berlijn maar dan met slechtere muziek op sommige boten en met homo's . op de gemiddelde powerzone/hollywoodavond vind je meer naakt... maar ja, dat is vrouwelijk en dus geoorloofd, toch?
put
your
clothes
on!
pi_50738893
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Jerruh het volgende:

[..]

er worden een aantal fouten gemaakt hier:

1) het gaat er om dat er een uiting wordt gegeven aan het feit dat men trots is dat men in nederland wel gewoon jezelf kan zijn als homo en uitbundig kan doen. en om even je likkenverhaaltje te ontdekken: vorig jaar was de enige pik die te zien was een opblaasbare gigant van 2 meter hoog...
2) het gros van de bezoekers is hetero
3) die 16- boot is dit jaar en niet eens uitdagend gekleed, geef maar een bron waar jij die nonsens vandaan hebt.
4) het is 1 middag in een jaar, waar maak je je druk om!? die hele parade duurt nauwelijks 3 uur en schijnbaar vinden mensen die 3 uur genoeg om meteen op homo's te kotsen of er een oordeel over te vertellen dat ze door die drie uur per jaar hun trots aan het uiten zijn

nou boeh .
Lees even boven je. Een homo hier klaagt er zelfs over, net als een homo bij mij op werk. Het is gewoon roepen om aandacht. Je wordt al geaccepteerd, leave it be.
pi_50738894
Oh nee, wacht. Er gaat een boot meevaren komend jaar (zal nu wel dit jaar zijn) met jongentjes tussen de 11-15 jaar.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:29:59 #20
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738970
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Lees even boven je. Een homo hier klaagt er zelfs over, net als een homo bij mij op werk. Het is gewoon roepen om aandacht. Je wordt al geaccepteerd, leave it be.
ik zou zelf ook niet op een boot staan jengelen hoor, maar ik vind het niet walgelijk. waarom zou ik...
en de feesten eromheen zijn schitterend! vorig jaar marcello, marcella en lacroix op 1 middag! heerlijk!
put
your
clothes
on!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:30:44 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738995
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh nee, wacht. Er gaat een boot meevaren komend jaar (zal nu wel dit jaar zijn) met jongentjes tussen de 11-15 jaar.
och ja, de gemiddelde carnavalskoningin is 18- en heeft minder an...
put
your
clothes
on!
pi_50739030
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Jerruh het volgende:
in feite is het gewoon een love parade zoals in berlijn maar dan met slechtere muziek op sommige boten en met homo's . op de gemiddelde powerzone/hollywoodavond vind je meer naakt... maar ja, dat is vrouwelijk en dus geoorloofd, toch?

Een paar blote borsten vind ik wat anders dan blote konten-en piemels. En die zie je daar dus wel.
Verder boeit het me niet als ze zo nodig naakt willen gaan, maar organiseer zoiets dan binnen in een uitgaansgelegenheid zodat niet iedereen ermee geconfroneerd wordt. Zoiets hoort in het uitgaansleven 'snachts thuis, en niet op klaarlichte dag waar kinderen bijzijn.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:32:11 #23
71919 wonderer
pi_50739040
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ja, en homo's zijn ook gewoon mensen met verschillende opvattingen, smaak en meningen. Het is ook niet de volledige homo-gemeenschap die daarheen gaat.

Reken jij ook alle hetero's af op parenclubs, swingfeesten en doorfokken?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_50739057
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

och ja, de gemiddelde carnavalskoningin is 18- en heeft minder an...
Hoe kom je daarbij?

Gaan we met carnaval massaal in ons nakie rondbanjeren?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:32:53 #25
71919 wonderer
pi_50739064
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een paar blote borsten vind ik wat anders dan blote konten-en piemels. En die zie je daar dus wel.
Verder boeit het me niet als ze zo nodig naakt willen gaan, maar organiseer zoiets dan binnen in een uitgaansgelegenheid zodat niet iedereen ermee geconfroneerd wordt. Zoiets hoort in het uitgaansleven 'snachts thuis, en niet op klaarlichte dag waar kinderen bijzijn.
Naakt MAG niet en gebeurt ook niet. Wanneer gaat dat nou tot mensen doordringen?

Ik ben een keer geweest en ik was gewoon teleurgesteld, ik zag maar een zoenend koppel, de rest liep alleen maar te zwaaien (met hun HANDEN ja).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')