Kijk, dat wou ik horenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef MWP het volgende:
*Eens met TS
Ik ben zelf homo en ik vind die hele gayparade een walgelijke vertoning, het is echt nergens voor nodig om je als een stel nichten op te tutten en in een string op een bootje te gaan staanDoe dat thuis als je het leuk vind...
Daarnaast is het ook nog een ontzettend stereotype beeld wat je krijgt van homo's... waarom kunnen we niet gewoon iets 'normaals' doen/organiseren![]()
Was dat dan nog maar zo, dan hadden we nog iets om naar te kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eens.
Die gayparade, staan ze allemaal in hun blote reet en piemel en er zaten afgelopen jaar zelfs minderjarigen tussen.
Het komt natuurlijk weer omdat homo's in de minderheid zijn en graag aandacht willen vragen voor hun situatie (en het feit dat we nog niet in elk land (dezelfde) rechten hebben als hetero's). Los van die discussie - of we die rechten wel of niet verdienen - is het natuurlijk van de zotte om op deze manier aandacht te vragen... als hetero's ergens over willen klagen gaan ze ook niet halfnaakt op een paar bootjes staan dansenquote:We hebben toch ook geen heteroparade?
Waarom moet dat dan allemaal weer wel mogen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Syheriat het volgende:
...ik heb niks tegen homo's...stelletje kakraggers...
Foute woordkeuze wellichtquote:
ja we moeten volgend jaar een 'normale mensen' parade organiseren eignelijk, om te laten zien hoe het WEL hoortquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eens.
Die gayparade, staan ze allemaal in hun blote reet en piemel en er zaten afgelopen jaar zelfs minderjarigen tussen.
We hebben toch ook geen heteroparade?
Waarom moet dat dan allemaal weer wel mogen?
er worden een aantal fouten gemaakt hier:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik meen me toch te herinneren dat het vorig jaar in het nieuws was dat er minderjarige jongeren op die boten stonden, ook uitdagend gekleed! In mijn ogen kan zoiets dus echt niet, het zijn nog kinderen, of ze nu homo of hetero zijn.
Verder begrijp ik niet dat je trots kunt zijn op het feit dat je homo bent. Je bent trots op iets wat je zelf hebt gedaan of bereikt in het leven, niet op iets waar je geen invloed op hebt zoals homoseksualiteit. Nee, het is geen taboe meer en je kunt als homo zeker ook een gelukkig leven leiden, maar trots? Je bent er toch ook niet trots op als je hetero bent, of bi?
Lees even boven je. Een homo hier klaagt er zelfs over, net als een homo bij mij op werk. Het is gewoon roepen om aandacht. Je wordt al geaccepteerd, leave it be.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er worden een aantal fouten gemaakt hier:
1) het gaat er om dat er een uiting wordt gegeven aan het feit dat men trots is dat men in nederland wel gewoon jezelf kan zijn als homo en uitbundig kan doen. en om even je likkenverhaaltje te ontdekken: vorig jaar was de enige pik die te zien was een opblaasbare gigant van 2 meter hoog...
2) het gros van de bezoekers is hetero
3) die 16- boot is dit jaar en niet eens uitdagend gekleed, geef maar een bron waar jij die nonsens vandaan hebt.
4) het is 1 middag in een jaar, waar maak je je druk om!? die hele parade duurt nauwelijks 3 uur en schijnbaar vinden mensen die 3 uur genoeg om meteen op homo's te kotsen of er een oordeel over te vertellen dat ze door die drie uur per jaar hun trots aan het uiten zijn
nou boeh.
ik zou zelf ook niet op een boot staan jengelen hoor, maar ik vind het niet walgelijk. waarom zou ik...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Lees even boven je. Een homo hier klaagt er zelfs over, net als een homo bij mij op werk. Het is gewoon roepen om aandacht. Je wordt al geaccepteerd, leave it be.
och ja, de gemiddelde carnavalskoningin is 18- en heeft minder an...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh nee, wacht. Er gaat een boot meevaren komend jaar (zal nu wel dit jaar zijn) met jongentjes tussen de 11-15 jaar.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Jerruh het volgende:
in feite is het gewoon een love parade zoals in berlijn maar dan met slechtere muziek op sommige boten en met homo's. op de gemiddelde powerzone/hollywoodavond vind je meer naakt... maar ja, dat is vrouwelijk en dus geoorloofd, toch?
Ja, en homo's zijn ook gewoon mensen met verschillende opvattingen, smaak en meningen. Het is ook niet de volledige homo-gemeenschap die daarheen gaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Lees even boven je. Een homo hier klaagt er zelfs over, net als een homo bij mij op werk. Het is gewoon roepen om aandacht. Je wordt al geaccepteerd, leave it be.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och ja, de gemiddelde carnavalskoningin is 18- en heeft minder an...
Naakt MAG niet en gebeurt ook niet. Wanneer gaat dat nou tot mensen doordringen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een paar blote borsten vind ik wat anders dan blote konten-en piemels. En die zie je daar dus wel.
Verder boeit het me niet als ze zo nodig naakt willen gaan, maar organiseer zoiets dan binnen in een uitgaansgelegenheid zodat niet iedereen ermee geconfroneerd wordt. Zoiets hoort in het uitgaansleven 'snachts thuis, en niet op klaarlichte dag waar kinderen bijzijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |