abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198021

De eerste twee weken was het leuk maar nu begint het toch echt te vervelen: het gegiechel en kinderlijke gedrag van Sabine.
Een goede remedie voor dit 'probleem'is door haar een keertje flink gen**kt te laten worden.
We hebben hiervoor vier mogelijkheden: Bart, Willem, Maurice en Ruud.
Bart komt waarschijnlijk al klaar als Sabine haar slipje uitdoet, Willem zit teveel met zijn gedachte bij het thuisfront en Maurice valt alleen op lelijke ouwe heksen.
Er blijft dus maar een iemand overer Chef Personlich!!!!!!!!!!!!!
Ruud krijgt dus een belangrijke taak: hij moet Sabine maar eens een flinke veeg gaan geven!!

Het leven is als de golven van een in het water gegooide steen: uiteindelijk komen de golven weer op de plaats waar de steen in het water is gegooid.

Don't forget to smile, when you walk your last mile!
pi_198022
Hij is ook de enige die het zonder na te denken zou doen..
too much is not enough....
pi_198023
Nee Sabine wil te graag.

Ik zou het wel geinig vinden als de mannen Sabine blijven 'teasen' ,nog een week of twee en ze laat een behoorlijk slakkenspoor achter. En als ik de andere topics moet geloven kan Sabimbo niet zonder. Vlucht ze vanzelf weg!

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_198024
Go jidder
Je maakte me voor het eerst vandaag aaan het lachen, en dat in de studiezaal van de uni!
o jee!
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 15:38:00 #5
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_198025
Jezus, 'tatoo heks opzoute', ik wil echt niet de feminist gaan uithangen hoor, maar wat is dit nu weer voor een mannengezeik. "Het enige wat een vrouw nodig heeft is eens flink gepakt/geneukt te worden en dan komt alles wel goed met haar". Mwaaah, het is 1999 hoor!!!
pi_198026
Twinny Sister heeft helemaal gelijk....

Maar ik denk dat de fout voor een groot gedeelte bij V. ligt. Die lopen continu te benadrukken wat Sabine en Bart aan het uitvreten zijn...zouden ze niet dit/dat/zus/zo etc....

Ik heb zo het idee dat als je daarvoor naar BB zit te kijken je het eigenlijk verkeerd doet. Als je dan zo nodig iemand wil zien die een veeg krijgt etc... ga dan naar de videotheek en huur een HP ofzo... of nog handiger, neem een abonnement bij Canal+, kun je iedere avond een HP zien... net als je iedere avond BB kunt zien.... due na de uitzending an BB even op Canal+ kijken...en je bent aan je "trekken "gekomen... :-)

Daaaaggg...

pi_198027
Ja. inderdaad! Het is 1999 hoor
eerst een condoom omdoen, en haar daarna flink pakken/neuken!
Kapot is leuker
  zondag 10 oktober 1999 @ 19:33:00 #8
627 Willy
Koekenbakker
pi_198028
Ben ik helemaal met je eens Dion!!!
Wat een gedoe hé

The only thing we have to fear is FEAR itself
  zondag 10 oktober 1999 @ 21:15:00 #9
711 dr Evil
Very very évillll
pi_198029
I totally agree: die Sabine moet keihard genomen worden en liefst op korte termijn.

Righttttttt.....

"Why make zillions if we can make ... billions?!"

maandag 11 oktober 1999 @ 06:50:00 #10
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_198030
quote:
op 10-08-1999 om 02:49 PM schreef Jidder het volgende:
nog een week of twee en ze laat een behoorlijk slakkenspoor achter.

Waarom hebben vrouwen benen ???

..

..

..

..

..

Ander laten ze zo'n slijmspoor achter !

Daaag, ik ben van de Duyvis....
  maandag 11 oktober 1999 @ 06:51:00 #11
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_198031
Mijn welgemeende excuses voor alle aanwezige vrouwen in dit forum

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_198032
Sorry hoor maar ik vind dat echt een ongelofelijke stomme opmerking Dutch Musicman!

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_198033
Ik sluit me aan bij twinny. Lijkt een stelletje 17 jarigen die nog zo over sex praten. Oe, geef me het, geef me het! Harder zeg, want ik kan na 22 dagen niet zonder!

Moeten sommigen van jullie weer Buch opzoeken?

Dikke Snikkel
  maandag 11 oktober 1999 @ 09:36:00 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_198034
Het lijkt er inderdaad op dat sommige Fok-Forum leden zo in het BB-project "zitten" dat ze de gewoonten en gebreken van de bewoners gaan overnemen
Vandaar misschien die flauwe seks-grapjes.
Ze identificeren zich zodanig met de hoofdrolspelers uit BB dat ze ook ontwenningsverschijnselen beginnen te vertonen
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_198035
test
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_198036
Ik denk dat het klopt dat Veronica de "relatie" te veel benadrukt. Iedereen wordt er dan zo ziek van dat ze er een hekel aan gaan krijgen en dat is nergens goed voor.

Waarom laten we de twee tortelduifjes niet gewoon voor wat ze zijn en zien we wel waar het schip strand. De opmerking dat ze "een veeg moet krijgen" of "ge....t" moet worden gaan mij te ver en getuigt niet echt van een gezonde denkwijze. Waarschijnlijk belanden deze mensen later in een psychiatrische inrichting door hun obsessies.

Beauty lies in the eye of the beholder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')