Nou zeg, allereerst wordt er maar één lijk gevonden, ten tweede is het maar een boek, en ten derde kun je wel wat doden verwachten in een boek over nazi-Duitsland.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:17 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een paar bladzijdes gelezen maar ben er mee gestopt, ik vond het niet zo'n leuk boek. Er worden telkens lijken gevonden.
Ja, de beschrijvingen van Het Derde Rijk vind ik mooi maar het verhaal over de hoofdrolspeler (March) vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Maar goed, ik lees maar weer verder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Nou zeg, allereerst wordt er maar één lijk gevonden, ten tweede is het maar een boek, en ten derde kun je wel wat doden verwachten in een boek over nazi-Duitsland.
Hup, oppakken dat boek, doorlezen! Ik ben er ook in bezig, en de beschrijvingen van nazi-Duitsland anno 1964 zijn de moeite waard! Sowieso vind ik boeken waarin een eenling tegen het heersende regime ageert wel aardig (1984, Brave New World).
Hahaha waarom lees je het boek niet gewoon eerst voordat je er een topic over maaktquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:17 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een paar bladzijdes gelezen maar ben er mee gestopt, ik vond het niet zo'n leuk boek. Er worden telkens lijken gevonden.
Ik ben tot bladzijde 190 gekomen en toen ben ik gestopt. Ik vond hem ook tegenvallen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:18 schreef Rasing het volgende:
Zo, uitgelezen. Viel ietwat tegen, eigenlijk. Er had wat meer politiek en wat minder whodunnit ingekund. Mooi moment trouwens als ze het ineens hebben over President Joseph Kennedy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |