abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50737067
Hoi, wie heeft dit boek gelezen?

Korte beschrijving: het gaat erover dat Adolf Hitler de oorlog gewonnen heeft.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fatherland_(novel)
pi_50738456
Ik heb de film gezien, telt dat ook?
Big dick.
pi_51480286
Ik ga hem maandag halen, ik laat jullie wel horen wat ik er van vind.
pi_51593168
Ik heb een paar bladzijdes gelezen maar ben er mee gestopt, ik vond het niet zo'n leuk boek. Er worden telkens lijken gevonden.
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:45:33 #5
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_51594278
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:17 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een paar bladzijdes gelezen maar ben er mee gestopt, ik vond het niet zo'n leuk boek. Er worden telkens lijken gevonden.
Nou zeg, allereerst wordt er maar één lijk gevonden, ten tweede is het maar een boek, en ten derde kun je wel wat doden verwachten in een boek over nazi-Duitsland.

Hup, oppakken dat boek, doorlezen! Ik ben er ook in bezig, en de beschrijvingen van nazi-Duitsland anno 1964 zijn de moeite waard! Sowieso vind ik boeken waarin een eenling tegen het heersende regime ageert wel aardig (1984, Brave New World).
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_51595381
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef Rasing het volgende:

[..]

Nou zeg, allereerst wordt er maar één lijk gevonden, ten tweede is het maar een boek, en ten derde kun je wel wat doden verwachten in een boek over nazi-Duitsland.

Hup, oppakken dat boek, doorlezen! Ik ben er ook in bezig, en de beschrijvingen van nazi-Duitsland anno 1964 zijn de moeite waard! Sowieso vind ik boeken waarin een eenling tegen het heersende regime ageert wel aardig (1984, Brave New World).
Ja, de beschrijvingen van Het Derde Rijk vind ik mooi maar het verhaal over de hoofdrolspeler (March) vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Maar goed, ik lees maar weer verder.
  maandag 23 juli 2007 @ 02:09:05 #7
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_51737375
Gelezen, herlezen en nog eens herlezen. Prachtig boek, erg realistisch geschreven.
Non possumus non loqui
pi_51759292
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:17 schreef Gewas het volgende:
Hahaha waarom lees je het boek niet gewoon eerst voordat je er een topic over maakt
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:18:40 #9
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52142551
Zo, uitgelezen. Viel ietwat tegen, eigenlijk. Er had wat meer politiek en wat minder whodunnit ingekund. Mooi moment trouwens als ze het ineens hebben over President Joseph Kennedy.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_52144205
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:18 schreef Rasing het volgende:
Zo, uitgelezen. Viel ietwat tegen, eigenlijk. Er had wat meer politiek en wat minder whodunnit ingekund. Mooi moment trouwens als ze het ineens hebben over President Joseph Kennedy.
Ik ben tot bladzijde 190 gekomen en toen ben ik gestopt. Ik vond hem ook tegenvallen.
pi_52145472
Ik heb 'em nu bijna uit.

Ik verwachte er veel van, maar meer dan een aardige thriller is het niet.

Jammer, want het gegeven fascineerde me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')