Goed plan!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou, maar eens kijken hoe de Belgen morgen zijn!
Het heeft weken geduurd voordat het was uitverkocht.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
meeklappen is voor baggerbands die gesupport worden door klapvee.
verder baal ik vreselijk dat de interpol kaartjes waren uitverkocht voordat ik er aan kon komen
Het heeft gewoon een hoog RTL4-gehalte.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Misschien dat jullie geen last hebben van dat geklap, maar ik wel. Klappen na een nummer is normaal, maar dat de meerderheid zodra er een herkenbaar deuntje komt mee gaat klappen, vind ik gewoon fucking irritant.
Dubbelequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:46 schreef bloodymary het volgende:
Tijdens Lighthouse heb ik zelfs een enkele aansteker gezien. Die waren er sowieso schaars omdat er niet gerookt mag worden,
Fijn en terecht natuurlijk; Turn on the bright lights is misschien wel de beste plaat sinds 2000.quote:Op zondag 2 december 2007 10:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Interpol in de Fok! album top 100 allertijden 2007:
TOTBL - 5e
A - 40e
OLTA zal volgend jaar denk ik wel mee mogen doen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:47 schreef KillingMoon het volgende:
[..]
Fijn en terecht natuurlijk; Turn on the bright lights is misschien wel de beste plaat sinds 2000.
Misschien kan binnen een aantal jaar Our love to admire ook komen postvatten in de lijst, die vind ik toch nog een stukje sterker dan Antics.
Niemand kan heen rond Pioneer en No I in threesome.
sorriequote:Op zondag 10 februari 2008 01:20 schreef Thijsssss het volgende:
Heel fijn, aan het wachten op nieuwe tracks of concertdata, is het zo'n kickje
kga eens zoekenquote:Allemaal de bonustrack Mind Over Time al gehoord overigens? Ontdekte 'm pas laatst, nog geen mening over gevormd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |