Stel dat het gebeurt met je lijkquote:
ik wou vroeger chirurg of lijkensnijder wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Stel dat het gebeurt met je lijk![]()
Dan woid ik liever gevoerd aan een leeuw...
Ik kan het wel allemaal hebben maar het lijkt me toch iets te macaberquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef MASD het volgende:
[..]
ik wou vroeger chirurg of lijkensnijder wordenprobleem is dat ik het wel kan zien maar niet tegen de geur kan
!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef MASD het volgende:
[..]
ik wou vroeger chirurg of lijkensnijder wordenprobleem is dat ik het wel kan zien maar niet tegen de geur kan
!
lijken zijn tenminste rustigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:23 schreef enter het volgende:
Ik wilde altijd kinderverpleegkundige worden, niet zo heel eng![]()
Ze stribbelen niet tegen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:24 schreef MASD het volgende:
[..]
lijken zijn tenminste rustigjeweet.....
iemand nog een aanrader voor een film?
probeer het ook eens te postenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:25 schreef Sala-adin het volgende:
geile shit yoow
ja sorry ik moet lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:36 schreef enter het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |