zal het eens een keer proberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:16 schreef MASD het volgende:
hier mijn kooktips
je doet water in een pan, stop er zoeen blokje in (bouillon ofzo) wacht tot het water kookt. Daarna doe je de pasta erin en wacht je.... af en toe ff proeven of ze al hard genoeg zijn. Als ze klaar zijn afgieten en afspoelen met water. Daarna op smaak brengen met zout, olijfolie of tomatensaus. En daarna opwarmen in de magnetron
zo doe ik het altijd....als je een pannetje hebt met saus kun je de pasta daar bij in doen, roeren en je hebt een maaltijd....
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:37 schreef MASD het volgende:
wtf! zie ik net een tractor voorbijrijden met 2 kinderzitjes en bijbehorende kinderen erop.
je maakt het mee hier in de achterhoek
heil zhe kook l33t skills!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:16 schreef MASD het volgende:
hier mijn kooktips
je doet water in een pan, stop er zoeen blokje in (bouillon ofzo) wacht tot het water kookt. Daarna doe je de pasta erin en wacht je.... af en toe ff proeven of ze al hard genoeg zijn. Als ze klaar zijn afgieten en afspoelen met water. Daarna op smaak brengen met zout, olijfolie of tomatensaus. En daarna opwarmen in de magnetron
zo doe ik het altijd....als je een pannetje hebt met saus kun je de pasta daar bij in doen, roeren en je hebt een maaltijd....
Goede films mo je inderdaad kopenquote:
nog een lang weg te gaan,veel van me pokemons in red zijn level 100quote:
leuk hé, Rare candies leaunen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nog een lang weg te gaan,veel van me pokemons in red zijn level 100![]()
![]()
deed ik niet met rare candy's,alleen met die pokebal die je maar een keer kreegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
leuk hé, Rare candies leaunen?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
deed ik niet met rare candy's,alleen met die pokebal die je maar een keer kreeg![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef enter het volgende:
Ideaal voor zwervers man![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
das toch in japan hè?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef enter het volgende:
Ideaal voor zwervers man![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
das best hoogquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef enter het volgende:
Precies hier ga ik wonenalleen dit is dan de achterkant!
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef enter het volgende:
Precies hier ga ik wonenalleen dit is dan de achterkant!
[afbeelding]
[afbeelding]
Enter huisje is bijna klaaaaaaaaaaaar![]()
*Kijktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef MASD het volgende:
http://youtube.com/watch?v=3Oec8RuwVVs
@ 3:29 zie je hoe je in zo'n cabine moet komen
De zon schijntquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:
![]()
ik moet straks gaan beachvolleyen![]()
dat word één grote modderpoel met dit weer![]()
zullen we ruilenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef enter het volgende:
Ohh Leunen, Venray, Helmond.... tss!! wij hebben zon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |