geniale film,ook die dikzak die word gepwnt als ie slaaptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:50 schreef MASD het volgende:
5 dollah me love you long time....![]()
She looks like she could suck the rust of a chrome trailer hitch
die suicide scene zit psychisch zó goed in elkaar hèquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
geniale film,ook die dikzak die word gepwnt als ie slaapt![]()
![]()
You can talk the talk,but can you walk teh walkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef MASD het volgende:
[..]
die suicide scene zit psychisch zó goed in elkaar hèhij is bijna klaar met laden
of dat die soldaat zo zegt van "hey you want a good picture? take this...." en dat ie dan zon dode vietnamees tevoorschijn haalt!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
You can talk the talk,but can you walk teh walkvind ik ook zo stoere zin
![]()
![]()
Of als ie zijn hippie tekentje moet uitleggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:56 schreef MASD het volgende:
[..]
of dat die soldaat zo zegt van "hey you want a good picture? take this...." en dat ie dan zon dode vietnamees tevoorschijn haalt!
RJ!, wat doe je nog zo laat op?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
masd!
weekend, beetje msn + filmquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:12 schreef MASD het volgende:
[..]
RJ!, wat doe je nog zo laat op?
ik ben ff het einde van FMJ kijken, zie jullie over 20 mins!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:14 schreef MASD het volgende:
"put a nigger behind the trigger"
word door een neger geroepen voordat hij het veld opgaatquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:14 schreef MASD het volgende:
"put a nigger behind the trigger"
ik ben ook nog eens laat naar bed gegaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kut he,zo vroeg wakker op zaterdag![]()
4 uur of zo...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:10 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben ook nog eens laat naar bed gegaanhoe laat jij?
nu spaghetti aan het koken![]()
hehequote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
4 uur of zo...
en nou kan ik ook niet meer terug naar bed want ik heb al gedouched,en ik heb een tic dat ik niet met natte haren op mijn kussen wil gaan liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |