Veel mensen zien een pc als een kernreactor en die ontploft als je wat verkeerd doetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef Frollo het volgende:
Ik snap nooit dat mensen niet gewoon even zelf bij de opties kijken, dat kost toch minder moeite dan zo'n hele post typen?
geloof me, ik had vanalles geprobeerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef Frollo het volgende:
Ik snap nooit dat mensen niet gewoon even zelf bij de opties kijken, dat kost toch minder moeite dan zo'n hele post typen?
O ja, of dat je ineens het internet stukmaakt!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef F0sSiL het volgende:
[..]
Veel mensen zien een pc als een kernreactor en die ontploft als je wat verkeerd doet
Formatting internet .....1% ....2% ....3% ....4% ...5% ....6% ...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
O ja, of dat je ineens het internet stukmaakt!
Nou ja, misschien reageerde ik ook wel een beetje chagrijnig, sorry.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:29 schreef Chrispeter het volgende:
[..]
geloof me, ik had vanalles geprobeerd
Inderdaad vreemd, ik weet ook zo gauw geen toetsencombinatie waarmee je het per ongeluk aan- of uit had kunnen zetten. Weird.quote:ik vraag me ook af hoe dit nou ineens zo is gekomen, want het was namelijk niet zo.
OK.quote:maar het is opgelostbedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |