Mn moeder denkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weer die spoken?
of toch je konijn dit keer?
Gaat zo moeilijk alleenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze had er genoeg van, net zoals ik.
Bedden.
Behalve als ze gebruikt worden voor neuqseks.
arme jij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer kan slapen als ik eenmaal wakker ben. Its a burden.
Wtf doe jij nog wakker dan
Ben je verhuist ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is unfair,. "Ik moet werken" Nouen
Ik heb dat ook een keer gedaan he, was zeer aangenaam!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:45 schreef krioro het volgende:
[..]
arme jij.![]()
msnen met iemand uit canada..
Laat die op jouw tijd gaan msnenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:45 schreef krioro het volgende:
[..]
arme jij.![]()
msnen met iemand uit canada..
WAarom moet je daar voor samen wonen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je verhuist ofzo?
Of woont je vriendje nu bij jou en je zusje/ouders?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gedaan he, was zeer aangenaam!!!
.
Hm, laat maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAarom moet je daar voor samen wonen?
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gedaan he, was zeer aangenaam!!!
.
ik wil er een. maar ik kan zelf geen leuke maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:47 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga mijn avatar weghalen denk ik.
ben nog niet weg hoor!quote:
Ja, jammer dat er geen één ava op 't internet te vinden isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:51 schreef krioro het volgende:
[..]
ik wil er een. maar ik kan zelf geen leuke maken..
[..]
Verhuisd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben dus net verhuist, dat dat even duidelijk is.
Ik dacht datie naast je lag ofzo en dat ie moest werken, en dat jij seks qou, maar hij niet, omdat hij moet werken zometeen, (issie verhuizer?)quote:
ik weet wel een leuke.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jammer dat er geen één ava op 't internet te vinden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |