Zeker ook van iBook's en Ipod'squote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:59 schreef BillGates het volgende:
wil niet veel zeggen, maar ik vind je fonts in FF bij jou echt butt-ugly.. ik hou wel van cleartype/scalable fontjes
Ho ho ho ho, Ik heb altijd zonder problemen met MSDos en Windows 3.x gewerkt hoor..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Microsoft maakt sinds 1981 slechte software. Het blijft me verbazen dat er nog steeds mensen zijn die daar achter komen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:50 schreef Bart_NL het volgende:
[..]
Ho ho ho ho, Ik heb altijd zonder problemen met MSDos en Windows 3.x gewerkt hoor..
iddquote:
klaag er dan eens over, ik vind het best netjes werken namelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:25 schreef Bart_NL het volgende:
Je kunt veel over IE7 klagen, maar waar de TS over klaagt slaat echt werkelijk alles!
Laat me raden? een Linux fan? gokje hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Microsoft maakt sinds 1981 slechte software. Het blijft me verbazen dat er nog steeds mensen zijn die daar achter komen
Ga je kernel recompilen nerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef RemcoDelft het volgende:
In dit geval terecht. Waar halen die gore @%#^& klotskoppen bij Microsoft het lef vandaan om zomaar ongevraagd tegen een system-wide preference in te gaan, en lekker hun eigen ding door te drukken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:25 schreef Bart_NL het volgende:
Je kunt veel over IE7 klagen, maar waar de TS over klaagt slaat echt werkelijk alles!
http://tweakers.net/nieuw(...)t-met-gewenning.htmlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:48 schreef bierbart het volgende:
[..]
Laat me raden? een Linux fan? gokje hoor
optie staat standaard zelfs af bij first time setup van IE7.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:54 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
In dit geval terecht. Waar halen die gore @%#^& klotskoppen bij Microsoft het lef vandaan om zomaar ongevraagd tegen een system-wide preference in te gaan, en lekker hun eigen ding door te drukken?
Don't get me wrong, ik vind ClearType geweldig. Op een TFT. Maar niet op een CRT. En toch vind MS het dan nodig om zomaar cleartype aan te zetten?! Eikels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |