Super....wat Jaap betreftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Kan iemand kort vertellen hoe de Jenssen uitzending is geweest?
LOL... Ik schat echt serieus Amanda in op een IQ van 70. Lieke op een IQ van 120.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt dat Lieke geen IQ heeft. Natasia vindt het het IQ van een visstick.
True trash.
geen echt schokkende dingen dus..?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia werd behoorlijk afgemaakt door Jensen vanwege het verlaten van de kinderen.
Jaap speelde een beetje met Palma, maar was verder niet enorm sterk.
Gelukkig weten Amanda en Natasia niet eens waar IQ voor staatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt dat Lieke geen IQ heeft. Natasia vindt het het IQ van een visstick.
True trash.
Mja. Lieke misschien tien puntjes minder, maar wel zo ongeveer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik schat echt serieus Amanda in op een IQ van 70. Lieke op een IQ van 120.
Ik denk dat Natasia en Amanda samen niet boven het IQ van Lieke uit kunnen stijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik schat echt serieus Amanda in op een IQ van 70. Lieke op een IQ van 120.
Ik vond Jaap vrij zwak. Hij was ook een paar keer behoorlijk stil na wat opmerkingen van Natasia. In de eerste uitzending was hij veel sterker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |