quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian houdt het nieuws gewoon goed bij, en wat in de UK wet wordt... kan in NL ook zo wet worden
Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar
Roflol! Eerst ff de mobiele eenheid inschakelen: SMS ja schat, ik wil!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian houdt het nieuws gewoon goed bij, en wat in de UK wet wordt... kan in NL ook zo wet worden
Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar
Ik kwam toevallig net door iets anders op de FP terecht... en dan lees ik gelijk ff de heleboelquote:
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:26 schreef Kaleddis het volgende:
Dennis heeft geloof ik wat moeite om zich voor de camera om te kleden...
Eerder uit het uitgaansleven, denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden ze elkaar van de sportschool kennen ? Vind Dennis er wel zo'n typje voor.
Ik heb begrepen dat Dennis een goede vriend is van een ex van Lieke, maar ik heb ze er niet over horen praten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden ze elkaar van de sportschool kennen ? Vind Dennis er wel zo'n typje voor.
Ik denk LIeke en Amanda... en da's ook de reden waarom het pokeren niet mocht doorgaan...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:29 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat Dennis Lieke meeneemt naar rotterdam.
Maui he, de natuâh!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:31 schreef akveor het volgende:
Het wachten is op het gekreun, gesteun en sop geluiden van Huub en Lieke zodat Dennis wel even weet wie er het mannetje is...
volgens mij is hij weer een beetje nuchter geworden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:34 schreef BarryK het volgende:
Dennis heeft echt zichzelf een houding aangemeten, hij praat nu heel anders dan de gehele avond hiervoor. Volgens de bewoners houd je dat nooit vol, dus ik ben benieuwd!
Hmmm ja, normaal gesproken staan die voetballers dagelijks met zijn 11-en tegelijk poedelnaakt te douchen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:34 schreef akveor het volgende:
Die gast is nog preutser dan Nena... Een sporter die zich niet durft uit te kleden.... beetje vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |