Het is fucking gewoon een obsessie. Ik vind het bijna te erg om naar te luisteren. En blijf me erover verbazen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:10 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Huub weet dondersgoed dat Lieke niemand anders heeft dan Huub om haar in de Kooi te houden. Ze kijkt zo erg naar hem op, ze bewondert hem gewoon![]()
Beetje te diep in het glaasje gekeken, Dennis boy haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:12 schreef BarryK het volgende:
Hij herhaalt nogal vaak "ik heb vliegles gehad van dat beest" "zo sterk he zo'n beest"
Volgens mij (ik kan me vergissen), weet Huub niets van het pact dat Jaap en Lieke hebben gesloten. Lieke heeft dat voorstel toen gedaan aan Jaap, juist omdat ze niet zeker is van de back-up van Huub (aangezien hij haar zo voor de eindwinst eruit zou stemmen, zoals hij haar eerlijk heeft gezegd).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
Het is fucking gewoon een obsessie. Ik vind het bijna te erg om naar te luisteren. En blijf me erover verbazen.
dat is huub mooi... fucking hellquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:09 schreef BarryK het volgende:
Dennis probeert Jaap te imiteren qua spreekgedrag... heel nep
Ik moet er ook nog aan wennen, die stemmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:15 schreef BarryK het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij ook: en z'n stem klonk ook redelijk hetzelfde, vandaar.
deze opmerking verklaart alleen al je eigen domheidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:10 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Huub weet dondersgoed dat Lieke niemand anders heeft dan Huub om haar in de Kooi te houden. Ze kijkt zo erg naar hem op, ze bewondert hem gewoon![]()
Brian maakt geen misbruik van dronken meisjes... Brian is een heer...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
Is het werkelijk waar dat Rat en Amanda vannacht niet gekonijnd hebben? Nah, kan niet. Mijn stream stond zeker stil.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:16 schreef riri het volgende:
[..]
deze opmerking verklaart alleen al je eigen domheid
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian maakt geen misbruik van dronken meisjes... Brian is een heer...
Maar Brian ziet in hem (in iedere man) een bedreiging tov Amanda, en wil hem dus ook liever kwijt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat hij uiteindelijk niet bij huub terecht komt die 2 ego's zijn te groot dat kan alleen maar clashen.
Jaap vind hem niet intelligent genoeg om hem als volwaardige backup te beschouwen waardoor hij huub laat vallen en er 3-2-2 van maakt.... ik denk dat hij uiteindelijk bij brian terecht komt, meeste raakvlakken mee lijkt mij.
Even de sturing buiten beschouwing gelaten
Brian houdt het nieuws gewoon goed bij, en wat in de UK wet wordt... kan in NL ook zo wet wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian maakt geen misbruik van dronken meisjes... Brian is een heer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |