Jammer dat al die mensen tot nu toe niet alleen afhankelijk zijn van Jaap. Ze hebben allemaal nog een belangrijkere persoon in de villa.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:50 schreef Tissik het volgende:
Jaap heeft alleen maar 1 op 1 pacts. Hij heeft een pact met Brian, een pact met huub, een pact met Lieke en straks ook een pact met Dennis. Jaap dekt zich aan alle kanten in. Er is geen sprake van een 3-2-2 situatie voor Jaap. Voor Jaap zijn het heel veel 1-1 opzetjes.
Huub weet instinctief dat Dennis een bedreiging kan zijn.... hij hanteert alleen de verkeerde tactiekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:50 schreef cobain94 het volgende:
Is huub bang aan het worden?
Jij hebt een wagen met 11 wielen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:51 schreef OudFruit het volgende:
Lieke is echt het 12e wiel aan de wagen, hilarisch
Ik vond je analyse net prachtig! (net zo scherp, maar wel knapper).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub weet instinctief dat Dennis een bedreiging kan zijn.... hij hanteert alleen de verkeerde tactiek
"Keep your friends close, and your enemies even closer" zou nu beter zijn![]()
Nu nog wel. Maar zodra een Natasia, een Amanda en een Lieke gaan afvallen, dan gaan die 1 op 1 pactis van Jaap heel belangrijk voor hem zijn. Want Brian en Huub, zullen nooit een dergelijk pact met elkaar gaan afsluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:51 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jammer dat al die mensen tot nu toe niet alleen afhankelijk zijn van Jaap. Ze hebben allemaal nog een belangrijkere persoon in de villa.
Het feit dat er gereageerd kan worden zou al genoeg moeten zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
[..]
En ik snap niet dat Huub niet door heeft dat het fake is.
Huub kent alle fake logs, en deze is het zelfde in toon, lay out, schrijfwijze en "ontboezeming"
Hij kent nota bene de maker persoonlijk!
het was heel kort.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:53 schreef easysatellite het volgende:
was dat gesprekje net tusse jaap en dennis lang? is t opgenome door iemand? heb t net gemist
En ik heb niet eens streamsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond je analyse net prachtig! (net zo scherp, maar wel knapper).![]()
zenuwen, zeg ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:55 schreef BarryK het volgende:
Hmm ik snap niet echt waarom Huub dit eerlijk verteld, iemand wel?
Intimidatiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zenuwen, zeg ik.
Maar weinigen zijn het met me eens geloof ik.
Dennis wil volgens mij gewoon gaan slapen
dat ook ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat er gereageerd kan worden zou al genoeg moeten zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |