Dat heeft hij altijd al gezegd. Hij is in DGK gekomen om de villa te winnen, niet om een relatie te beginnen. En Lieke, is daar evengoed in meegegaan (liefde maakt blind).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef BarryK het volgende:
Huub zegt dat hij Lieke direct opzij zou zetten voor de eindwinst, DUH....
Ik denk dat Jaap en Amanda wel zijn "groepje" worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat het gezien de wrijving tussen Huub en Dennis, BAN gaat worden. Maar bij BAN blijft hij toch een outsider, en heel snel weer thuis.
Jaap, heeft ook Lieke en Huub nodig in deze fase om in het spel te blijven. Daar is het de tijd niet voor voor Jaap, om zich nu al af te zonderen.quote:
Jaap is intelligent genoeg om Huub ervan te overtuigen dat het goed is voor JLH, totdat dat niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jaap, heeft ook Lieke en Huub nodig in deze fase om in het spel te blijven. Daar is het de tijd niet voor voor Jaap, om zich nu al af te zonderen.
Daar gaat Brian wel zijn stokje voor (in) steken. Net zo goed als dat Amanda niet in de buurt van Huub mag komen van Brian, gaat ze dat verbod ook krijgen wat betreft Dennis (en drankjes, en Mitch, enz).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap en Amanda wel zijn "groepje" worden.
Jaap en Amanda bijten mekaar ook niet.
Ik vond Natasia trouwens ook niet zo negatief als ze altijd bij nieuwkomers is.
echt n dom wijf man, echt een hangijzer, loopt steeds achter huub aanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:05 schreef Day het volgende:
Oh Lieke gaat ook even dreigen. En gebruikt daarbij de exacte woorden van Huub.
niemand dommer dan amanda...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:06 schreef easysatellite het volgende:
[..]
echt n dom wijf man, echt een hangijzer, loopt steeds achter huub aan
Ja psies.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:04 schreef BarryK het volgende:
Of optie 4: Jaap en Dennis
absoluut niet dom....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:06 schreef easysatellite het volgende:
[..]
echt n dom wijf man, echt een hangijzer, loopt steeds achter huub aan
Ik ga ook es gewoon kletsen zonder foto's te plaatsen denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:05 schreef Day het volgende:
Oh Lieke gaat ook even dreigen. En gebruikt daarbij de exacte woorden van Huub.
Wat een onzin. Huub weet dondersgoed dat Lieke niemand anders heeft dan Huub om haar in de Kooi te houden. Ze kijkt zo erg naar hem op, ze bewondert hem gewoonquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:08 schreef riri het volgende:
[..]
absoluut niet dom....
huub heeft haar niet voor niets gekozen om tot het laatst mee door te gaan...en terecht
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:09 schreef BarryK het volgende:
Dennis probeert Jaap te imiteren qua spreekgedrag... heel nep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |