Waar heb je al die dvd's gekocht? ik wil ze namelijk ook kopen.quote:
Er zit een grote Free Record Shop in de Kalverstraat in Amsterdam; die heeft ze allemaal voorradigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar heb je al die dvd's gekocht? ik wil ze namelijk ook kopen.
MWC =![]()
Ja eigenlijk vind ik Al en Jefferson leuker samen, want Jefferson gaat in de laatste paar seizoenen ook echt mee met Al tot ergenis van Marcy hehe. Zeker ook met de hele No Ma'am groep en Al's collega Griff uit de schoenenwinkelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Madine het volgende:
Geweldige show![]()
Vond vooral de interactie tussen Al en Steve altijd geweldig. Had hij wat meer een haat-liefdeverhouding mee dan met Jefferson, die eigenlijk altijd wel met hem meeging.
In het begin is het inderdaad nog een soort van 'normaal' gezin. alsof ze het toen, als het er op aan komt, eigenlijk nog het beste met elkaar voor hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:12 schreef Spacehamster het volgende:
Mijn vriend draagt met trots zn Polk High 33 shirt. Maar het duurt nog wel wat wasbeurten voor dat shirt er net zo uit ziet als die van Al.
Hartstikke te gek die aflevering van afgelopen woensdag. Ik had nog nooit de eerste aflevering gezien!
Peggy heeft het nog over boodschappen doen, Kelly zegt niets superdoms, Bud is nog niet in vrouwen geinteresseert en Al gebruikte een.......gasp....kooswoordje voor Peggy!!!
Echt funny om te zien waar de serie mee begon.
Wat gebeurt er op die cover rechtsonder? Oorlog op de achtergrond?quote:
Ze zijn altijd zo geweest dat als puntje bij paaltje kwam ze een hele echte liefhebbende familie zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:31 schreef Iago het volgende:
In het begin is het inderdaad nog een soort van 'normaal' gezin. alsof ze het toen, als het er op aan komt, eigenlijk nog het beste met elkaar voor hebben.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef Erick1985 het volgende:
De dvd-collectie:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |