Weltrusten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slapen [afbeelding]
Tot morgen
Mwah, nu gaat het aardig, graftdag gehad!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef Sander170 het volgende:
Heey collegaja alles gaat lekker.
Met jou ook?
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Wat is er allemaal mis gegaan volgens jou?
Als ik tijd heb kijk ik wel even.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!
Ik duik de mand in!
Truste Tim Fritsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!
Ik duik de mand in!
Truste lieviequote:
Trusten vriend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
Overigens ga ik denk ik maar eens M-M achterna![]()
Ook voor mij is het bedtijd
Welterusten en tot morgen [afbeelding] [afbeelding]![]()
IK heb zelf brood gebakken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Koffie is hier ook present! Net ff een broodje net gesnacked!
Dat is nooit vervelend! Lekker wakker worden ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:42 schreef OA het volgende:
[..]
IK heb zelf brood gebakken!![]()
Dus toen ik uit bed kwam, had het hele huis zich gevuld met de lucht van gebakken brood!! [afbeelding]
Frits, wat wordt het vandaag?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is nooit vervelend! Lekker wakker worden ook!![]()
Jij ook knul.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet de wagen alweer in!
Werkse OA!
Buma Stemra vandaag vriend!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:47 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, wat wordt het vandaag?
BS, Schiphol, .... ??![]()
Haiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:39 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen, ben futloos en moet veel doen vandaag.
En heb totaal geen zin.![]()
Sorry!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |