Werkgevers mogen rustig meer betalen. Die 19ct is de bovengrens om belastingvrij te vergoeden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:57 schreef DABAMaster het volgende:
TS: wettelijk (zakelijk) gezien kost een auto max. 19 cent per kilometer. Een werkgever kan dat vergoeden (maximaal) aan de werknemer. Dus kan jij gaan onderhandelen naar 19 cent toe
Idd... een auto kost absoluut meer per km.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Werkgevers mogen rustig meer betalen. Die 19ct is de bovengrens om belastingvrij te vergoeden.
wtfquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef beerten het volgende:
TS: het is een schrale troost, maar prijs je gelukkig dat je ouders je leren met geld om te gaan.
Hmmmmm, mijn gelijk.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
wtfwil jij eens snel oprotten
TS: Ze willen je gewoon naaien.. meebetalen aan de verzekering is onzin. Je zou alleen de benzine moeten betalen en de schade die je mogelijk maakt. 30 cent per km
160 cent per liter, dus iets van 1 op 5?
Auto's kunnen dus echt geen 1 op 5 rijden, mits 10 liter inhoud ofzo ( ik zeg maar wat)
Je ouders naaien jewat een paupers
![]()
Alleen benzine betalen of niks.
Ik betaal ook zelf mn benzine, geen problemen, maar dat was de voorwaarde omdat ik em ook kreeg he![]()
![]()
Moeten betalen? Wie is ook alweer de eigenaar van de auto?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:09 schreef Sjibble het volgende:
TS: Ze willen je gewoon naaien.. meebetalen aan de verzekering is onzin. Je zou alleen de benzine moeten betalen en de schade die je mogelijk maakt. 30 cent per km
160 cent per liter, dus iets van 1 op 5?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |