jij hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef gateh het volgende:
mensen met een ipod
neem een creative zen!
n00b![]()
Heb je het ook lang geprobeerd ? (10 sec.)quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef jors het volgende:
no response
Mensen die niet iPod kunnen schrijven,quote:
Je kan hem ook gewoon meteen resetten hoor, hoef je echt niet eerst al je muziek voor af te halen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat heb ik ook soms.
Ben ermee naar de Apple-store (of hoe heet dat ding) geweest en daar zeiden ze dat ik alles eraf moest gooien (500 liedjes!) en dan terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Ff kijken of dat werkt.
Niet uitgeprobeerd en iPod doet het nu als een zonnetje.![]()
Ja, daarom deed ik het ook niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon meteen resetten hoor, hoef je echt niet eerst al je muziek voor af te halen.![]()
Hoe dan? Het is niet alsof er een volledig besturingssysteem op je iPod staat met volledige scripting-enviroments?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom deed ik het ook niet...
Stomme muts @ apple store
Kan dat iPod geval trouwens een virus krijgen van mp3's of zeg ik nu iets heel stoms...?
Oke, ik zei dus iets heel stomsquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is niet alsof er een volledig besturingssysteem op je iPod staat met volledige scripting-enviroments?.
Buffer overflow jeweetsquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is niet alsof er een volledig besturingssysteem op je iPod staat met volledige scripting-enviroments?.
ja dat vind ik teveel werk (1250 nummers en 70 video's)quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat heb ik ook soms.
Ben ermee naar de Apple-store (of hoe heet dat ding) geweest en daar zeiden ze dat ik alles eraf moest gooien (500 liedjes!) en dan terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Ff kijken of dat werkt.
Niet uitgeprobeerd en iPod doet het nu als een zonnetje.![]()
dit heb ik ook meeeesterlijk vaak echt irritantquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:42 schreef jors het volgende:
weer zon topick
maar moet ff
is nu al de derde fokin keer dat me ipod (video 30gb) vastloopt
reageert op niks
dus kan ik nu wachten tot de accu op is terwijl ik hem net heb opgeladen fijn!
apple![]()
![]()
sowieso schrijf je zo. En waarom zijn iPod kut? En een mp3 speler van 50¤ niet? Koop je er toch degelijke oordopjes bij, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ipods zijn kut ... je kan beter een normale mp3 speler kopen en zo ie zo zijn de oordopjes die je erbij krijgt al helemaal kut.. ik heb de mijne aan mn zusje gegeven
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
zo ie zo
uit het raam gooienquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:42 schreef jors het volgende:
weer zon topick
maar moet ff
is nu al de derde fokin keer dat me ipod (video 30gb) vastloopt
reageert op niks
dus kan ik nu wachten tot de accu op is terwijl ik hem net heb opgeladen fijn!
apple![]()
![]()
Ik heb nog niet eens de helft betaald voor meer mb's. En mijn Philips ding werkt primaquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef ChRoNiC het volgende:
Mensen die anti-iPod zijn![]()
![]()
omdat dat zogenaamd stoer is (nep alto achtig gedrag dus).
Meestal zijn dat studenten die geen geld hebben voor een ipod, hey maar het is toch fijn om al die jaloerze sukkels te horen jankenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef ChRoNiC het volgende:
![]()
Of emo's die zich willen onderscheiden met een Creative. Want ze willen niet bij de massa horen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Meestal zijn dat studenten die geen geld hebben voor een ipod, hey maar het is toch fijn om al die jaloerze sukkels te horen janken
Ik ben student, heb een iPod en heb een hekel aan mensen die populaire dingen haten omdat ze populair zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Meestal zijn dat studenten die geen geld hebben voor een ipod, hey maar het is toch fijn om al die jaloerze sukkels te horen janken
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Of emo's die zich willen onderscheiden met een Creative. Want ze willen niet bij de massa horen.![]()
mensen die ipods hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef ChRoNiC het volgende:
![]()
Mompelt iets over [insert willekeurige japanse kutbak] en Audi A3/BMW 1-serie, ongeveer net zo duur maar maakt toch verschil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
mensen die ipods hebben![]()
![]()
omdat ze zielige-kijk-mij-ook-een-Ipod-hebben-dus-ben-ik-stoer-en-hoor-ik-er-ook-bij personen zijn
en voor het geld dat je voor een Ipod betaald heb je een andere MP3-speler met een veel beter geluidskwaliteit en waarschijnlijk met nog meer features![]()
Mp3 speler en geluidskwaliteit in één zinquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
mensen die ipods hebben![]()
![]()
omdat ze zielige-kijk-mij-ook-een-Ipod-hebben-dus-ben-ik-stoer-en-hoor-ik-er-ook-bij personen zijn
en voor het geld dat je voor een Ipod betaald heb je een andere MP3-speler met een veel beter geluidskwaliteit en waarschijnlijk met nog meer features![]()
Inderdaad ronduit storend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Altijd dat stupide gejank.
Probleem met Windows: NEEM UN EPPEL! OF LIJNNUKS!!!
Probleem met IE: NEEM FIJJURFOKS!!!!
Probleem met iPod: MIJN KRIE_EET_IF IS BETUR!!!!!
Probleem met BMW: NEEM UN MERSEDUS!!!!
Flikker op met je "mijnuh is betur, hat juh maar betur moeten oplettuh!" posts altijd...
Weer zoeenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:01 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mp3 speler en geluidskwaliteit in één zin![]()
ik heb een Creative Zen die een signal-noise-ratio van 98dba heeft, kan ik van de Ipod niet zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:56 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Mompelt iets over [insert willekeurige japanse kutbak] en Audi A3/BMW 1-serie, ongeveer net zo duur maar maakt toch verschil.
Het is gewoon een premium product, als jij met je hardplastic MP3 speler van de Blokker genoeg hebt betekent dat niet dat anderen daar ook genoegen mee nemen.
mompelt ook nog iets over maaiveld en dergelijke.
nee ze verdwijnen niet na het resetten maar hij blijft wel de melding geven dat de directory is beschadigd en dat ik er dus niks meer af kan halen of op zetten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef Rnej het volgende:
gewoon resetten, knurft.... hold knop 2x aan en uit doen en dan menu en middelste knop ingedrukt houden tot je een appeltje in je scherm ziet....
en als al je bestanden verdwijnen na een reset heb je gewoon een kapotte iPod
dat heb ik in mn woonkamerquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer zoeen.
Ja, een MP3 speler heeft een bepaalde geluidskwaliteit ja, en de ene is beter dan de andere. Dat het nou geen SuperAudioCD is op QUAD versterkers met KEF speakers doet daar NIETS aan af!
Mijn posts was beterquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Flikker op met je "mijnuh is betur, hat juh maar betur moeten oplettuh!" posts altijd...
idd, iRiver is ook best primaquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:09 schreef Andyy het volgende:
ik had ooit is bij een Iriver Sennheiser dopjes gekregen en die waren wel een stuk beter dan wat je nu meestal krijgt
maar dopjes die je krijgt zijn meestal bagger ja
Meh, ik heb wel geld voor een iPod (sterker nog: heb er één met 40 GB voor 300 euro nog wat), maar ik vind ze gewoon te duur. Ik bedoel: ik heb nu een Creative Zen Touch 20 GB voor 190 euro en voor datzelfde geld heb ik een iPod van 4 GB. Ja dan is de keus snel gemaakt en boeit design me weinig meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Beste post in dit topic tot nu toequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef gateh het volgende:
mensen met een ipod
neem een creative zen!
n00b![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |