jij hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef gateh het volgende:
mensen met een ipod
neem een creative zen!
n00b![]()
Heb je het ook lang geprobeerd ? (10 sec.)quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef jors het volgende:
no response
Mensen die niet iPod kunnen schrijven,quote:
Je kan hem ook gewoon meteen resetten hoor, hoef je echt niet eerst al je muziek voor af te halen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat heb ik ook soms.
Ben ermee naar de Apple-store (of hoe heet dat ding) geweest en daar zeiden ze dat ik alles eraf moest gooien (500 liedjes!) en dan terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Ff kijken of dat werkt.
Niet uitgeprobeerd en iPod doet het nu als een zonnetje.![]()
Ja, daarom deed ik het ook niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon meteen resetten hoor, hoef je echt niet eerst al je muziek voor af te halen.![]()
Hoe dan? Het is niet alsof er een volledig besturingssysteem op je iPod staat met volledige scripting-enviroments?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom deed ik het ook niet...
Stomme muts @ apple store
Kan dat iPod geval trouwens een virus krijgen van mp3's of zeg ik nu iets heel stoms...?
Oke, ik zei dus iets heel stomsquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is niet alsof er een volledig besturingssysteem op je iPod staat met volledige scripting-enviroments?.
Buffer overflow jeweetsquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is niet alsof er een volledig besturingssysteem op je iPod staat met volledige scripting-enviroments?.
ja dat vind ik teveel werk (1250 nummers en 70 video's)quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat heb ik ook soms.
Ben ermee naar de Apple-store (of hoe heet dat ding) geweest en daar zeiden ze dat ik alles eraf moest gooien (500 liedjes!) en dan terug naar fabrieksinstellingen zetten.
Ff kijken of dat werkt.
Niet uitgeprobeerd en iPod doet het nu als een zonnetje.![]()
dit heb ik ook meeeesterlijk vaak echt irritantquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:42 schreef jors het volgende:
weer zon topick
maar moet ff
is nu al de derde fokin keer dat me ipod (video 30gb) vastloopt
reageert op niks
dus kan ik nu wachten tot de accu op is terwijl ik hem net heb opgeladen fijn!
apple![]()
![]()
sowieso schrijf je zo. En waarom zijn iPod kut? En een mp3 speler van 50¤ niet? Koop je er toch degelijke oordopjes bij, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ipods zijn kut ... je kan beter een normale mp3 speler kopen en zo ie zo zijn de oordopjes die je erbij krijgt al helemaal kut.. ik heb de mijne aan mn zusje gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |