quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sint heeft heel lang moeten denken
wat hij emel dit jaar zou moeten schenken
![]()
wat dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Piet heeft er lang over nagedacht
en uiteindelijk toch iets voor haar meegebracht
![]()
quote:
daar twijfel ik niet aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Ik zou dat werk ook prima kunnen doen denk ik![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:12 schreef -scorpione- het volgende:
Nieuwe IQ test voor allochtonen:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef -scorpione- het volgende:
Zin in een potje boter kaas en eieren, Emel? Jij bent kruisje en je bent aan zet![]()
[afbeelding]
ook zondequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik had mappel vol van dit spul, maar heb ze gedelete van mijn comp.![]()
prison breakquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:19 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ken ik niet, wie is die oelewapper?![]()
quote:
Oh, volgens mij heeft een collega van mij het daar ook wel eens over.quote:
boeit je veel merk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heeft een collega van mij het daar ook wel eens over.Laat maar lullen denk ik dan
![]()
Ik zie dat nooit en welke kerels er in spelen boeit me idd al helemaal niet.quote:
u gaat weg?quote:
Nee, fout.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef dvdfreak het volgende:
nou
wat de Grieken doen? baklava is van onsquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Raadsel:
Hoe noem je datgene wat van ons is, maar dat anderen gebruiken?
- Baklavaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
wat de Grieken doen? baklava is van ons![]()
alleen dansen zij anders..de rest is gejat van de Turkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
- Baklava
- Beyaz peynir (''Feta'')
- Baglama/Saz (''Bouzouki'')
- Dolma (''Dolmas'')
- Hacivat ve Karagöz (''Hacivatis ve Karagosis'')
- etc.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Mail Yanlış Yere Giderse...
California'da yaşanmış ve kayıtlara geçmiş bir olay dosyası: Adamın biri yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır. Odasına girdiğinde masada bir bilgisayar görür ve karısına e-mail atmaya karar verir. Fakat yazdığı mesajı farkında olmadan yanlış bir adrese gönderir... Tam bu sırada farklı bir yerde kadın, kocasının cenaze töreninden evine yeni dönmüştür ve bilgisayarındaki maili görür, arkadaşlarından geldiğini düşündüğü maili okuyunca olduğu yere yığılıp kalır. Odaya giren annesi yerde yatan kızını ve ekrandaki mesajı görür. Kime: Sevgili karıma Konu: Yeni ulaştım Tarih: 16 Mayıs 2004...
Benden haber aldığına şaşıracağından eminim. Burada bilgisayar var ve sevdiklerimize e-mail gönderebiliyoruz. Buraya yeni ulaştım ve kaydımı yaptırdım. Herşey yarın senin buraya geleceğini düşünülerek hazırlanmış. Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum. Umarım benim gibi sorunsuz bir yolculuk geçirirsin. Not: Burası çok sıcak.![]()
![]()
moet wel een echte zijn niet die van liptonquote:
aangezien er een markt voor isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:38 schreef Burakius het volgende:
Is dat lekker? zoet bitter?
tis van Liptonquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet wel een echte zijn niet die van lipton![]()
ik heb surme helva ontdektquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:43 schreef Slayage het volgende:
heb net effe een kagit helva naar binnen gepeuzeld![]()
die is wel lekker heb ik ook hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef Emel het volgende:
[..]
tis van Lipton![]()
een collega: "Emel, zal ik voor jou eens lekkere Marokkaanse thee maken?"
ik: dat is aardig van je![]()
Hij: alleen voor jou he
Ik: ik word blij van jou![]()
hoezo flirten op werkvloer![]()
ja die heb ik ook hier, choco en naturel, we worden dan ook doodgegooid door die reclame van sebahat surme helva kon het niet weerstaanquote:
Thanksquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Burakius het volgende:
GEFELICITEERD! VOOR TATARISTAN AKHI!
Noem je dat al flirten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef Emel het volgende:
[..]
tis van Lipton![]()
een collega: "Emel, zal ik voor jou eens lekkere Marokkaanse thee maken?"
ik: dat is aardig van je![]()
Hij: alleen voor jou he
Ik: ik word blij van jou![]()
hoezo flirten op werkvloer![]()
jij bent dus meer van de lubbers benaderingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Noem je dat al flirten?Wat gaat het er dan netjes aan toe bij jullie op de werkvloer
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij bent dus meer van de lubbers benadering![]()
wij gaan buiten de deur verder natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Noem je dat al flirten?Wat gaat het er dan netjes aan toe bij jullie op de werkvloer
![]()
Als je aangenomen word, krijg ik een bloemetje hequote:
sommige mocro's moeten niet zo leuk zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is wel lekker heb ik ook hier
mocro's moeten bij hun eigen soort blijven![]()
ik kon het ook niet snel vinden..stond het naast de chocopastaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja die heb ik ook hier, choco en naturel, we worden dan ook doodgegooid door die reclame van sebahat surme helva kon het niet weerstaan![]()
ik laatst naar de turkse super:
"hey hebben jullie surme helva die ene van de reclame, sebahat of nebahat wat was et?"
stond het gewoon naast de pindakaas, duh![]()
Emotie, vrouws man gaat naar Iraq als chauffeur, wordt als verrader gezien door de Iraakse strijders, onthoofd, vrouw gelooft niet meer in Allah, verwerpt haar geloof en wordt Christen. Laylat Qadr ( Kadir gecesi) blijft ze maar Shahada en adhaan in haar dromen zien, na 4 jaar niet meer naar de moskee geweest te zijn, gaat ze naar de moskee, vertelt haar verhaal aan de Imam en komt weer tot geloof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Emel het volgende:
waarom huilen ze?
vorm van therapiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Emel het volgende:
waarom huilen ze?
hmm..mooi verhaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emotie, vrouws man gaat naar Iraq als chauffeur, wordt als verrader gezien door de Iraakse strijders, onthoofd, vrouw gelooft niet meer in Allah, verwerpt haar geloof en wordt Christen. Laylat Qadr ( Kadir gecesi) blijft ze maar Shahada en adhaan in haar dromen zien, na 4 jaar niet meer naar de moskee geweest te zijn, gaat ze naar de moskee, vertelt haar verhaal aan de Imam en komt weer tot geloof.
( zo heb ik het gehoord )
Korantekst kun je ook zien als "therapie"quote:
absoluut...bijzonder hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vond het echt tof, divine intervention
Natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Als je aangenomen word, krijg ik een bloemetje he![]()
verdiep in de organisatie en verkoop jezelfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef saban het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Moet me nog wel voorbereiden op het gesprek, geen flauw idee hoe
Organisatie ken ik wel, denk ik. Wat valt er eigelijk over te kennen? Waar moet ik op letten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef Emel het volgende:
[..]
verdiep in de organisatie en verkoop jezelf
mag dit ander keer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:24 schreef saban het volgende:
[..]
Organisatie ken ik wel, denk ik. Wat valt er eigelijk over te kennen? Waar moet ik op letten?
yep, dat ontken ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk, zoals alles dat ik plaats.
Tuurlijk =)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:25 schreef Emel het volgende:
[..]
mag dit ander keer?ben best moe namelijk...ik help je nog graag hoor
![]()
uiteraardquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Korantekst kun je ook zien als "therapie"
nog genoeg tijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef saban het volgende:
[..]
Tuurlijk =)
Tijd tot 2 juli
Waarom moe, naptin
quote:
ik word er zelf rustig van..quote:
Koranquote:
wat is het verschil?quote:
zou je willen uitleggen?quote:
dat is duidelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eentje verklaarde zichzelf god, andere is antichrist
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Therapie zeiden jullie?
http://www.youtube.com/watch?v=SexzvhbA6JU
Bestsellerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef Emel het volgende:
ik durf geen muziek meer te luisteren, nu jullie dit allemaal posten![]()
Orgineel clipquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bestseller
http://youtube.com/watch?v=oyRjYkGizvA
daar ben ik dus nou erg gevoelig voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bestseller
http://youtube.com/watch?v=oyRjYkGizvA
ik zat lekker te genieten joh..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef cikolata het volgende:
Namaz Vakti Bilgisayarin Karsisindan Kalkamayanlar Icin![]()
alsof je dat niet wistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu weet ik dus hoe jij te versieren bent.![]()
Oud, maar effectiefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef cikolata het volgende:
Namaz Vakti Bilgisayarin Karsisindan Kalkamayanlar Icin![]()
quote:
jaquote:
Nou, dat is beter denk ik. Dat strenge gedoe schrikt de kinderen af en dan willen ze niet meer naar de hoca.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:06 schreef Emel het volgende:
zijn ze nu een beetje mild op de Koranscholen?
ik had hele strenge hoca's toen![]()
snap niet waarom ze toen zo streng waren..je kreeg meteen een klap op je handen..en niet een beetjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, dat is beter denk ik. Dat strenge gedoe schrikt de kinderen af en dan willen ze niet meer naar de hoca.
Was je niet per ongeluk in een klooster beland?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef Emel het volgende:
je werd afgekraakt, vernederd...phew...gelukkig geen trauma's aan overgehouden![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was je niet per ongeluk in een klooster beland?
vaak genoeg..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel eens Jehova's aan de deur gehad?![]()
Nix mis mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel eens Jehova's aan de deur gehad?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
ik begon de Koran met tecvid te lezen...alleen weet ik nu niet meer wat tecvid is
lach je me nu uit?quote:
Groot verschil tussen Arabisch lezen en Tadjwied leren, Tadjwied vergeet je niet want het zijn instructies.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef Emel het volgende:
of zeg ik het verkeerd, trigger: als je gevorderd ben met het goed lezen van de Koran, ga je leren om op hoger niveau te lezen..nog moeilijker
ik zeg met oprecht, als ik zeg dat ik gestart was met tecwid.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Groot verschil tussen Arabisch lezen en Tadjwied leren, Tadjwied vergeet je niet want het zijn instructies.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:33 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zeg met oprecht, als ik zeg dat ik gestart was met tecwid.
nadat ik heel goed de Koran kon lezen, werd me geadviseerd om tecvid te leren.quote:
Tecvid is iets wat je je aanleert, niet moet stampen, of ben je ook vergeten te bidden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef Emel het volgende:
[..]
nadat ik heel goed de Koran kon lezen, werd me geadviseerd om tecvid te leren.
wie zegt dat ik moest stampen..ik kreeg instructiesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tecvid is iets wat je je aanleert, niet moet stampen, of ben je ook vergeten te bidden?
Daarom zeg ik ook dat het onwaarschijnlijk is dat je tecvid bent vergeten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef Emel het volgende:
[..]
wie zegt dat ik moest stampen..ik kreeg instructies
ik was net mee gestart....ik was niet meer naar de Koranschool gegaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het onwaarschijnlijk is dat je tecvid bent vergeten.
Dan geen gevalletje van vergeten, maar draad weer oppakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef Emel het volgende:
[..]
ik was net mee gestart....ik was niet meer naar de Koranschool gegaan
zo ver kom ik niet meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan geen gevalletje van vergeten, maar draad weer oppakken
oude niveau haal ik mogelijk niet meer...ik heb vast weer lessen nodigquote:
waarom, wil je Koran lezen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:45 schreef Emel het volgende:
[..]
oude niveau haal ik mogelijk niet meer...ik heb vast weer lessen nodig
waarom ik Koran wil lezen?quote:
mp3 + Koranquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:52 schreef Emel het volgende:
ik heb de lessen nodig om dat niveau weer te halen..ik weet niet of het zonder wel lukt
Ik heb zo'n idee dat hier wel een vrijwilliger rondloopt met wat extra tijd die hij in de lessen kan steken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:52 schreef Emel het volgende:
ik heb de lessen nodig om dat niveau weer te halen..ik weet niet of het zonder wel lukt
Als je niet meer lessen wilt/kunt nemen, heb je tegenwoordig ook Koran-sets op CD en DVD om zelf thuis te leren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:52 schreef Emel het volgende:
Hmmm, lijkt me niet echt een goede manier omdat er niemand is die je kan corrigeren als je het fout doet ook al denk je zelf perfect te lezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je niet meer lessen wilt/kunt nemen, heb je tegenwoordig ook Koran-sets op CD en DVD om zelf thuis te leren.
[afbeelding]
Jup, eerste x verkeerd leren is een blijver.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt me niet echt een goede manier omdat er niemand is die je kan corrigeren als je het fout doet ook al denk je zelf perfect te lezen.
Dan moet je naar de hoca.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt me niet echt een goede manier omdat er niemand is die je kan corrigeren als je het fout doet ook al denk je zelf perfect te lezen.
Het is bijna net als fietsen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:57 schreef Emel het volgende:
maar het zal niet moeilijk zijn toch om weer goed de Koran te lezen? ik heb het ooit heel goed gekund.
klinkt hoopvolquote:
yep, daar gaat het om, willen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je het maar wilt. De rest komt vanzelf...![]()
ik ben te moe om te gaan stappen..sowieso na werk al uiteten geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:01 schreef Da.Rock het volgende:
Maarreuh, it's friday night en we zitten op het forum...
Ik was nu liever ergens anders geweest..
Volgens mij bedoelt hij iets anders (hoop ik)...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:02 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben te moe om te gaan stappen..sowieso na werk al uiteten geweest
Beide bedoel ik..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij iets anders (hoop ik)...![]()
bofkontquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:12 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Op het moment vermaak ik me aardig op msn..
quote:
quote:
quote:
oh canima degesin!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:22 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Nazarin degdi, m'n msn lol is gaan slapen![]()
![]()
ps. Ik ben Turks
Teveel werk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dude, zet die lange links eens in url tags..
nee hoor, Turken zijn lieve mensenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:24 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Nog 136 anderen, ik vermaak me wel ...
JAH Turks, problemen mee?
tembelimquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:26 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Türküm, dogruyum, çaliskanim?
Eensch, hoewel ik ieder persoon individueel beoordeel natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:26 schreef Emel het volgende:
[..]
nee hoor, Turken zijn lieve mensenik zou niet durven
![]()
uiteraard..laten we eerlijk zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Eensch, hoewel ik ieder persoon individueel beoordeel natuurlijk![]()
DIt, dit of dit?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef Emel het volgende:
ik heb zin om te dansen..hele dag al eigenlijk
Een lammetje is niks vergeleken met me... en zelfs dat is een understatement..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:29 schreef Emel het volgende:
[..]
uiteraard..laten we eerlijk zijnmisschien ben jij helemaal niet lief
![]()
eerste lijkt me wel watquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:32 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Een lammetje is niks vergeleken met me... en zelfs dat is een understatement..![]()
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat liefffffffffquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:38 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is schattig, ik ben lief![]()
Nee, nee, nee, nee, nee, nee en nee..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Da.Rock, van waar die Finse vlag? Ben je kwart/half Fins? Woon je in Finland? Ben je in Finland geboren? Vind je Finland een mooi land? Heb je een Finse naam? Ben je fan van Jari Litmanen?
Ow, oké... Ik know what your talking about.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:39 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee en nee..
Het is meer een reactie op geenstijl uitspraken..
Als dat irritant isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:39 schreef Emel het volgende:
[..]
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat liefffffffff![]()
![]()
![]()
jij bent schattig![]()
ik ben irritant![]()
Hoewel Finnen over het algemeen wel cool zijn (zeg maar gerust ijskoud)..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow, oké... Ik know what your talking about.![]()
Turks, Hongaars, Fins, zelfde talenfamilie zo'n beetje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:43 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Hoewel Finnen over het algemeen wel cool zijn (zeg maar gerust ijskoud)..![]()
ik kan heel irritant doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:42 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Als dat irritant is![]()
ps. Ben je nu iedereen aan een stiekeme psychologische test aan het onderwerpen?
japans er ook bij danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turks, Hongaars, Fins, zelfde talenfamilie zo'n beetje.
Ook dat klopt (gedeeltelijk)...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turks, Hongaars, Fins, zelfde talenfamilie zo'n beetje.
kafani yordugun seye bakquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:45 schreef Emel het volgende:
arggggg mijn msn doet weer vaag..mijn PM werkt niet..
frustraties
ik zat in een gesprekquote:
ik nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow, oké... Ik know what your talking about.![]()
doet je mobiel het ook niet meerquote:
Niet waar, je doet je irritanter voor dan je eigenlijk bent.... en dat is mijn analysequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:44 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kan heel irritant doen
ps. mijn geheim![]()
quote:
euhhhhhhhhhhhh hey ik ben de shrink hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Niet waar, je doet je irritanter voor dan je eigenlijk bent.... en dat is mijn analyse![]()
Op geenstijl worden allochtonen stelselmatig op een sarcastische manier als Finnen met petje aangeduid zowel door de "crew" als door de bezoekers..quote:
Op FOK! en Geenstijl heb je sommige zielige mensen die geen Marokkanen durven te zeggen, maar daarvoor in de plaats Finnen zeggen...quote:
Of ben je schattig?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:50 schreef Emel het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhh hey ik ben de shrink he![]()
kloptben eigenlijk heel erg lief
![]()
nerds*quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op FOK! en Geenstijl heb je sommige zielige mensen die geen Marokkanen durven te zeggen, maar daarvoor in de plaats Finnen zeggen...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:54 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je hebt ook een voorliefde voor kikkers niet?:P
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:50 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Op geenstijl worden allochtonen stelselmatig op een sarcastische manier als Finnen met petje aangeduid zowel door de "crew" als door de bezoekers..
spank me baby?quote:
Hay, senin gibi kikker...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:54 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je hebt ook een voorliefde voor kikkers niet?![]()
kikkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
De link dan maar:
http://img360.imageshack.us/img360/6877/cocuk15528eh.jpg
waarom niet..beetje grappenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:57 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Soooo, wist niet dat je into (lichtelijk) kinky style was...![]()
oh...ama ama...ben saka yapmistimquote:
yalanciquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
So man, en ik heb niet eens gedronken..![]()
Now I see.... cute ook..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
De link dan maar:
http://img360.imageshack.us/img360/6877/cocuk15528eh.jpg
nog een kikkerquote:
En mij met de kikker die er niet zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:03 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ikimizden baskasi yok burda, seni kandirmaya calisiyorum herhalde![]()
hani sen tatliydin?????????quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:03 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ikimizden baskasi yok burda, seni kandirmaya calisiyorum herhalde![]()
Ben jij ook een dierenvriend?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:03 schreef Emel het volgende:
sommige houden van katten
anderen van kikkers
ik ben bang voor dierenquote:
lief yani seker/tatli????????quote:
wat een lief kind!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:04 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
moet kopieren plakken in je adresbalk en F5'en..
hahaha tuurlijk jongenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:07 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
tatli is schattig... iyi kalpli is lief![]()
O zaman sana ''cici'' diyelim...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:07 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
tatli is schattig... iyi kalpli is lief![]()
quote:
ne de cici cocukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O zaman sana ''cici'' diyelim...
Da.Rock, çok cici'sin...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |