Wagentje rijdt idd prima, en ik ben een 20-jarige manquote:
Dan lijkt het net alsof ie al verroest isquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wagentje rijdt idd prima, en ik ben een 20-jarige man![]()
Het enige probleem is de kleur. De Ka is oerlelijk in 90 procent van de gevallen alleen vanwege de kleur. Mijn moeder heeft nu een oranje-rood-bruine kleur (Ford noemt het 'tango') en opeens is het een heel leuk autootje om te zien![]()
Nee hoor, hij ziet er nu heel vrolijk en vlot uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof ie al verroest is![]()
vlotte auto'squote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee hoor, hij ziet er nu heel vrolijk en vlot uit![]()
Hiervoor had ze donkerblauw. Dan zijn het echt burgertrutbakken.
Ik weet hoe ze er uitzien en dat bruine maakt deze taartenbolide zomogelijk nóg lelijker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet in Jeruzalem zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wagentje rijdt idd prima, en ik ben een 20-jarige man![]()
Het enige probleem is de kleur. De Ka is oerlelijk in 90 procent van de gevallen alleen vanwege de kleur. Mijn moeder heeft nu een oranje-rood-bruine kleur (Ford noemt het 'tango') en opeens is het een heel leuk autootje om te zien![]()
een ka heeft voorwielaandrijvingquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Met die auto kun je prima U-turns maken omdat hij vrij licht is. Je hebt alleen wel snel de schakkelbak naar de tering als je er teveel mee drift.
Dus jij wilt beweren dat je met een voorwielaandrijving de achterbanden niet aan het driften krijgt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een ka heeft voorwielaandrijving![]()
als je daar mee drift heet het over/onderstuur
nee,je krijgt ze wel aan het glijden,maar dat is geen driftenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat je met een voorwielaandrijving de achterbanden niet aan het driften krijgt?![]()
Ik deel nederig en geheel oprecht jouw mening!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Yankee_One het volgende:
Wat een lelijke speelgoedauto is dat tochFord maakt mooie wagens (Focus
), maar dit vervuilt al 10 jaar de wegen. Bah
Sinds wanneer moeten auto's er 'vrolijk' en 'vlot' uit zien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zei dat hij vlot oogt, hij is niet vlotquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef MASD het volgende:
[..]
vlotte auto'szelfde mensen die een vlot kapsel hebben
Het is meer oranje dan bruinquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik weet hoe ze er uitzien en dat bruine maakt deze taartenbolide zomogelijk nóg lelijker.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet in Jeruzalem zijn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |