kom uit de kast man.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef paradoXical het volgende:
Ik heb een Ka. Mettallic lak, spoilertje achter, mooie velgen. Ziet er erg leuk uit en is een prima auto voor in de stad.
Zeikerd
Precies, relaxt bakkie.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef paradoXical het volgende:
Ik heb een Ka. Mettallic lak, spoilertje achter, mooie velgen. Ziet er erg leuk uit en is een prima auto voor in de stad.
Zeikerd
Mensen die een dergelijk inkoppertje makenquote:
Een roze toevallig?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef LENUS het volgende:
Ik heb een ka gekocht met alle opties!En ja, ik ben een man
![]()
Ja als er een bestuurder in zit met een cupsize, welke cupsize dan ook helpt voor mij ook niet hoor...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef McNasty het volgende:
het blijft een misbaksel, ongeacht de kleur of de cupsize van de bestuurder
Ja die streetka is helemaal mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef Nuna het volgende:
Ford Ka en dan vooral de StreetKa
[afbeelding]
Mannen in een Ka voelen zich al genoeg man en hebben daar geen dikke BMW voor nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef amigone het volgende:
Tis idd wel een echte vrouwenauto
Mannen in een Ka![]()
Een man hoeft niet per se in een BMW te rijden, er zijjn ook leuke kleine auto's voor mannen, maar de Ka vind ik gewoon echt iets voor vrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:03 schreef LENUS het volgende:
[..]
Mannen in een Ka voelen zich al genoeg man en hebben daar geen dikke BMW voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |