Rob uit
Alkmaar - zuid
Sabine en Ruud zijn in ieder geval GEEN acteurs. Ik weet ook wat ze wel zijn!
quote:
op 10-13-1999 om 02:37 AM schreef Abrahummie het volgende:
Ten eerste vind ik dat WILLEM moet blijven waar ie zit!!
)
En wat vind je dan Ten tweede ??
Maar, ik zeg maar:
Het wordt er niet minder interessant door of Willem of Mona of Sabien nu weggaan of blijven. Tenzij ze daadwerkelijk een script hebben voor de acties die gepland staan, is er geen enkele reden om nu juist die persoon eruit te willen voor V.
Heeft iemand een idee?
Toch vind ik dat we V. moeten ontmaskeren,
zulke hoge kijkcijfers, alleen gebaseerd op de gedachte dat niets vaststaat en ook V. niet weet wat er gaat gebeuren.
Daarom roep ik de V. medewerkers op om met harde bewijzen te komen.
Voorspel wie er tweede zal worden,
of wie er gaat winnen op 31 dec.!
Dat zou toch door de kijkers bepaald worden?
Aangenomen dat die er zijn op oudjaarsdag.
Vraagje:
Kun je in Frankrijk ook Veronica ontvangen?
quote:
op 10-14-1999 om 01:52 PM schreef Snof het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp is waarom V. nu zonodig wil controleren wie er wanneer uitgaat.Het wordt er niet minder interessant door of Willem of Mona of Sabien nu weggaan of blijven. Tenzij ze daadwerkelijk een script hebben voor de acties die gepland staan, is er geen enkele reden om nu juist die persoon eruit te willen voor V.
Heeft iemand een idee?
Iedere bewoner heeft toch een psychologische test gehad. Waarschijnlijk zijn aan de hand hiervan de persoonlijkheden sterk boven water gekomen. Aan de hand van deze persoonlijkheden,ook nog sterk verschillend van elkaar, zoals vader/moeder figuur, bezorgdheid, opbouwend veranderlijk etc, zijn deze personen gekozen. Met waarschijnlijk de bedoeling om de doetjes, als eerste te dumpen, zodat de sterk verschillende persoonlijkheden met elkaar overblijven. Dit kan natuurlijk leuke en spannende tv-fragmenten op leveren, wat natuurlijk weer de kijkcijfers omhooggooid.
Als ze dit niet deden, dan was er geen kip die naar BB zou kijken, want dan zaten de bewoners waarschijnlijk de hele dag uit de neus te peuteren, en dit wil kijkend ned. natuurlijk niet zien. Nee, ik denk hoe sterker de persoonlijkheden verschillen van elkaar, hoe langer ze bij elkaar op de lip zitten, hoe groter de kans op ruzies, meningsverschillen, etc. Nederland is toch gek op "zinloos" geweld !!!
Maar, ik zeg maar zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |