Nee hoor, als je wint word je echt wel genoemd, thuis of niet. Als je dus niet genoemd wordt en men weet wel dat je er woont, dan weten ze vrij zeker dat ze beter vrienden kunnen worden met je buren die wél meededenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef frederik het volgende:
Door de handelwijze van de postcode loterij kan ik alleen maar antwoorden "ja"/"nee"/"gaat je niets aan", ik blijf alleen wel al die nieuwschierige mensen houden die hopen bij mij een leuk feestje te kunnen houden.
En ook daarmee ben ik van mening dat het niet aan de postcodeloterij is om prijs te geven wie winnaar is in de loterij. Ik vraag me ook af of ze daarmee de wet op de privacy niet schenden (vooral van de wel winnaars, omdat daarvan de gewonnen prijzen op de euro precies worden aangegeven). Ik zie ook geen enkel nut van dat op de beeldbuis brengen van wie winnaar is, buiten dan nog meer druk op anderen leggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, als je wint word je echt wel genoemd, thuis of niet. Als je dus niet genoemd wordt en men weet wel dat je er woont, dan weten ze vrij zeker dat ze beter vrienden kunnen worden met je buren die wél meededen![]()
Leer eerst eens spellen, loser, voordat je je hoofd in mijn topics laat zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef Diepvriez het volgende:
ze deed niet mee. PUNT. dus ze krijgt geen geld. PUNT.
wat is er nou zo moeilijk aan? Als de prijs niet op de postcode was gevallen had er ook geen haan naar gekraaid. Nu toevallig wil mevrouw ineens geld zien.
hahaha. Looser
Is wel degelijk een verschil. Jouw postcode doet mee, of je nu wilt of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef Fe2O3 het volgende:
Je denkwijze is niet goed imho. Je hebt niet al een lot dat nog niet geactiveerd is.
Je hebt de mogelijkheid van je adres een lot te maken, net zoals je bij de lotto je eigen nummers mag kiezen en bij de staatsloterij het eindcijfer kan kiezen. Bij de bank/giro loterij je bankrekeningnummer als nummer te gebruiken. Zelf in de kantoor voetbal poule kiest of ajax verliest met 1-2 of 1-3 de volgende wedstrijd. etc....
Als ik bij de lotto mijn geboortedatum invul of me telefoon nummer en ik win dan gaan ook niet alle mensen die in dezelfde maand jarig zijn of in het telefoonboek staan met hetzelfde kengetal zich benadeeld voelen. Bij de bank/giro loterij klagen de andere rekeninghouders ook niet.
Ik snap best dat mevrouw het klote vindt dat ze niet gewonnen heeft, en de buren wel wat. Dat heeft iedereen die 'bijna' heeft gewonnen, en als je daar dan over gaat zeuren en huilen mja, slecht tegen je verlies kunnen heet dat dan toch?
zieligerd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Leer eerst eens spellen, loser, voordat je je hoofd in mijn topics laat zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |