Die is er. MSDN heet dat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef MNR het volgende:
Dat ze eens ergens een grote verzamelbak hebben ipv dat je overal al je informatie moet gaan zoeken? Hoe moet dit, hoe moet dat?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
pak anders ff een break(); en sleep(); d'r een nachtje over
Nee, ik bedoel gewoon iets heel simpels opzoeken. Heb er even het engelengeduld niet voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Die is er. MSDN heet dat.
Maar je noemt hem wel een 'Suckah!' dus de vraagt is nu nog waarom is hij het dan wel waard?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Scorpie het volgende:
System.out.println('Suckah!');
Je zuigt gewoon. Programmeurs die alles op moeten zoeken zijn het niet waard om zo genoemd te worden.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Scorpie het volgende:
Je zuigt gewoon. Programmeurs die alles op moeten zoeken zijn het niet waard om zo genoemd te worden.
Ik weet niet of S mijn sexe gecheckt heeft, maar jij iig niet....quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:29 schreef Pakspul het volgende:
Maar je noemt hem wel een 'Suckah!' dus de vraagt is nu nog waarom is hij het dan wel waard?
Ben nu bezig met ASP, ken het net 4 dagen. En heb ook al boeken van de bieb, maar die komen maandag of zo binnen. Heb al veel goeie sites gevonden, maar ik vind het altijd zo naar als ik ergens zelf niet uitkom. En dan zou ik het liefste een vb hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:19 schreef Athmozz het volgende:
java kan je gewoon de doc's van downloaden, en daar staat zowat alles in dat je moet weten...
Ik ging er van uit dat je een kerel was, want vrouwen kunnen niet programmeren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet of S mijn sexe gecheckt heeft, maar jij iig niet....
Geez.. wil je zeggen dat jij een natuurtalent was en na 4 dagen vlekkeloos kon programmeren? Dan mag je jezelf prijzen. De meeste mensen leren het met vallen (vloeken) en opstaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Pakspul het volgende:
Ik ging er van uit dat je een kerel was, want vrouwen kunnen niet programmeren.
dat blijkt maar weer uit dit topic
Wat een onzin. Ik ken nagenoeg geen enkele programmeur die complete API docs uit zijn of haar hoofd kent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Scorpie het volgende:
Of lekker gaan ontwerpen en het programmeren aan minder bedeelden overlatenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef OhEcht het volgende:
Je kan ook gewoon niet zo nerd zijn en niet gaan programmeren.
Probleem opgelost, slotje.
^LOL!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef Adidah het volgende:
Of lekker gaan ontwerpen en het programmeren aan minder bedeelden overlaten.
Natuurtalent vind ik zelfs nog een beledigingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Geez.. wil je zeggen dat jij een natuurtalent was en na 4 dagen vlekkeloos kon programmeren? Dan mag je jezelf prijzen. De meeste mensen leren het met vallen (vloeken) en opstaan.
Ooit wel eens een editor gezien met auto completion? Dat werkt perfekt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef Adidah het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ken nagenoeg geen enkele programmeur die complete API docs uit zijn of haar hoofd kent.
Sommige mensen kennen alleen maar kneusjes daar moet je ook rekening mee houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ooit wel eens een editor gezien met auto completion? Dat werkt perfekt!
Daarnaast ken ik er zat die hele web-api`s uit hun hoofd kennen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |