Alsof Huntelaar en Sneijder nooit een dramatische wedstrijd gespeeld hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De joodse media toch!
Ik zou ook feyenoord - Ajax nog even terug kijken.
Nooit zo slecht nee.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsof Huntelaar en Sneijder nooit een dramatische wedstrijd gespeeld hebben![]()
idd toen was die echt f*cking goed, ik snap niet dat Koeman toen niet doorhad dat die em iets aanvallender moest zettenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De joodse media toch!
Hij speelt een wedstrijd slecht, boe-fucking-hoe.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsjah, bepaalde talenten worden wel iets meer opgehemeld dan de andere. Dat ze allemaal van een bepaalde club komen zal wel gewoon een raar toeval zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De joodse media toch!
Het is 'Fuck it dude, let's go bowling.'quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef BB-boy het volgende:
Jullie belangrijkste wedstrijd toch?
Ik heb het kommaatje weggehaald, maar de Dude dient met een hoofdletter te worden aangesproken.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:54 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het is 'Fuck it dude, let's go bowling.'![]()
En dan ook echt een type dat als hij geen voetballer zou zijn, het hardst zou wegrennen als hij te dicht bij haar in de buurt zou komenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Ik wilde net zeggen, zo'n beauty was het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |