Nou wow een superdudequote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef SiRojK het volgende:
Vet hoor, een superdude in de kooi....
Ooooh, echt niet. Het is een playboy.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef SiRojK het volgende:
Is het stukje aangeleverd door de internetredactie van DGK?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef petraa het volgende:
Huub leest alle fouten op die in het stukje staan.
Eigenlijk moeten al deze posts in dat andere topic...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
"Dennis Bax nieuwe bewoner van 'De Gouden Kooi'"
Opvallend nieuws in het landelijke dagblad De Telegraaf op donderdagmorgen 21 juni 2007. 'Playboy' Dennis Bax doet zijn intrede als nieuwe bewoner van 'De Gouden Kooi' op 21 juni.........Dit spraakmakende programma op de zender TIEN krijgt een nieuwe bewoner die bij Voorschoten '97 zeer bekend is. Dennis Bax, de laatste twee seizoenen als linksback actief in Zaterdag 1, zal zijn opwachting maken in dit bizarre programma en dus kunnen wij dagelijks zijn belevenissen volgen via televisie, internetsites en andere media.
knip
je bedoelt die website?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef SiRojK het volgende:
Welke ??? en op dit moment gaat het op de streams toch ook over Dennis.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten al deze posts in dat andere topic...
Idd, maar dat was te verwachten, fucking Eric er uit, Fucking metro(super)dude er weer inquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:42 schreef Kinga het volgende:
Ik weet nu al dat ik me KAPOT ga ergeren aan die Dennis. Ik hou écht niet van zulke metro macho arrogante mannetjes...
Dat is van der Valk toch waar de appelmoes met kers een rondje maakt langs 5 tafels alsquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:47 schreef LoveProfusion het volgende:
De gouden leeuw..daar ging ik ook weleens eten..daar had ik mijn eerste etentje met mijn vriend..waar hij de servet in de fik stak en als een bootwerker at.
Ik heb nu al een rothekel aan die Dennis! Sterf JONGUH
Als ie maar niet samen met Brian een MooiBoyBand gaat oprichten...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:48 schreef CoT het volgende:
Oh, hij is zanger
Als die maar niet in de kooi gaat zingen
Jullie kennen het blijkbaar niet, maar er is een hele groep mensen die zich kapot ergert aan superdudes.. Haartjes omhoog, vieze bruintint van teveel zonnebankjes, liefst een gouden oorbelletje, mooie ketting en vies kijken op foto's...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
je bedoelt die website?
Edit: ja dus..
Briljant.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jullie kennen het blijkbaar niet, maar er is een hele groep mensen die zich kapot ergert aan superdudes.. Haartjes omhoog, vieze bruintint van teveel zonnebankjes, liefst een gouden oorbelletje, mooie ketting en vies kijken op foto's...
Er zijn ook veel 'persiflages' op die websites, waar foto's (in mijn ogen helemaal terecht) worden bewerkt met dildo's etc.e tc...
Hilarisch![]()
Inspiratie was op....quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:46 schreef CoT het volgende:
Readctie - is dit een fout? Of maakt het niet uit dat ze het nu weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |